joi, 26 iulie 2018

ECLIPSA TOTALA DE LUNĂ !


                                     26 Iulie 2018,ora 16,15 !

                                    Dragii mei,

In ultimele zile se vorbeste tot mai des prin mass -media,despre ECLIPSA totala de LUNĂ.
Se spune ca, va aduce mari dezastre pe Pămant, aceasta Eclipsa totala de Luna.
Dar iata dragii mei, ce mi s-a aratat astazi in timp ce scriam aici pe Blog.
Desi eram cu ochii pe monitor,vad un Cer de noapte in spatele meu, pe mijlocul Boltii Ceresti vad nori albastri -negri,extrem de grosi si denşi.
Asa:
Imagini pentru NORI NEGRI IMAGINI.
Nu era niciun pic de lumina pe Cer,ci numai culoare bleumarin si negru ,totul extrem de dens.
Nu vedeam Luna !
Brusc insa,apare o mâna stanga ,o mâna din carne si oase,care sterge cu palma acei nori apocaliptici, si -mi arata cu degetul aratator cat a mai ramas din discul LUNII de pe Cer.
Luna era neagra toata acoperita cu nori apocaliptici, si exact cat un fir subtire de ata,atat mai ramsese din Discul LUNII de pe CER.
Acest fir (disc), avea culoarea galben, urmat la interior partea stanga pana la jumatatea discului ,de culoarea albastra -bleumarin,iar cealalta jumatate a Lunii, respectiv partea dreapta,era de culoare bleumarin pana la negru.
Chiar daca mâna a sters norii apocaliptici care acoperise Discul negru al LUNII de pe CER, acestia au revenit la loc in secunda urmatoare.

                   
Imagini pentru ECLIPSA TOTALA DE LUNA IMAGINIImagini pentru NORI NEGRI IMAGINI.

Deci,in final, ECLIPSA totala de LUNA,era acoperita (asa cum mi s- a aratat ) de nori albastri -bleumarin pana la negru.
Norii se miscau cu repeziciune,de parca ar fi fost impinsi de vant.
Dragii mei,eu nu stiu de ce mi s-a aratat toate acestea, sau ce va urma ca o consecinta a ECLIPSEI totale de LUNA,dar, datoria mea de suflet este de a face cunoscut in timp util toate cate mi s-arata ,toate cate aud.
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa ne aiba in paza Sa si sa ne ocroteasca cu Mila si cu Dragostea SA.
                                    Cu dragoste,Maria.
P.S.
Iata si linkurile cu ECLIPSA totala de Luna din noaptea de 27-28 iulie 2018:

 O eclipsă totală de Lună, vizibilă în România, se va produce în ...

https://stirileprotv.ro/.../o-eclipsa-totala-de-luna-vizibila-in-romania-se-va-produce-in-...

Acum 4 ore - eclipsă totală de Lună se va produce în noaptea de 27 spre 28 iulie, fenomenul putând fi observat de oriunde din România, în afară de ...

Eclipsa Totala de Luna 27 iulie 2018. Cele 7 zodii caștigatoare

https://a1.ro/.../eclipsa-totala-de-luna-27-iulie-2018-cele-7-zodii-castigatoare-id78730...

Acum 1 zi - Eclipsa totală de lună din 27 iulie și zodiile. Eclipsa totală de lună este cel mai important fenomen astronomic al anului, dat fiind faptul că este 


  Prieteni dragi,

               În zilele de 11 si 12 August 2018,va astept cu mare drag la Sala Dalles -Bucuresti, unde va avea loc LANSAREA Cartilor : 
ADEVARUL DUHULUI SFANT -ROMANIA VIITORUL AL DOILEA NOU IERUSALIM si 
VIATA EXTRATERESTRĂ !
Ne apropiem cu ajutorul LUI DUMNEZEU si-al MAICII DOMNULUI de LANSAREA mult dorita si mult asteptata. 
EDITURA KITCOM lucreaza "la foc "continuu si ma bucur sa va arăt cum vor arata copertile Cartii -ADEVARUL DUHULUI SFANT- ROMANIA VIITORUL AL DOILEA NOU IERUSALIM ,precum si -VIATA EXTRATERESTRA ! 
Nu am cuvinte de multumire pentru voi toti ,cei care,ati pus una ,doua sau mai multe caramizi la editarea acestor CARTI ale DUHULUI SFANT, si nicidecum ale mele.
Eu am fost si sunt, doar Condeiul Duhului Sfant !
Va multumesc din inima pentru ajutorul vostru financiar,moral si sufletesc ,si va asigur ca ,ma rog pentru voi toti la BUNUL DUMNEZEU si la MAICUTA DOMNULUI ca sa va rasplateasca bunatatea inimii voastre.
Dragii mei,a venit clipa ADEVARULUI DUHULUI SFANT,a venit clipa anuntarii locului unde se va tine LANSAREA CARTILOR - ADEVARUL DUHULUI SFANT -ROMANIA VIITORUL AL DOILEA NOU IERUSALIM ,precum si ,
VIATA EXTRATERESTRĂ ,dar si zilele cand va avea loc Divinul Eveniment.
LANSAREA va fi pe parcursul a 2 zile, in BUCURESTI la SALA DALLES,adresa: Bd. Nicolae Bălcescu nr. 18, Sector 1, Bucureşti.
         Imagini pentru sala dalles adresa.
                   Imagini pentru sala dalles imagini
              Imagini pentru sala dalles adresa

                Imagini pentru sala dalles adresa
Aceste zile vor fi pe 11 si 12 august 2018,de dimineata si pana seara tarziu. 
Cartile vor costa in felul urmator:
Primul volum din 2016 Adevarul Duhului Sfant - 28 leiRomania Viitorul al Doilea Nou Ierusalim  35 lei (vol .2), precum si Viaţa Extraterestra 15 LEI (vol.3).
Dar fiecare cititor si iubitor de Dumnezeu si de Maica Domnului ,va cumpara ce volum doreste!
DONATORII vor primi toate cele 3 CARTI total GRATUIT ! 
Asadar,pregatiti-va sufleteste ,deoarece ,va fi minunat de frumos.
DUHUL CEL PREA SFANT si MAICA PREA CURATA FECIOARA MARIA,va fi in mijlocul nostru, va fi intru noi cei care ,iubim pe DUMNEZEU si pe MAICA LUMINII si pe Aproapele nostru.
Va rog din suflet,DISTRIBUITI si pe pagina voastra de Fb,si nu numai,pentru ca toata lumea sa afle de acest EVENIMENT DIVIN. Va multumesc din toata inima si va iubesc cu sufletul !
Pe parcurs ,la nevoie, voi reveni cu amanunte !
Iata dragii mei :

ADEVARUL 
.DUHULUI SFANT- ROMANIA VIITORUL AL DOILEA NOU IERUSALIM ,precum si VIATA EXTRATERESTRĂ! 

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..




Fotografia postată de Maria Ghiorghiu.



Doresc ca sa va reamintesc  dragii mei,ca toti DONATORII vor primi absolut GRATUIT CARTILE dorite ! 

Atunci cand voi incepe sa le distribui ,adica ,după LANSARE,am rugamintea ca sa ma contactati la nr de tel : 0747226236  sau pe maill : mariatecuci61@yahoo.com,sau pe :http://adevarulduhuluisfant.ro/,precum si pe BLOG,sau Facebook.

Va imbratisez cu mult drag si cu multa pretuire sufleteasca ! 

                                      Maria Ghiorghiu.

37 de comentarii:

  1. Dragnea si Dancila nu vin?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa eclipsa de luna sangerie va începe Apocalipsa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 21:00, de ce zici asta?! Vorbesti serios?! Te referi la Apocalipsa ca revelatie sau ca si cum ar veni "sfarsitul lumii" intr-un mod catastrofal?!

      Ștergere
    2. Hai sa nu mai panicam lumea,da ? Este un fenomen astronomic,natural,asemenea fenomene au fost si vor mai fi...Daca vreti explicatii mai amanuntite,pur si simplu intrati pe net si cautati un site serios de astronomie.Cunoasterea nu omoara pe nimeni...nici ratiunea...

      Ștergere
    3. 19:50, asa ma gandeam si eu! Totusi, parca prea multe se-ntampla...!
      Sa observam in continuare...

      Ștergere
    4. 21.36 s-au mai intamplat si inainte dar nu aflam de ele. Nu mai vorbesc de faptul ca aici pe blog se induce in mod voit teama, sentimentul de fatalitate si de invinovatire. Sunt unele persoane care repeta de fiecare data aceleasi idei fataliste. Sper sa opreasca Dumnezeu acesta blasfemie care se produce pe blog in numele Sau.

      Ștergere
  3. Worakls - Coeur de la Nuit

    https://www.youtube.com/watch?v=5y2GolcfFT0

    RăspundețiȘtergere
  4. Joachim Pastor - Reykjavik

    https://www.youtube.com/watch?v=KYfADOlstwc

    RăspundețiȘtergere
  5. E stai calm că nu începe nici o apocalipsa da? Hai că mai vb pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nils Hoffmann - Balloons

    https://www.youtube.com/watch?v=Hb9-8X9dY_k

    RăspundețiȘtergere
  7. Cerul în momentul eclipsei va fi acoperit cu nori.

    RăspundețiȘtergere
  8. Joachim Pastor - Millenium

    https://www.youtube.com/watch?v=wnyS_1agGqc

    RăspundețiȘtergere
  9. Joachim Pastor - Joda

    https://www.youtube.com/watch?v=FQ1SurY06ak

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulți vor vrea sa vadă eclipsa,mare grijă la vreme !

    RăspundețiȘtergere
  11. Dupa aceasta eclipsa va fi cutremure. Vijeli ploi va incepa cernerea chiar acum am visat mam trezit brusc din somn dumnezeu si maicuta domnului aparane ocrotestene pazestene amin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar de azi va începe cernerea.Asa am auzit in vis azi.Ca eclipsa declansează apocalipsa.

      Ștergere
    2. "Potrivit preşedintelui SARM, influenteţele sunt nule asupra populaţiei şi nu trebuie să ne aşteptăm la cataclisme
      „Nu înseamană cataclisme, inundaţii şi altele. Nu au nicio legătură una cu altele. În privinţa specualaţiilor de genul acesta nu se adevereşte nimic. Depinde cât de întunecată va fi Luna. Asta spune ceva despre compoziţia atmosferei Pământului. Dacă e prea întunecată, atmosfera Pămntului înseamnă că e poluată. Nenorocirile astea au legătură mai mult cu ce face omul. Pe de altă parte, Luna plină se ştie că influenţează mareele şi pe oamenii mai sensibili."

      https://adevarul.ro/locale/targoviste/cat-periculoasa-cea-mai-lunga-eclipsa-totala-luna-secol-fenomen-rar-legat-planeta-marte-1_5b5aae66df52022f75ae8345/index.html

      Ștergere
    3. 17:16, da, probabil ca asa este!
      16:33, da'sa-ncapa, ca i-a hi vremea, cum zicea cineva! :))))

      Ștergere
  12. Azi-noapte, in jurul orelor 2.20, am auzit acest zgomot. A durat aproximativ 15 minute, la inceput foarte puternic si, apoi din ce in ce mai incet si mai departe. Am avut tentatia de a nu-i acorda atentie, dar mi-am amintit ca l-am auzit in inregistrari ca aceasta pe youtube https://youtu.be/HnvhPt2N_js. Faca-se voia Ta, Doamne si ai mila de noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 07:46 Interesant! Acel sunet metalic?...
      In Bucuresti nu s-a auzit nimic, decat putin vantuletul.
      In ce zona a Romaniei locuiti?

      Ștergere
    2. In Bucuresti locuiesc si aici l-am auzzit. Dormeam cu fereastra deschisa. Partea de inceput cu zgomot care fluctueaza nu am auzit-o. Probabil partea aceia m-a trezit. Am auzit partea de zgomot puternic ca o drujba sa zic (nu stiu sa il definesc) si stingerea treptata in timp detul de lung. A auzit si mama mea care iesise de la baie. Nici ea nu stia sa spuna ce ar putea fi si s-a speriat cand i-am spus ca e posibil sa fie trambita in care sufla Ingerul precum i-a cerut Dumnezeu in Apocalipsa.

      Ștergere
    3. 18:22 Da, ai dreptate,iar Bucurestiul e mare.
      Este ,din ce am vazut-ascultat pe youtube, un sunet avertizator.

      Ștergere
    4. 18.22 :)) m-ai facut sa rad cu trambita ta! Cum poti fi asa de naiva incat sa-ti sperii propria mama cu idei nastrusnice!

      Ștergere
    5. Chiar credeti ca Dumnezeu sta sa sune in trambite? Vai de mintea voastra ametita!

      Ștergere
    6. 01:19 de ce trebuie sa fi asa acid?
      Parca ati mancat ciuperci "ametite" de scuipati jigniri in drapta si stanga. urat.

      Ștergere
    7. http://mariaghiorghiu.blogspot.com/2018/07/suna-trambita-cereasca-gata-venirea-lui.html

      Ștergere
    8. https://evolutioncoaching.leadpages.co/cartea-trezirii-neamului/

      https://www.youtube.com/watch?v=hkV29iMDNk0&t=1580s
      (România este aleasa sa fie Noul Ierusalim pentru ca aici „credinta este cât o cireasa pe când in alte tari este cât un bob de grâu”.)

      Ștergere
    9. Nu am auzit trâmbita a 4-a, dar urmarea o traim cu totii din 1987 când s-a constatat stiintific scurtarea cu 1/3 a duratei zilei.

      A Patra Trâmbiță / Apocalipsa 8:12 „Al patrulea înger a sunat din trâmbiţă. Şi a fost lovită a treia parte din soare şi a treia parte din lună şi a treia parte din stele, pentru ca a treia parte din ele să fie întunecată, ziua să-şi piardă a treia parte din lumina ei şi noaptea, de asemenea.”

      Ștergere
  13. 03:09,Biblia spune, prin înțeleptul împărat Solomon, că „din mulţimea grijilor se nasc visele” (Ecclesiatul 5, 6).
    Așa și la tine. Grijile te omoară.
    "Am auzit ce zic proorocii care profeţesc minciună în numele Meu. Ei zic: „Am visat, am văzut în vis”. Până când proorocii aceştia vor spune minciuni şi vor vesti înşelătoria inimii lor? Cred ei cu visele lor, pe care şi le povestesc unul altuia, să facă uitat, poporului Meu, numele Meu, aşa cum au uitat părinţii lor numele Meu pentru Baal? Proorocul care a văzut vis, povestească-l ca vis, iar cel ce are cuvântul Meu, acela să spună cuvântul Meu adevărat. Ce legătură poate fi între pleavă şi grăuntele de grâu curat, zice Domnul?”

    RăspundețiȘtergere
  14. Eclipsa de luna e dovada ca Pamintul e rotund,nu plat.Aviz amatorilor care mai sustin si spun ca ar fi plat-craciun

    RăspundețiȘtergere
  15. Acum se vede eclipsa perfect la Sibiu ,si planeta Marte in sud la distanta marisoara.

    RăspundețiȘtergere
  16. Apocalipsa=previziuni au inceput a se implini demult ca si viziunile doamnei Maria

    RăspundețiȘtergere
  17. 00.22 Aha, se vede eclipsa de la Sibiu dar de la Teleoman- Videle nu! Sigur e mana lui Iohanis, a ocultei mondiale si a #rezist#. Ah, il uitasem pe Soros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 12:41, tu numai asta sti? Dar fixat mai esti de cei care te manevreaza. Vai de tine.

      Ștergere