miercuri, 13 februarie 2019

IISUS PLANGE LA MORMANTUL LUI LAZAR ,PRIETENUL SĂU !


                                    Dragii mei, 

Ca de fiecare dată,mă rugam târziu în noapte ,singură fiind în camera mea.

În genunchi si cu Sfânta Candelă aprinsă, mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului ,citind din Carticica de Rugaciuni.

Mă rugam la Prea Sfânta Născătoare de Dumnezeu, si Îi spuneam aşa :

             "Căci Tu ai născut din Duh Prea Sfânt !"

În acest moment dragii mei, fara ca măcar sa deschid gura mea, aud glasul Sufletului meu care intreaba cu uimire :

               Căci Tu ai născut din Duh Prea Sfânt?!

Şi se deschide în faţa ochilor mei, Cerul  senin de ziuă, iar în Cer, văd O Turlă de Sfanta Biserică ce are în vârful ei o Sfanta  CRUCE  imensa si foarte înaltă, care străluceste ca un Soare.

Din vârful Sfintei Cruci din Cer, văd O Lumină albă stralucitoare ce se prelinge pe lânga Crucea Sfanta, si coboara în jos pe Pământ.

Acum, vad pe Pământ un Mormânt cu o piatra mare deasupra.

Pe marginea acestui Mormânt apare din Lumina ce a coborat din Cer, Însuşi Iisus  Hristos Domnul şi Mântuitorul nostru.

Iisus fratilor, este viu ,in carne si oase, si are vesminte argintii stralucitoare foarte. 

             Imagini pentru MORMANTUL LUI LAZAR

O Forţă nevăzută creionează  în Lumina Argintie si Sfanta Cruce din Cer care, stralucea precum vesmintele Lui Iisus.

Scumpul nostru Mântuitor  îngenunchează pe marginea acestui Mormânt, şi-L văd cât este de trist. Din ochii Lui de culoarea Cerului senin curg râuri de lacrimi.

                Imagini pentru MORMANTUL LUI LAZAR

Iisus se sprijinea cu Mâna Sa stânga de genunchiul stâng, iar cu dreapta Sa, se închina Tatălui ceresc făcând semnul Sfintei Cruci.

Aud glas răsunător dragilor, care spune aşa :

                    "IISUS , la Mormântul Lui Lazăr !" 

Prieteni dragi ,stim cu totii că trecuseră patru zile de la moartea Prietenului Său LAZĂR, iar Iisus ,cu genunchiul drept pe marginea Mormântului si cu cel stang ridicat usor, lăsa ca să I se cunoasca si partea omeneasca. Adică, lăsa sa-I curgă râuri de lacrimi după Prietenul Său Lazăr.

Dragii mei, să lăsăm şi noi să curga râuri de lacrimi din Dragoste pentru IISUS  HRISTOS si pentru Prea Curata Fecioara Maria, lacrimi care sa ne spele si sa ne curateasca sufletul de păcate.

Să ne rugam cu toata inima si din tot sufletul  la IISUS  HRISTOS şi la MAICA  LUMINII, si astfel, ne vom face bineplacuti Lui Dumnezeu si vom dobândi Împărăţia Cerească.  

                             Cu dragoste, Maria.


P.S.


                      Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

.
                              Dragii mei
Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :
UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !
Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,
prietena mea cea mai bunä, de Suflet.
O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.
Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

11 comentarii:

  1. DOAMNA MARIA NU AI CUM S-A NU PLANGI CAND MA GANDESC LA SUFERINTA MANTUITORULUI NOSTRU PENTRU CA NOI S-A FIM IERTATI.
    DUREREA PENTRU CEI DRAGI CARE NU MAI SUNT. ESTE O DURERE PE CARE FIECARE OM O PERCEPE PRIN PIERDEREA CUIVA DRAG ESTE GREU FOARTE GREU.
    MANTUITORUL A ARATAT LUMII INTREGI SUFERINTA SI DRAGOSTEA PENTRU NOI OAMENII.
    ESTE GREU CE POT S-A MAI SPUN PLANG SI INTELEG DAR NU POT S-A MA EXPRIM PRIN CUVINTE CE SIMT.
    CU MULT DRAG DOAMNA MARI.

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi cei care asteptati venirea lui Christos cum il veti recunoaste? Nu l-ati recunoscut acum doua mii de ani,nu-l recunoasteti acum si aici cand sta in fata voastra,ridicandu-va cortina sa vedeti adevarul,oare cum si cand veti recunoaste Prezenta Sa?!

    Recunosc nici eu nu l-am recuoscut atinci caci daca o faceam acum nu mai eram pe Pamant,ma eliberam de ambitia mintii de a ramane legata de ce stiam,dar macar acum il vad si-l recunosc.Este aici, l-am coborat de pe crucea pe care l-am chinuit prin negarea prezentei sale in lume si l-am pus in inima mea,acolo unde ii este locul.Voi inca il chinuiti rastignindu-l si declarati sus si tare ca-l iubiti!N-as vrea sa fiu in locul vostru atunci cand veti constientiza ce faceti.

    AStept raspunsuri inteligente;deci CUM IL RECUNOASTETI PE CHRISTOS?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine-i Rael?
    Apai eu dau dreptate fiecaruia,fiindca inteleg ca acela-i adevarul omului,chiar daca nu seamana cu realitatea mea.Fiecare om are dreptul si puterea sa-si creeze realitate sa.Ce indrug eu pe aici este unul si acelasi lucru;trezirea Spiritului care se afla in mintea si trupul Fiintei OM..
    Nu inseamna ca eu as detine purul adevar fiindca nu-i asa,si eu schimb perceptia acestuia functie de modificarea
    constiintei.

    Stiu ca pe unii plictisesc,pe altii enervez, dar ce sa fac, mi-am asumat aceasta munca de batalia ego-urilor!
    Apropo,stiti ce inseamna EGO? Mie mi-a luat mult timp sa-l inteleg

    SUNT doar un om obisnuit ca si voi ,nu sunt nici inaltata nici mai invatata nici mai spirituala nici mai evlavioasa decat oricare dintre voi.SUNT DOAR CEEA CE SUNT ca si VOI,DOAR SA VA AMINTITI!DE aceea va plictisesc,vreau doar sa va amintiti DE VOI INSIVA!Fiindca avem aceeasi origine,si nu vreau sa va las iara in uitare!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "D",din "EGO" vorbesti, ca altfel nu te-ai fi gantit la acest aspect, deci...

      Ștergere
  4. Foarte interesant cum functioneaza mintea umana!
    Isus a venit sa ne scoata din morminte (uitare)iar noi il chinuim si-l bagam in mormant sarbatorind inmormantarea Sa an de an .
    Daca ati stii ce inseamna acest fapt pentru Sufletul care s-a trezit si recunoaste acel Spirit care a fost Isus,v-ati baga intr-o groapa si ati plange pana la epuizare.
    DE la trezirea mea de fiecare data in saptamana patimilor plange sufletul in mine.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D,Rael te ajuta sa cunosti pe Isus

      Ștergere
    2. Pe mine ma ingrozeste ''sarbatoarea Invierii'' Mantuitorului, prin masacrarea mieilor ( simbol al nevinovatiei ! ), pe care oamenii ii mananca cu nesat. O ''traditie crestina'' absolut barbara ! Chiar nu va misca deloc plansul lor ? Cum e posibil ? Nu vi se pare nimic in neregula ? Cum puteti sacrifica aceste fiinte nevinovate, care plang ca niste copii ? Cum ? Cu riscul de a supara pe unii dintre voi, repet iar : nu vi se pare nimic in neregula ?

      Ștergere
  5. Tăierea mieilor crează o energie atât de negativă în conștiința colectivă care se asociază ritualului patimilor cum nu veți știi niciodată,fiindcă nu vreți sa știți, nu vreți să vedeți.E o tragedie cu tot ce facem, urmând niste obiceiuri care ne sunt induse de creierul reptilian prin modificarea ADN ului uman. Oricât va veti împotrivi acestor informații ele chiar sunt adevărate dar probabil v ați format un scut care va apăra emoționalul fiindcă crează disconfort mental.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere