miercuri, 20 februarie 2019

RECUPERAREA UNEI DOAMNE .....!



                             20 Februarie 2019,ora 5,19 !     

                                                     Dragii mei,

Tot in aceasta dimineata,aud glas care spune ceva despre o doamna care aspira la o inalta functie in Parlamentul european. 
Nu-i voi da numele dragilor,doarece cu totii veti intui despre cine e vorba.
Glasul spunea asa:

                      "După ce ar fi strigat VASILE, doamna xxxxxx a fost recuperata !"   

Dragii mei, cine este acest Vasile si de ce aceasta doamna il va striga,apoi de unde va fi recuperata si in ce fel,eu nu stiu a va spune.
Ce pot sa va spun ,este faptul că,DUMNEZEU va scoate ADEVARUL si DREPTATEA la LUMINA SA fara de margini.
Iar fiecare dintre noi,va trebui sa raspundem pentru faptele noastre.
                            Cu dragoste,Maria.
P.S.



                      Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

.
                              Dragii mei
Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :
UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !
Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,
prietena mea cea mai bunä, de Suflet.
O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.
Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:




 




49 de comentarii:

  1. Bolsevicii rusi au subjugat si nenorocit pe romani si Romania cu procurori selectati din ciobani cu una doua clase pe care NEOOLSEVICUL SOROS i-a reciclat tot pe principiul cumpararii cozilor de topor gen Monica Macovei,Kovesi ,Lazar care i-au orbit pe romani cu principii in care ei nu cred, slujind dou sisteme opuse fara cea mai mica jena pentru ca ei nu au morala,constiinta.
    Iohanis face si el parte din aceiasi tagma desi el nu a fost procuror ci doar vinzator de ce nu era ai lui,romani de la cei mai mici copiii ,la cei mai mari si padurile lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 15:45 eşti f.tare !!!! Cap ai ,minte ce ţi mai trebuie .

      Ștergere
    2. Anonim 17;31 te referi la matale? Ti s-ar potrivi. Ma tem ca tot matale ai inceput sa umpli comentariile cu chestii basiste-in sens larg. Ai sarcina ori o faci din placere? Daca ai observat, oamenii nu iti raspund pentru ca si-au dat seama ce si cum. Incearca alte bloguri/site-uri cu persoane inteligente, nu ca noi.

      Ștergere
    3. Anonim 21:07 ai tras tu concluzia că sunt basist !!! Vai de capul tău !!! Dacă nu ar fi fost oameni ca tine ROMÂNIA NU AR FI AJUNS ÎN STAREA JALNICĂ DE ACUM !!! Nu am intrat pe blogul tău (bănuesc că nu dna Maria a scris comentariul) Eşti plătit să fii lingău sau o faci din plăcere ? Sunt curios dacă dna Maria e echidistantă

      Ștergere
    4. 15.45 i-ai etichetat pe toti dar tu unde te incadrezi, la categoria spalati pe creier?

      Ștergere
    5. 21.07 cum definesti tu comentariie „basiste”? Asta e limbaj de Antena 3! Ei au inventat termenul basist. Ar trebui sa se numeasca Minciuna 3 nu antena 3, la cat rau au facjut oamenilor din tara asta.

      Ștergere
    6. An.15.45,acesta este adevarul! SUBSCRIU !!!!

      Ștergere
  2. Dâncu, Blaga..or mai fi si alti Vasile, puternici dar nestiuti; nici acestia nu sunt mai prejos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E Vasilica Danilet, a sarit deja sa apere doamna :))

      Ștergere
  3. Uite aici ce n-ati mai vazut !. Doar in Romania noastra se poate asa ceva. De aceea lupta din rasputeri sa nu ajunga Kovesi procuror sef european. Te-ngrozesti de ce sunt in stare si ce hotii sunt programate de conducatorii politici ai Romaniei. Puscaria-i prea buna pentru oamenii astia.... Urmariti partea de video:
    https://recorder.ro/video-dumnezeul-achizitiilor/

    RăspundețiȘtergere
  4. Penalii nu o vor pe Kovesi procuror sef european pentru ca ea o sa depisteze hotii care au furat banii de la uniunea europeana.Mult succes Kovesii si hotii trebuie sa plateasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este nici un emoji care sa arate ca ma tavalesc de ras la asemenea abjecții si aberatii. Din pacate, sunt oameni care gandesc ca tine, dar ne rugam lui Dumnezeu sa nu fie prea multi.

      Ștergere
  5. DOAMNE DACA AR PUTEA S-A CEARA IERTARE TUTUROR CARE LE-A GRESIT,ROMANUL NOSTRU ESTE IERTATOR SI CU MILA.
    ZIC CA DV. DOAMNA MARIA S-A SE FACA DREPTATE.
    CU MULT DRAG DOAMNA MARIA SI DOAMNE AJUTA. APROPO DE VASILE, O FI VASILE BLAGA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Basilica Danilet omul.ei de baza si sluga Lui Macovei.

      Ștergere
  6. Dna Gheorghiu doresc să pot lua legatura cu dvs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag ! Suna-ma maine după ora 10 dimineata la 0747226236 !

      Ștergere
    2. Dna Maria , mulţumesc că mi aţi publicat raspunsul !

      Ștergere
  7. Sunt o persoana care l - a cunoscut pe TATA ION dela Ionești... Jud Arges... Venea f multă lume la Dansul. El ne spunea ca IISUS SI APOSTOLII SUNT PE PAMANT.

    RăspundețiȘtergere
  8. Kovesi

    clasata pe locul doi la concursul de la UE dupa un fracez care are numar dublu la punctaj,Rezultatul final se da in 27 februarie

    RăspundețiȘtergere
  9. Alina Bica cere acum in direct pe tv sechestrarea bunurilor lui Kovesi si redeschiderea dosarului fratelui lui Kovesi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite cum sub conducerea hotilor din PSD, toti hotii se indreapta impotriva procurorilor. Hotii se lupta din rasputeri sa desfiinteze justitia din Romania chiar cu ajutorul Ministrului Justitiei. Cum se poate ca un profesor de drept (T. Toader) sa incalce pentru bani principiile de drept pe care le-a predat studentilor de la drept?. Ce fac banii din unii oameni!.

      Ștergere
    2. 21.34 cine e Alina Bica sa ceara asa ceva? De ce nu-l da si pe Dumnezeu in judecata! Ce tupeu au penalii astia! E vremea lor!

      Ștergere
  10. Alina Bica a deschis actiune judecatoreasca si cere 2 milioane daune pentru abuzurile lui Kovesi pe care o considera ca a fost puternic sprijinita din exteriorul Romaniei de la Bruxell

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A facut plangere penala...nu "actiune judecatoreasca" asa cum spui tu. Actiunea ar fi fost in civil, dar Bica s-a constituit in parte civila in cadrul plangerii penale. Am tinut sa spun acest lucru pentru ca-s satula de minciunile si manipularea de la tv.

      Ștergere
  11. Chiar e eficienta amuleta ? In email se spune ca si domnul Brancu a primit una de la tine si ca e fericit si bogat.La cate am incercat, parca nu as mai risca acum...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prieteni dragi,


      Au apărut iarasi PLICURILE cu AMULETE !

      Am vazut si eu dragilor,poza mea in care sunt foarte subtire,ceea ce nu e adevarat la acest moment,am o bluza din piele de sarpe,ceea ce nici in gandurile mele nu am purtat vreodata, precum si parul lung ,ondulat,ceea ce este fals !

      Am obosit sa tot incerc, ca sa va conving sa nu cumparati aceste lucruri dracesti !

      Acesta este linkul cu escrocheria,dar si randurile escrocilor scrise in numele meu:

      Citez:http://jackpot-romania.tk/



      "PĂREREA EXPERTULUI"
      Aceste randuri sunt scrise de Escroci in numele meu:

      Talismanul care aduce norocul — o monedă simplă, dar fermecată în mod deosebit și compicat. Aceasta devine un talisman puternic și literalmente îl scoate pe un om din greutăți, din cele mai complicate situații.

      Dar monedă-talisman trebuie să fie legată de numele proprietarului, numai așa talismanul ajută să scape de ghinioane și vă va da posibilități să schimbe o situație spre bine. Cu acesta își veți simți puterea, veți deschide posibilități noi.

      MARIA GHIORGHIU, Clarvăzătoare "



      Fotografia falsa cu mine,fotografia trucata,

      nu am stiut s-o copiez si s-o afisez aici.



      Nu cumparati AMULETE !!!


      Escrocii se folosesc de numele meu, de pozele mele pe care ,

      le refac ,le trucheaza precum vor ei.

      Oricine poate lua o poza de la oricine,si

      poate scrie in numele acelei persoane.

      Numarul meu de telefon este unic; adica:

      0747226236 !

      Nu am alt numar public de telefon!

      Am apelat si eu la aceasta adresa,am facut comanda chiar, si am primit un Mesaj de la acest numar strain:


      +49322110008461


      În Mesaj scria asa:Te sun mai tarziu !


      Am sunat de pe un alt telefon care ,nu

      e public!

      Rugamintea mea este :

      Nu faceti Comanda pentru AMULETE !!!

      Eu nu am vandut si nici nu vand asa ceva!

      Sunt uneltele diavolului,iar in spatele acestor plicuri

      cu siguranta sunt niste Infractori !

      Mai mult decat sa va previn,eu nu pot face dragilor!

      Nu eu vand aceste mizerii !!!

      Va rog din suflet,nu va lasati pacaliti !!!

      Inregistrati convorbirea cu escrocii,atunci cand va suna,

      si duceti-o la POLITIE,la PROCURATURA !

      Duceti va rog Scrisorile la POLITIE !

      Nu dati banii vostri, pe aceste lucruri dracesti !

      Chiar daca este poza mea, aceasta nu inseamna ca eu le vand.

      Acest lucru nu inseamna ca sunt

      ale mele !

      Eu nu voi mai pierde timpul ca sa va fac

      sa intelegeti faptul ca, nu eu vand aceste drăcii.

      V-am prevenit,v-am rugat sa va adresati

      POLITIEI si PROCURATURII cu Dovezile

      in maini.

      De la mine,niciodata nu veti vedea asemenea

      mizerii.


      Nu cumparati AMULETE !


      Nu raspundeti Escrocilor si Infractorilor !


      Ei vă vorbesc in numele meu !


      Cu dragoste si cu pretuire,

      Maria Ghiorghiu!

      P.S.

      M-au sunat Escrocii la 12 fix,azi 21.02.2019.

      Cred ca mi-au recunoscut vocea,deoarece,mi-au inchis imediat.


      Va implor !!!

      Nu cumparati AMULETE !!!

      Nu raspundeti INFRACTORILOR !!!

      Eu vand doar CARTILE (3) ,ADEVARUL DUHULUI SFANT !

      Ștergere
  12. Reprezentantii Romaniei au votat impotriva lui Kovesi si pentru Franta

    RăspundețiȘtergere
  13. Ceea ce vad e ca se maninca ca si ciini intre ei. Eu zic ca ar fi mai bine sa ii lase pe toti liberi, dar sa le confiste toate averile, si sa ii dea afara atit din partide cit si din functiile de conducere pt ca tara are suficiente persoane INTELIGENTE,GOSPODARI SI PATRIOTI

    RăspundețiȘtergere
  14. Care Alina Bica ?
    Va referiti la doamna care a fugit in Costa Rica ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. 00:54, la toti cei care au reusit in viata pe cai neortodoxe. Ce pleasca pe ei...s.au imbogatit peste noapte.

      Ștergere
    2. 18:22, stai calm, ca adevarul arata altfel decat crezi tu. Nimeni nu-i mai presus de lege. Aceasta este valabil si pentru Kovesi.

      Ștergere
    3. 23.32 GRESIT! Dragnea si grupul lui de infractori pesedisti sunt mai presus de lege. Iar Kovesi nu are probleme cu legea. I se insceneaza dosare pentru ca le este frica de ea. Inclusiv tie ti-e frica, sa nu se descopere ca ai furat cot la cot cu ei. Asa ca lasa lozincile de la antena 3 ca nu mai pacalesti pe nimeni!

      Ștergere
    4. 23:32, stii ce nu inteleg? Cum arata adevarul tau? Daca stii ca ai muncit cinstit, dar nu ai nimic, nu iti este frica. Ce facem cu cei care din tata in fiu au fost saraci si peste noapte a venit nepotul grebla cu punguta cu doi bani? Ce sa vezi. Acum sunt de sange albastru. Culmea e ca si cei care ii slugaresc sunt saraci. Se bucura cand primesc un os de ros. Fac plecaciuni pana la pamant. Halal caracter.
      Si totusi, de ce 99% din romani traiesc de pe azi pe maine? Ia zi desteapta satului!

      Ștergere
    5. 17.39 poate lui i se pare ca e bogat fiindca i-a mai dat dragnea 50 de lei la pensie.Se uita in portofel si nu vede ca e gol.
      Orice ati zice voi astia care inca va lasati prostiti de guvernarea mareata a psdragnea, tot va contrazice realitatea. Nu tu sosele, nu tu gradinite, nu tu spitale, podurile se darama, CFR-ul mai ae putin si se dizolva din cauza lipsei de investiti etc,etc... Asta e adevarul, nu gogosile ordinare marca antena 3!

      Ștergere
    6. De cand a venit dragnea la guvernare nu s-a investit niciun ban in nimic. Tara e pe duca.Niciun guvern nu si-a permis sa taie banii de investitii si sa puna tara in pericol. Asta ne-a vandut rusilor!

      Ștergere
  16. 00,54 Alina Bica a fost procuroare sefa la DIICOT si adjunct al procurorului sef al Romaniei in urma acestei calitati a primit spunea ea aseara dosarul fratelui lui Kovesi,Lascu director comercial la Transgaz Medias sugerindu-ise de Coldea de la SRI sa-l claseze ,fiind vorba de o delapidare de 30 milioane Euro.
    Intrucit a refuzat i s-a luat dosarul care a fost trimis la DNA unde sefa era Kovesi fratele infractorului Lascu,care la clasat si i-a facut ea dosar Alinei Bica,pe care a adus-o si in doua episoade de detentie,ulterior a fugit in Costa Rica intre timp Alina Bica a cistigat in instanta dosarul facut de Kovesi si acum cere 2 milioane daune morale.
    Tabacaru roman din Costa Rica spunea tot aseara ca a dus-o pe Bica la medic imediat la sosire in Costa Rica intrucit avea spatele vinat, batuta fiind din tara pentru a nu mai vorbi.
    Daca asa se procedeaza cu un Procuror sef va dati seama ce se intimpla la noi in tara cu oamenii obijnuiti.
    Tot aseara Bica spunea ca in citeva zile se va da solutia in dosarul ei de cerere de AZIL POLITIC in Costa Rica si ca nu va mai veni niciodata in Romania,as adauga eu ca si milioanele de romani plecati in bejenie prin alte tari ale lumii.

    RăspundețiȘtergere
  17. Basescu presedinte in functie spunea''Statu asta e mafiot...,si eu stiu ce spun' ,
    iar referindu-se la situatia Alinei Bica spunea ;''trei oameni de-ai mei au arestat alti trei oameni de-ai mei'' pentru ca simultan s-a intimplat si cu Nitu-procurorul sef care si el a cistigat ulterior procesul si cu inca unul de care nu-mi mai amintesc cum il chema.

    RăspundețiȘtergere
  18. De aceea auzim zilnic cite un roman plecat afara si dupa ce si-a mai facut in Romania casa sau apartament, ca;'nu ma mai intorc in tata asta Frumoasa dar ''tara de Rahat'-craciun

    RăspundețiȘtergere
  19. DOAMNA MARIA DE AR VENI MANTUITORUL NOSTRU S-A FACA DREPTATE.
    CU MULT DRAG DOAMNA MARIA SI BUNUL DUMNEZEU S-A LE PLATEASCA CELOR CARE FAC ASEMENEA LUCRURI IN NUMELE DV.
    NU MAI STIE CUM SA INSELE LUMEA.

    RăspundețiȘtergere
  20. o7,05 Si eu subscriu-craciun

    RăspundețiȘtergere
  21. Astazi meci verbal intre procurorul comunist Lazar si ministrul Bravo Tudorele care a spus ca demareaza actiunea de schimbare a procurorului.
    Rezultatul o masina a ministerului umpluta cu MUSTAR in seara asta,tot a scapat mai ieftin decit Alina Bica.
    Dar de data asta se pare ca Lazar v-a iesi la pensie cu un dosar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lui Lazar ii expira mandatul, nu il schimba Toader! Despre ce dosar vorbesti? Va pricepeti toti la drept, dar nu stiti sa faceti deosebirea dintre infractiune si contraventie! Juristii..!

      Ștergere
  22. 06,54 Nu doar altii se indreapta impotriva procurorilor imorali.Nici ei nu se mai suporta intre ei.
    DNA-ul a retinut pe Bica sefa DICOT-ului si pe Nitu procurorul sef sub acuzatii dovedite la proces pure inventi
    Atunci cind institutiile statului i-si dau lovituri' mortale',le putem incadra in LOVITURI DE stat,cum au fost si interventiile Instigatorului Iohanis cu palton Rosu cit si incercarea esuata din 10 august 2018.
    Iar ce se intimpla acum poate fi considerat urmarile acestor lovituri de stat si o incercare de revenire la legalitate si democratie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 12.48 te cheama cumva Udrea si esti blonda? HA,HA,HA! Asemenea gogomanii nici ca am auzit! Du-te la DEX si citeste ce inseamna lovitura de stat ca de la scoala vad ca ai lipsit, minte scurta!

      Ștergere