joi, 28 februarie 2019

AŞA A ZIS DUMNEZEU ! 72 DE GRADE APA MĂRII !

      28 Februarie 2019,ora 3,50  zori de zi !


                            Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori de zi,ma trezeste un glas care spune ceva tare ingrijorator.
Glasul spune asa:
              "Aşa  a zis Dumnezeu :
               Când mă voi vedea în faţa iubirii,cu iubirea toata plina de oameni .
Iar cateva minute mai tarziu,un alt glas spune:
            O să înece Pămantul.
            I-a spus că o să aprindă Pămantul de el.
            Aşa arată gradele :
             Pâna la 72 de grade!
Şi iata ce spune un alt glas :
             E imposibil .
            Dar asa se arata si-n apa ."
Clipă în care,vad in faţa mea o apă fara de sfarsit,o apa care clocotea aproape.
Deasupra acestei ape din care ieseau aburi fierbinti, vad cum se apleaca o femeie,nu-i vedeam chipul.
Dragilor,asa precum mănânca catelul din farfurie,asa mânca aceasta femeie din apă ce dadea in clocot.
In apa vad scris, 72 grade !
Pe masura ce aceasta femeie manca din apa cu 72 de grade plus,vedeam cum gradele scadeau,si tot scadeau incontinuu.
La un moment dat, vad deasupra luciului apei,scris cu cifre albe de lumina,asa:
                33 grade !"
Acum apa era linistita,nu mai fierbea si nu mai ieseau aburi.

Dragii mei, din păcate ,nu ne asteapta vremuri bune.

Proteste,Revolutie, Putin ne ameninta la modul cel mai ingrijorator,Romania este blocata din multe puncte de vedere;multe lucruri nu sunt asa cum ar trebui sa fie.
Unde este oare Romania mult promisa de cineva care,spunea ca doreste ca Tara sa mearga ceas,sau :
           "ROMÂNIA LUCRULUI BINE FĂCUT?"
Doar Bunul Dumnezeu ne va face Dreptate !
Ma doare sufletul pentru Ţara mea,pentru Poporul român si pentru toti semenii nostri in general.
Tocmai din acest motiv o sa va reamintesc un articol din 2016 ,chiar daca veti fi multi care nu veti fi de acord cu aceste cuvinte.
Mai tarziu insa (va fi prea tarziu pentru Romania si poporul român )imi veti da dreptate.
Din nefericire,aceasta dreptate pe care mi-o veti da mai tarziu, nu-mi va aduce bucurie sau multumire,ci-mi va aduce lacrimi si durere sufleteasca pentru copiii nostri,pentru nepotii nostri,pentru parintii si bunicii nostri.
Iata:


29 sept. 2016 - NEAMȚ AȚI VRUT ??? BOCIȚI-VĂ COPIII ȘI TINERII ! NEAMȚ AVEȚI ! 29 Septembrie 2016,ora 17,05 ! Dragii mei, Când eu am scris că din ...


                         29 Septembrie 2016,ora 17,05 !

                                             Dragii mei,  

Când eu am scris că din două situatii rele, sa alegem pe cea mai puțin rea,nu m-ati crezut.
Cand a fost cu alegerile Prezidentiale, am scris ca va iesi Victor Ponta Presedinte,pentru ca asa am primit Mesajul Divin.
Dar când omul forteaza alegerea divinitatii, atunci isi semneza singur viitorul vietii,sau mai popular ,soarta !
DUMNEZEU ne dă,dar nu ne pune si-n sac!
DUMNEZEU ne-a lasat cele 10 PORUNCI prin MOISE Proorocul. Dar câti dintre oamenii de pe Pământ, le implineste cu sfintenie?
DUMNEZEU ne spune ce e bine si ce e rău! Dar câti dintre noi nu-si forteaza norocul si schimba lucrurile după gandirea sa de moment?
Asa a fost si cu PRESEDINTELE iesit câstigator (fara voia DUHULUI SFANT ),mi-a spus chiar acum un glas in dreapta mea, adica ,KLAUS  IOHANNIS! 
VICTOR PONTA ne era proorocit de Sus! 
S-a facut ce s-a facut,(nu vreau sa intru in detaliile total neplacute )si - a ajuns în fruntea Țării,un om cu inima de gheață, un om cu sufletul de piatra,adică ,KLAUS IOHANNIS.  
Iată ce spunea un glas,astazi după amiază.
Citez:
                ” Neamț ați vrut? Neamț aveți !!!
          Bociți-vă copiii și tinerii !”
După care,aud glasul neamțului,adică, al PRESEDINTELUI KLAUS  IOHANNIS.
            Citez:
                       ”Heinsberg !”
După ce glasul lui KLAUS IOHANNIS  a disparut , l-am vazut chiar pe Presedinte, cum zâmbea forțat si privea la cineva nevazut de mine. 
Dragii mei, după ce imi notasem toate câte am auzit,am căutat pe net cuvântul :HEINSBERG. Si când am gasit localitatea pronunțata ferm de Presedintele IOHANNIS,am ramas uimită la propriu. 
Iata si unde se afla comuna HEINSBERG: 
               Heinsberg !


—  comună[*]  —
Heinsberg
Heinsberg
Stemă
Stemă
Heinsberg is located in Germania 
Heinsberg
Heinsberg
Heinsberg (Germania)
Poziția geografică
Coordonate: Coordonate51°03′N 06°05′E51.
Dragii mei, ce legatură are IOHANNIS cu HEINSBERG,eu nu stiu.
Ce-ar fi sa fie chiar o localitate bine cunoscuta lui IOHANNIS?
Cu acest PRESEDINTE dragilor, viitorul ROMÂNIEI sună foarte sumbru!
 Să ne rugam la BUNUL DUMNEZEU si la MĂICUȚA DOMNULUI,
ca sa ne ierte pentru neascultarea noastra, si sa ne apere copiii si tinerii.
Să ne fereasca BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, 
de ,Deciziile luate de acest om cu inima si sufletul de gheață , 
si de un eventual Război marca IOHANNIS !
                                     Cu dragoste,Maria.

42 de comentarii:

  1. Femeia si nr 33 ati scris in alt mesaj . 33 este gradul cel mai inalt numar divin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ! Dar nu mai stiu cand am scris !
      Asa este ! Numarul 33 este varsta Scumpului nostru MANTUITOR !
      Multumesc !

      Ștergere
  2. 33 !!! VOM AUZI DE UN NUMAR ,SI ANUME : 33 !
    https://mariaghiorghiu.blogspot.com/2018/01/33-vom-auzi-de-un-numar-si-anume-33.html?m=1

    RăspundețiȘtergere
  3. Zona Heinsberg in vestul Germaniei la granita cu Belgia e preferata de sasii ardeleni plecati din Romania fiind cea mai aproape de zona flamanda si luxemburgheza de unde au venit stramosii lor.
    E mai apropiata ca limba lor si are un climat cu ierni blinde cu influenta oceanica dar cu coline mai ridicate decit cea de coasta unde nivelul e la 2-3 metri de cel oceanic,cu posibilitati de a cumpara marfuri ieftine dupa alegere din cele 3 tari de jos sau Franta si cu o economie si populatie multa-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si e ceva rau in asta sau incerci sa starnesti si tu ura la adresa sasilor. Fara ei Sibiul vostru era mult mai inapoiat si nu numai Sibiul.

      Ștergere
  4. In grade Fahrenheit 72 = 22,22 grade Celsius

    33F = 0,55C

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.crystalinks.com/irlmaier.html

    RăspundețiȘtergere
  6. https://jurnalul.antena3.ro/stiri/observator/prezicatori-profetii-infricosatoare-razboaie-dezastre-alois-irlmaier-642636.html

    RăspundețiȘtergere
  7. 33 este si cel mai inalt grad masonic. Apropo, a citit cineva Protocoalele inteleptilor Sionului? Acum astept sa-mi "sariti in cap"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei si-au apropriat si "ochiul divin"-niste maimutoi!

      Ștergere
    2. Acest om este si el copilul lui Dumnezeu si cu Voia Lui este presedintele acestei tari!Va sta in coasta acest'neamt',nu-l mai detestati atat,v-ati mai incarcat cu un pacat!Cu aceasta atitudine nu va faceti deloc credibila,iar Sf Duh nu indeamna la revolta-"Neamț ați vrut? Neamț aveți"-asa vorbeste si ii spune copilului sau,Sf Duh?!Mai bine ne-ati indemna sa ne rugam pentru el si toti oamenii politici ca sa devina oameni buni si sa conduca spre prosperitate acesta tara!

      Ștergere
    3. 11:09, nu toti sunt copii lui Dumnezeu, sa sti.

      Ștergere
    4. Iaca ca nu vreau sa stiu de-o asemenea prostie :)Copil sau nu,tot creatia lui Dumnezeu este,nu te mai crede superior altora!
      Spune-mi de un singur lucru cat de marunt si neinsemnat ar fi,unde Dumnezeu-sf Duh nu exista?Tot ce vedem si atingem,pe EL il vedem si il atingem!Lasa-l pe Gasca si foloseste-ti mintea si inima,ca si tu ai!

      Ștergere
    5. 09:57, afla ca unii nu au suflet. Au intruchipare de om dar nu sunt animici. Ei sunt roboti biologici si nu au suflet.

      Ștergere
    6. Asa este,exista oameni roboti,dar nu aici,sint pe planeta creatorilot si sint buni,isi iubesc stapinii precum un caine

      Ștergere
    7. 20:50, exista destui roboti biologici si pe la noi. Uita-te bine, ca-i recunosti usor: sunt reci, fara anima, stau doar in minte, au ochii goi si nu stiu sa iubeasca. Pentru ei iubirea nu exista, nu au habar ce este aceasta.

      Ștergere
  8. in eruptiile vulcanice-si cele submarine apa chiar clocoteste-posibil si asa

    RăspundețiȘtergere
  9. Si totusi de ce nimeni nu vorbeste de prietenul lui mutulica, faimosul domn Heinsberg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 03.11 si totusi, de ce nu te abtii tu de la rautati gratuite, mai, „crestinule”?

      Ștergere
    2. Rautate eu? Era important sa spun ca exista o persoana cu greutate cu acelasi nume prietenul cu mutu

      Ștergere
  10. Poate o da Dumnezeu de pamant cu masonii impostori care pretind ca au in masonerie gradul 33, Ordinul Lui Iisus!
    Impostura merege, precum ulciorul la apa, un timp. Dar timpul acordat se mai si termina. Sa te folosesti de numele Lui Iisus ca sa capeti tu privilegii si bani si functii este nerusinare crasa! Cu totii stim ca masonii si-au construit sisteme elitiste in care primesc doar oameni cu bani si functii, intarindu-si astfel controlul asupra sclavilor.
    La fel de bine stim ca Iisus nu a venit pentru elite, ci pentru oamenii simpli.
    Aceiasi farisei din urma cu 2000 de ani trag si acum sforile pe pamant. Posesorii de bani si privilegii nu vor renunta chiar usor la ceea ce au dobandit prin minciuna: bani, putere, sclavi. Si vor fabrica in continuare stiri, politicieni, sisteme fals religioase care sa-i tina pe oameni cu mintea ocupata, departe de Adevar.

    RăspundețiȘtergere
  11. Protestele, inseamna romani care se trezesc din somnul cel de veci.Deci e de bineee,dar trebuie inteles dincolo de nivelul mintii.Toate protestele care se petrec in lume sunt datorate acestei treziri ale Spiritului, care refuza aceasta ingradire a libertatii.Din pacate oamenii treziti, buimaci din somnul milenar, nu prea stiu cum sa actioneze si reactioneaza provocand violenta.
    Stiu si inteleg aceasta, fiindca la trezirea mea spirituala imi venea sa dau foc acestei realitati atat de furioasa eram.Am dat dovada de putere, spunandu-mi ca trebuie sa fie si alta solutie in schimbarea realitatii.Atunci am realizat ca Religiile prin Biserici tin oamenii inchisi in inconstienta a ceea ce inseamna Divinitate indrumandu-i in afara,undeva in Cer departe de omul pacato.Mintea mea buimaca voia sa arda toate bisericile. Ca o paranteza,cand auziti ca vre-o biserica care arde, sa stiti ca un Spirit revoltat, care s-a trezit i-a dat foc.Pare greu de crezut,dar asa este.

    Atunci am inteles de ce s-a permis din afara ca in Romania sa se construiasca atat de multe biserici,cand de fapt ar fi trebuit sa se construiasca spitale,autostrazi,si multe altele.Poporul roman detine foarte multe Spirite venite din inaltul cerului si nu trebuie sa se trezeasca la ceea ce ele sunt ci tinute captive in doctrina,fiindca ar deveni periculoase pentru sistem.Sistemul are nevoie de biserici nu omul.Omul in contine pe Dumnezeu,dar nu trebuie sa stie aceasta.Omul este sfant prin Duhul Sfant care vietuieste in el.
    Inainte sa ma bodoganiti,ganditi ,ca puteti fi unul dintre aceste Spirite,care inca mai dorm!Si nu-i o intamplare ca cineva(eu)striga la voi sa va treziti!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 9.53
      Esti obsedata de ,,trezire,, iti stau in gat bisericile si religia !!!!
      Bine ar fi ca Duhul sfant sa salasluiasca si in criminali si in violatori , dar uite nu-i asa . In acele animale nu exista nici Dumnezeu , decat ala cu intunericul .
      Mintea ta buimaca vroia sa arda bisericile !!!!! Tu te auzi ce spui ??????

      Ștergere
    2. Dna EU SUNT D de ce credeți că dvs DEŢINE ŢI ADEVĂRUL ABSOLUT!!!! Aţi spus ,,atunci am inţeles de ce s-a permis din afară ca în România să se construiască atât de multe biserici " eu cred CĂ NU AȚI ÎNȚELES NIMIC . Sunt dovezi că părintele Arsenie Boca a părăsit celula ZĂVORÂTĂ și la găsit ţinând slujbă in biserică la sute de km distanţă .Le a spus miliţienilor că nu trebuia să vină după el ,se întorcea singur după ce termina slujba . Sunt aşa multe de spus dar nu mi plac comentariile kilometrice. Eu cred că întradevăr v ati trezit DAR ÎN ÎNTINERIC !!!

      Ștergere
    3. D , sa fie clar religia New Age pregateste venirea Anticristului impreuna cu pastorii falsi care au inceput deja sa faca invieri din morti false si vindecari false.La categoria asta te incadrezi si tu ? Anticrist se pregateste sa apara si voi ii pregatiti calea.In schimb tu arzi biserica lui Hristos.

      Ștergere
    4. Dar tu cum te-ai "trezit", Didona?

      Te-ai trezit tu asa intr-o dimineata si ti-ai zis:
      "Nu cumva Dumnezeul asta la care ne rugam toti e de fapt un extraterestru rau?
      Vaai, sa stii ca asa e.
      Si sfintii astia care vorbesc cu Iisus, Fecioara Maria, arhangheli, ingeri, ce "adormiti" sunt! E adevarat ca astia ii ajuta, ii vindeca, ii incurajeaza, ii sfatuiesc, ii invaluie cu lumina si dragoste, dar de fapt sunt niste demoni.

      Ștergere
    5. In urma care-i experiente clinice te-ai ,,trezit'' , D?

      Ștergere
    6. 15:03TREZITI-VA! Didona este de fapt un...Demon1(Nu glumesc!)

      Ștergere
    7. 02.46 La ora asta vrei sa ne trezesti? Nu exista demoni,nici Dumnezeu,nici reincarnare. Nu glumesc,asa spune biblia si religia crestina

      Ștergere
  12. https://burebista2012.blogspot.com/

    Amintiți-vă, că unul dintre motivele pentru care PSS este atât de secret este faptul că tortura (răpirea de copii, violul, trauma, abuzul ritualic și controlul minții) care sunt atât de oribile. Evidențele lor asupra influenței germane / naziste asupra PSS se potrivesc cu cercetările despre cum și de ce naziștii au câștigat cu adevărat războiul. Cred cu tărie că toți trebuie să ne pregătim psihologic pentru o posibilitate foarte reală ca aceste incredibile programe, operațiuni și proiecte secrete să se întâmple în spatele nostru. Este o subestimare masivă care spune că, dacă este adevărat, aceste programe ne vor schimba total și fundamental ideea noastră despre cine suntem și care este locul nostru în cosmos. Unul dintre motivele pentru care nu se face Dezvăluirea, nu ține numai de tehnologiile superavansate pe care le utilizează de ani buni în cadrul acestor programe, ci și de faptul că vor putea fi dezvăluite și practicile malefice asupra ființelor umane, răpite, torturate și supuse programelor de control mental și apoi de ștergere a memoriei și cine va răspunde pentru toate astea..??!!

    Dar cu siguranță, este foarte aproape acel timp când se vor dezvălui toate astea. Atunci omenirea va fi șocată, dar va trebui să gestioneze cu înțelepciune aceste dezvăluiri și să mergem mai departe în drumul nostru către stele…

    RăspundețiȘtergere
  13. https://www.youtube.com/watch?v=YMjOwYQKrco
    Rugaciune de iertare si de dezlegare

    RăspundețiȘtergere
  14. Programul de guvernare a fost numai lapte si miere.In schimb ce vedem?Sariti-mi in cap toti daca mint sau astept sa nu-mi apara comentariul.Sunt apolitic dar ma doare,una au promis si alta fac.Ataca in haita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunte ti fantastică dna Maria !! Dvs spuneți că ne pedepseste Dumnezeu pt.că nu avem p.s.d si la preşidenţie și la guvernare ???? E inposibil să nu vedeţi ce a facut Dragnea (si femeile plasate unde a vrut muşchiilui)din țară,cum mahalagioaica de Grapini ,de faţă cu toată lumea a încercat să fure voturi de la Koveși ....dar nu mai zic nimic . Poate dvs sunteti fericită !!!

      Ștergere
  15. https://www.youtube.com/watch?v=GhDHYfHzpKU
    Louise Hay Afirmatii

    RăspundețiȘtergere
  16. Dragnea vrea aurul Romaniei inapoi. Opozitia se opune. De ce? La urma urmei e al nostru si putem sa il pazim si noi. In caz de razboi... e bine sa ai rezervele acasa. Si afirm asta cu toate ca nu imi place Dragnea, il consider un om cu stofa de dictator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, aurul tarii trebuie sa stea in Romania nu pe la case straine.

      Ștergere
  17. In cazul probabil in care 72 de grade plus reprezinta ceva foarte rau: Daca sunteti suficient de smeriti si de curati la suflet, ii veti cere lui Dumnezeu ca apa sa nu ajunga la 72 de grade si Dumnezeu va va asculta! Aveti desavarsirea de a-l indupleca pe Dumnezeu sa nu lase aceasta plaga sa se intample??? Cel putin sa nu se intample in jurul tarii noastre? ...

    RăspundețiȘtergere
  18. Îmi pare rau că nu înțelegeți ce va spun! Răstălmăciți totul.
    Biserica lui Hristos se afla in oameni asta tot vreau sa va arat,dar voi va împotriviți adevărului,preferați minciuna. Este alegerea voastră.
    Vedeți demoni in toti și în toate,eu vad pe Dumnezeu care este tot și toate.Voi mă vedeți diavol iar eu va spun că sunteți Dumnezeu.Sa fiți binecuvântați!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai spus bine Didona, dar foarte putini inteleg.
      Adevarata libertate este incompatibila cu incorsetarea.
      Incorsetarea inseamna inchisoare si privare de adevarata libertate.
      Cei mai multi oameni inca nu sunt constienti de ei insisi. Inca nu-si vad propria lor inchisoare mentala in care stau si sufera.

      Ștergere
  19. Am povestit aici cum s a întâmplat trezirea mea,am spus și tot spun lucruri care sa va ajute sa conștientizați.Multor oameni li se întâmplă să se trezească din adormirea conștiinței dar se sperie fiindcă incep sa sa vada o alta realitate, si mintea lor îi îngrozește facandu i sa se închidă, refuzând conștiința pe care ei nu au cunoscut o.
    Trezirea spiritului după mii de ani de adormire este extrem de dureroasa pentru emoționalul omului care pare că nu l poate gestiona.

    Ați auzit de epidemia de depresii,nu?Ei bine asta se întâmplă atunci când mintea refuza strigătul mut al Sufletului.

    Fiecare om este particular in trăiri,așa că nu se întâmplă la fel tuturor.
    Toți cei care se trezesc sunt luați la șuturi de familie de prieteni de societate,fiindcă ei vad lumea altfel decât restul celor care stau in visul iluziei.

    Dar totul este gestionat cu foarte mare grija din partea Șinelor noastre superioare fiindcă Dumnezeu nu vrea sa rănească pe niciunul dintre copiii care dorm.Toti suntem iubiți la fel indiferent de starea noastră.

    Eu sunt doar trezita dar nu mai specială decât oricine altcineva.Toti cei care mă vedeți altfel,doar incercati sa va împiedicați pe voi să vedeți ceea ce vad eu fiindcă va este frica de ce este dincolo de ce cunoaste mintea,acea mica parte din mintea care este programată să vadă doar ce trebuie pentru a nu știi mai mult.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  20. Dar de ce nu raspunzi la intrebari, Didona?

    RăspundețiȘtergere