duminică, 4 septembrie 2016

UN PUTERNIC CUTREMUR !

                                                    4 Septembrie 2016,ora 3,45 zori de zi !

                                                      Dragii mei, 

Astazi în zori,am primit multe MESAJE, care mai de care pline de taină si de suspans.
Iata ce spunea azi in zori un glas:

                ” Un puternic  Cutremur !”

Clipă în care dragilor, aud un huruit foarte puternic, un huruit înspăimântător.
           Image result for seismograf
Daca vreun Cutremur s-ar produce cu un asemenea huruit în Pământ, cu siguranță ne-am speria foarte tare,inca inainte de a incepe Cutremurul.
Dragii mei, sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuța Domnului, ca sa ocroteasca România ca si până acum, si sa ne ajute ca sa ne întarim în Credință, și-n dragoste față de Aproapele.
Eu  nu stiu unde va fi acest Cutremur, deoarece nu am vazut locul in care s-ar produce, ci am auzit doar huruitul înspăimântător.
Dragii mei,noi stim ca România este GRADINA  MAICII DOMNULUI,precum si viitorul al doilea Ierusalim.   
Asadar, nu avem a ce teme, de ceva sau de cineva. 
                            Cu dragoste,Maria.  

54 de comentarii:

  1. Da,da Maria,Romania o fi Gradina MaiciiDomnului dar se pare ca tu uiti mereu ca pana va fi,Romania trebuie curatata de putregai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pina nu a spus primul papa care a vizitat Rominia vorba asta eu nu am auzit o si sint destul de vechi si eu care fac umbra pamintului am fost la manastiri si biserici, dar s ar putea sa nu fii auzit bine,as ruga si opinia altora.

      Ștergere
    2. Nici eu nu am auzit ca Romania sa fie gradina Maicii Domnului..nici nu cred asa ceva..cum sa fie Romania gradina Maicii..oare de unde stiu ei ca Romania este gradina Maici?

      Ștergere
    3. Adyna,cam multe nu ai auzit tu ! Ce-ar fi sa te documentezi de pe acest Blog ,mai mult decat până acum?
      Este foarte grav,daca tu nu stii ca ROMÂNIA este de foarte multi ani,GRADINA MAICII DOMNULUI.

      Ștergere
    4. Draga Maria omul cat traieste invata si pana moare tot invata ...de ce sa ma documentez de pe acest Blog ....scrie aici unde este gradina Maicii Domnului?si daca scrie de ce as crede sau as fi sigura de acest lucru

      Ștergere
    5. Vedeti acest Blog este ca sa mai invatam cate ceva !nu cred ca nu ma primeste Domnu in Rai daca nu stiam unde este ggradina Maicii

      Ștergere
    6. Si inca ceva stiti cum arata gradina Domnului adica Raiul.....adica toti care vor ajunge acolo sunt ai Lui adica nu orice pacatos va intra in Rai ...deci Romania daca ar fi gradina Maicii nu ar fi plina de pacatosi homosexuali si etc

      Ștergere
    7. Adyna ! Nu mai vreau sa pierd timpul cu tine, daca tot nu vrei sa te documentezi de pe acest Blog.
      Este alegerea ta ,de unde vrei sa te documentezi.
      Iata o PILDA EVANGHELICĂ:
      “Iisus i-a zis: Pentru ca M-ai vazut, ai crezut. Fericiti cei ce n-au vazut si au crezut!” (Ioan 20, 29)
      duminică, 22 aprilie 2012

      Verbul “a crede”

      “Iisus i-a zis: Pentru ca M-ai vazut, ai crezut. Fericiti cei ce n-au vazut si au crezut!” (Ioan 20, 29)

      “Cand arhiereii si carturarii, pasind prin fata Rastignitului de pe Golgota, isi clatinau capetele si spuneau: Pe altii a mantuit, dar pe Sine nu poate sa Se mantuiasca, Hristos, imparatul lui Israel, sa Se coboare acum de pe cruce ca sa vedem si sa credem in El, ei desigur savarseau blasfemie. Dar mai faceau si o eroare de ordin lingvistic, intreaga scena sumar infatisata in Evanghelia de la Luca (23, 25) si pe larg de cele ale lui Matei (27, 31 si urm.) si Marcu (15, 29 si urm.) transmite cititorului un fior profund realist si autentic. Toate amanuntele vadesc referatul intocmit pe date culese la fata locului si par intru totul verosimile. Huu! (ori he!) striga batranii si fruntasii lui Israel si s-ar zice ca si comenteaza compatimitor si ironic: pe altii a stiut sa-i ajute, pe Sine iata ca nu poate. Fiul lui Dumnezeu. Un amagitor, un naiv, singur si-a facut-o.

      Si apoi se justifica, isi dau lorusi certificat de buna, rationala si logica purtare: A, daca s-ar tine de cuvant, daca ne-ar da o dovada de consecventa (si care alta ar fi mai peremptorie decat coborarea de pe aceasta cruce?), atunci, da, noi, ca oameni drepti si cu judecata ce ne aflam de indata L-am recunoaste ca imparat. Dar asa, pe ce anume sa ne intemeiem credinta? Lasau sa se intrevada si nitica nedreapta mila pentru nenorocitul acela destul de tanar, insa nu se puteau lepada si de un ton de biruinta, nu puteau renunta la minunatul prilej de a-L batjocori (in sfarsit, oficial si legitim) si dascali (profesoral si nepartinitor) pe Acel care le pricinuise atatea suparari, temeri, iritatii si griji: si erau grabiti, mai ales grabiti, considerent pentru care si scurtasera din placerea contemplarii mersului sub arsita amiezii a osanditului cu unealta de tortura in spate si facusera apel la Simon din Cirene. Aici insa, isi acordau ragaz, se destindeau, isi savurau triumful si-l explicau: sa Se mantuie, coborandu-Se de pe cruce! Daca vom vedea, vom si crede! Si asteptau plini de bunavointa si intelepciune.

      Eroare lingvistica, de buna seama. Caci nu numai ca nu banuiau pe Cine spanzurasera pe lemn dar nu stiau nici ce inseamna “a crede” si foloseau cuvantul fara a-l intelege defel. Daca, urmator injonctiunii arhieresti, Domnul ar fi coborat de pe crucea pe care, graieste atat de frumos Fericita Caterina din Siena, nu piroanele ci dragostea il tinea tintuit, cuvantul “credinta” ar fi fost desfiintat pentru totdeauna si navalnic s-ar fi inscaunat imparatia lui Dumnezeu. Faptul coborarii nu putea fi crezut, ci numai constatat, inregistrat, luat la cunostinta in plinatatea evidentei sale. S-ar fi impus ca atare si ar fi redus la zero orice supravietuire a enigmaticului verb “crede” A crede nu este sinonim cu a dovedi, a demonstra, a fi evident, cu sintagma “a crede pentru ca”.

      A crede inlatura orice dubiu, rezerva si motivatie. Brusca aparitie a unei imense pasari rosii cazuta din cer i-ar pune pe oameni, scrie Kierkegaard, fata in fata cu un eveniment extraordinar si senzational care nu le-ar mai ingadui sa nu-si dea seama ca au de-a face cu un semn cert, unul dintr-acelea staruitor cerute de farisei, scribi si carturari. Coborarea de pe cruce, la Golgota, ar fi fost o asemenea pasare colorata, dupa ivirea careia arhiereilor si tuturor celor aflati in perimetrul acela nu le mai ramanea altceva de facut decat sa se supuna evidentei, sa ingenuncheze, sa cante osana.


      Ștergere
    8. Continuare:
      Nu asa insa lucreaza dumnezeirea, nu asa a inteles Domnul verbul a crede ori de cate ori l-a rostit si mai ales cand S-a adresat lui Toma la opt zile dupa inviere. Textele pauliene toate arata ca acest cuvant de baza al crestinismului credinta – se prezinta ca strain de orice dovezi, fapte constatatoare, inscrisuri, parafe, obiecte vizibile. Sa vedem si sa credem, spun arhiereii, si contradictie mai acuta nici ca se poate sa fie. Daca vedeau nu mai avea nici o noima sa creada, nici ca s-ar mai fi putut sa creada din moment ce “vedeau cu ochii” ce le impunea evidenta cu irezistibila-i putere de ridicare a oricarei sovaieli.

      A crede inseamna a nu vedea. Sfantul Apostol Pavel e cat se poate de limpede: “Dar nadejdea care se vede nu mai e nadejde. Cum ar nadajdui cineva ceea ce vede?” (Rom. 8, 24). Sau: “Iar credinta este incredintarea celor nadajduite, dovedirea lucrurilor nevazute.” (Evr. 11,1) Sau inca: “Neprivind la cele ce se vad, ci la cele ce nu se vad.” (2 Cor. 4, 18) intreg capitolul 11 al Epistolei catre Evrei, versete ca cele de la Rom. 4, 13 si urm. ori Efes. 3, 17 si urm. arata si ele deslusit ca entitatea principala in relatia dintre om si Dumnezeu nu are nimic de-a face cu “negrul pe alb”, revolverul fumegand (smoking gun) al englezilor, flagranta certitudine, indubitabilul. Si totusi ea e conditia si esenta: “Dreptul din credinta va fi viu” (Rom. 1, 17; Evr. 10, 38). Textul de la 1 Cor. 2, 4-5 completeaza perfect cele de mai sus: “Iar cuvantul meu si propovaduirea mea nu stateau in cuvinte si induplecare ale intelepciunii omenesti, ci in adeverirea Duhului si a puterii. Pentru ca credinta voastra sa nu fie in intelepciunea oamenilor, ci in puterea lui Dumnezeu.” Frumos au onorat reformatii francezi memoria amiralului de Coligny inscriind pe statuia sa din Rue Saint-Honore la Paris cuvintele de la Evr. 11, 27: “A ramas neclintit, ca cel care vede pe Cel nevazut.”

      A crede e cu totul altceva decat aparent asemanatorul “a crede pentru ca” si nu are nici o legatura cu simtul vazului indeobste socotit cel mai ferm si mai neinselator. Tocmai pe acesta – atat de sigur de sine – il contrazice uneori si-l indeparteaza. A crede este a crede pe nevazute, a chezasui (si au fost epoci in istorie cand chezasuirea aceasta s-a platit cu viata) asertiuni neverificate experimental, neprobate pe caile simtirii. Credinta in textele pauliene e mai ales apropiata de alte trei elemente: libertatea (opusa robiei), duhul (opus literei) si bucuria (opusa intristarii). Catusi de putin de fapte categorice, semne univoce si fenomene vizuale imperative.

      Credinta se identifica asadar cu ceea ce Pascal, Kierkegaard si existentialistii aveau sa numeasca risc, pariu, aventura; Andre Gide, act gratuit; Henri Bremond, poezie pura. Un act nemotivat intelegi, exclama Gide dintr-o data cuprins de entuziasm, intelegi, un act neintemeiat, cu totul fara cauza, explicatie, ratiune, plauzibilitate, inchis in el insusi! Doar ca pentru a exemplifica Gide (in Beciurile Vaticanului) alege o crima lipsita de interese materiale si coerenta, un asasinat sine ira et studio. Daca insa e data la o parte pilda (si ea, in buna parte, ironica), calificantii lui Gide se aplica intocmai credintei si o descriu fara gres.

      Nu cred pentru ca dispun de cutare dovezi. Dovezile stiintifice, istorice, geografice, arheologice, literare, scripturistice, logice etc. etc. pot, eventual, intari credinta (cu toate ca si acest mod de exprimare e gresit: o credinta adevarata nu poate fi marita din afara, nu poate depinde ca intensitate de aportul unor consideratii relative si supuse intepretarilor); ii pot da, in fata oamenilor, o justificare rationala; ceea ce nu-i neaparat de dispretuit, dar si deloc decisiv. Nici dovezile cele mai induiosatoare si mai stiintific controlate nu constituie o exceptie (cum ar fi giulgiul de la Torino).




      Ștergere
    9. 3.
      Continuare .
      Coborarea de pe cruce ar fi fost un act de autoritate, de constrangere, de siluire a vointei si libertatii, de inlocuire a credintei prin evidenta. Cercetarea atenta a textelor evanghelice si meditarea lor ne indeamna sa ajugem la concluzia ca nu acesta a fost “stilul de lucru” al Domnului. Nu cu evidente, cu dovezi, ci parca dimpotriva, in mod tainic si dubitativ I-a placut sa procedeze, lasand totdeauna posibilitatea sesizarii unei doze de incertitudine si a conceperii validitatii unei indoieli.

      Iisus nu ne-a lasat nimic scris de El, de scris a scris numai pe nisip; portrele ale Sale nu exista decat cel intiparit pe marama Veronicai si cel destinat regelui Agvar – amandoua pierdute; de confirmari independente – cum le place englezilor a grai – nu dispunem; referatele evanghelice pot oricand si de catre oricine a fi contestate ca partinitoare si datorate unor partizani, deci nu “obiective”; ba si ca tardive si prelucrate post factum; pana si putinul material aflat la Tacit, Pliniu cel Tanar ori Iosefus Flavius a fost invinuit de interpolari; iar argumentele apologetice, toate, sunt sustrase istoriei, tin numai de foarte relativa filosofie.

      S-ar zice ca Hristos a facut totul pentru ca sa nu putem invoca acte sigure si tangibile, pentru a nu fi trecut in randul personajelor istorice. Pentru ca sa nu scada nimic din minunata valoare a oricarui act de credinta ci a-i pastra integral puterea, virtutea si originalitatea. Dovezi certe in sens material, juridic si stiintific nu avem si nici nu vom avea pana la plinirea vremii si la a doua venire, cand, fireste, va disparea si credinta, precum si Sf. Pavel constata la I Cor. 13.

      Domnul, ce anume cere de la noi? Sa credem, act “absurd”, ilogic, acauzal si de netalmacit in limbaj concret, sminteala si nebunie in ochii inteligentilor greci ori nenumaratilor insi de bun simt de pe intinsul lumii vechi.

      Fii ai libertatii, nu ai robiei, suntem tratati cu deferenta: nu ni se impune nimic, nu ne constrang evenimente absolute ca acel reclamat cu puternice (si mieroase) glasuri de vrajmasii lui Hristos; ceea ce ei – cu atat de perfida ingenuitate – voiau, s-ar fi redus la o constatare ulterior careia credinta isi pierdea sensul.

      “Credinta mea”, declara Joris Karl Huysmans, flamandul scriitor de limba franceza, aprigul convertit, “credinta mea nu se sprijina nici pe ratiunea mea nici pe mai mult ori mai putin certele perceptii ale simturilor mele; ea tine de un simtamant launtric, de o siguranta dobandita prin dovezi launtrice.”

      Desigur ca verbul a crede, ca temelie a religiei, pare straniu; de ce tocmai o vocabula atat de greu de inteles, definit si precizat sa constituie miezul crestinismului? Nu ar fi putut Dumnezeu si Apostolii Sai gasi o alta mai putin misterioasa, mai accesibila intelegerii multimii oamenilor si la urma urmei – de ce nu? – mai putin scandaloasa si derutanta pentru oamenii de stiinta rationalisti si logicieni care nu sunt toti si negresit de cealalta parte a baricadei ori zavorati in prejudecati?

      Dar daca ne adresam stiintei, aflam ca si acolo substantivul de baza folosit pentru a lamuri alcatuirea si mentinerea universului e tot unul prea putin logic, prea putin unul inteligibil; vag, confuz, plurivalent; un termen si el aferent domeniului afectiunii si sentimentelor, un termen si el piatra de poticnire pentru acea matematica si material de rigoare presupusa stiintei si in special astrofizicii, astronomiei si mecanicii. Cuvantul cheie al organizarii cosmice se numeste atractie universala. Atractie! Caci legea gravitatiei aceasta nimic altceva este, in cuvintele insasi ale formulatorului ei. Si ce altceva poate fi mai duios, mai gingas, mai nedefinit, mai putin solemn si rece!







      Ștergere
    10. Continuare
      Iata pentru care pricina si verbul a crede si substantivul credinta trebuie sa iste mai potolita uimire intr-un domeniu ca al religiei; atractia si credinta sunt – in fizica universului ori in inimile oamenilor – deopotriva de neconcordante cifrelor, severitatii, sistematicii, deopotriva de “ne-stiintifice” in sensul pedant al calificativului.

      Dintr-o intelegere mai atenta a verbului a crede imi pare ca rezulta numeroase consecinte. Trei se arata vrednice a fi mentionate aici pe scurt:

      1. De vreme ce esenta o constituie credinta, se poate afirma ca actele de asceza se bucura numai de o valoare si o insemnatate individuala si educativa. Textul de la Colos. 2, 20-23 ne ajuta sa pricepem o enuntare la prima vedere indrazneata. Se intreaba Apostolul neamurilor de ce oamenii care cred in Hristos rabda porunci ca: nu lua, nu gusta, nu te atinge! Apoi numindu-le lucruri menite sa piara prin intrebuintare potrivit unor randuieli si invataminte omenesti, conchide: “unele ca acestea au oarecare infatisare de intelepciune in paruta lor cucernicie, in smerenie si necrutarea trupului dar n-au nici un pret si sunt numai pentru satiul trupului.” Ascezele, asadar, nu sunt osandite (sa nu fie!) ori minimalizate, insa li se delimiteaza campul gravitational, magnetic si valoric: sunt bune ca acte de infrangere si smerenie, ca “exercitii spirituale”, ca disciplina, dar nu atrag prin ele insele ceea ce numai harul, credinta si faptele bune, laolalta, ne pot face sa dobandim.

      2. Se cade sa nu ne lasam ispititi de vraja (ori obsesia) cautarii si aflarii dovezilor; pot fi de ajutor unora; dar nu celor care stiu ca “Hristos n-a vrut sa-Si intemeieze imparatia Sa spirituala pe nisipul iluziilor (stiintifice, istorice s.a.m.d.), ci pe stanca de granit a credintei”.

      Toate argumentele filosofice, istorice ori stiintifice sunt supuse relativitatii acestor discipline mereu schimbatoare. Ptolemeu l-a inlocuit pe Aristarh din Samos; Copernic pe Ptolemeu; Einstein pe Copernic. In asteptarea zilei cand, probabil, tahioni ori alt fenomen inca neobservat ori alte calcule vor pune in discutie teoria relativitatii.

      3. Daca prin credinta ne apropiem in modul cel mai desavarsit de Hristos, daca ea este calea cea buna spre mantuire, nu e mai putin adevarat ca fara fapte credinta e moarta (Iacov 2, 17). Mai mult decat atat: aici pe pamant “cu inima se crede spre dreptate, iar cu gura se marturiseste spre mantuire” (Rom. 10, 10). Credinta, s-ar putea spune interpretand cuvintele apostolicesti, e suficienta in relatia de tip eu-tu dintre credincios si Mantuitorul sau. Dar in relatia mai complicata om-mediu-Dumnezeu, om-semen-Hristos, mantuirea implica si marturisirea credintei, curajul de a o proclama public, in fata celorlalti, de a nu te lepada ori rusina de Hristos si de credinta ta. Verbul a crede ajungand astfel in dublu chip fundament al nadejdii, mantuirii. Dupa cum spre a ne dovedi sinceritatea si seriozitatea credintei ne sunt cerute faptele bune, tot astfel pentru a ne dovedi netemerea si nerusinarea in fata semenilor trebuie sa o mai si marturisim “cu gura”, catre exterior. Pentru ca nu credem in Hristos numai in calitatea noastra de fiinta individuala, de suflet incomparabil, ci si de om-in-lume, de om-printre-oameni.

      Cred, Doamne, si marturisesc. Copula este capitala si de neevitat: amandoua verbele ne conditioneaza, ne caracterizeaza, ne fac intru adevarat fii ai Tatalui ceresc. Astfel incat concluzia nu poate fi alta decat: nu “a dovedi” este completarea lui “a crede”, ci “a marturisi”. Si daca-i vorba asa, oare nu faptele bune si marturisirea nereticenta a credintei sunt cele mai bune dovezi ale credintei? Credinta nu are nevoie de nici un soi de dovezi, are insa nevoie sa fie dovedita.

      Ștergere
    11. Da va multumesc pt ce ati scris..ca v ati luat din timpul dvs..
      Pentru ca M-ai vazut, ai crezut. Fericiti cei ce n-au vazut si au crezut!” era de ajuns doar versetul acesta.....eu am zis doar parerea mea ..nu vreau sa zic altceva ca nu vreau sa supar pe Dumnezeu sau pe altcineva...am vazut si auzit atatea religii si fiecare se bate in piept cu Biblia "lui"si cu dreptatea lui ca mai bine ma abtin sa ma contrazic sau altceva ca nu stiu nici eu exact..doar ma rog la Dumnezeu sa ma ajute sa ma lumineze sa vad sa cunosc calea Lui adevarul Lui

      Ștergere
    12. Dummezeu sa va binecuvinteze pe dvs si pe familia dvs cu binecuvantari Ceresti..si pe toata lumea

      Ștergere
    13. Indianul Sundar Singh cel ce L-a descoperit pe Iisus Hristos prin insasi aparitia Lui, si apoi S-a crestinat, spune despre Romania ca este gradina Maicii Domnului. Se poate gasi cartea cu viata lui si profetiile lui. Am citit-o acum 20 ani, si aceasta expresie ca ”Romania e Gradina Maicii Domnului”, exista de mult timp si pe buzele crestinilor ortodoxi si catolici(ei au cultul Maicii Domnului, iubire si evlavie pentru Maica Domnului). Aceasta expresie nu e de azi de ieri. Si nici de când a venit in tara Papa Ioan paul al II-lea, si a afirmat aceasta public.
      El doar a constatat acest FAPT, CA ROMANII AU O FOARTE MARE DRAGOSTE SI EVLAVIE LA PREASFANTA FECIOARA MARIA. Sundar Singh, nu era ortodox, si nici catolic. A facut parte din biserica protestanta.
      Si totusi el are aceasta viziune in care ii vorbeste Fecioara Maria, dupa cum el marturiseste.

      Citez:

      ”Eu stiu ca Romania are o misiune Dumnezeiasca de redresare spirituala ce o va face sa se infatiseze ca un veritabil model demn de urmat intregii umanitati. Este necesar sa fac aceasta marturisire-profetie in fata popoarelor intregii lumi, crestine sau de alte religii, fiindca toate semnele marcheaza schimbarile spirituale uluitoare ce vor avea loc in curand. Spusele mele nu trebuie sa va determine sa ma considerati un fanatic simpatizant al romanilor ce isi imagineaza himerice plasmuiri, caci cea care mi-a inspirat, fara putinta de tagada, aceste profetii este Prea sfanta Nascatoare a lui Iisus, si reamintesc din nou ca, din cate simt, locul de cinste in ocrotirea Romaniei il ocupa Maica Domnului si apoi marile puteri ceresti, la toate acestea mai adaugandu-se si majoritatea sfintilor din cer.

      Acum, cand fac cunoscute aceste profetii, daca as fi roman de origine, probabil ca as putea fi invinuit de partinire nationala, iar daca as fi european din comunitatea latina, ar fi fara indoiala unele motive sa fiu judecat intr-un fel omenesc, cu patima omeneasca; insa deoarece sunt un indian iluminat prin intermediul lui Iisus Hristos si ferm stabilit in credinta crestina pot vorbi cu toata usurinta, incredintandu-va ca acum nu fac altceva decat sa exprim voia lui Dumnezeu.”

      Ștergere
    14. Iar faptul ca romanii au o mare dragoste pentru Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, aceasta e o REALITATE CE NU POATE FI CONTESTATA. Si nici minunile ajutorul, si dragostea Maicii Domnului pentru acest popor de-a lungul vremilor, si minunile cu care ne copleseste pe fiecare in parte când o chemam in ajutor, nici acestea nu pot fi contestate. Ea este ca un Scut de Aparare pentru acest popor, si acest popor a cunoscut dragostea Ei de Mama!

      Ștergere
    15. Chiar daca noi nu o cunoastem pe Maica Domnului, Ea ne iubeste si ne ocroteste.

      Ștergere
    16. Doamna Maria a adus acest text ca o reflectie despre credinta. E bine sa precizati d-na MARIA de unde ati luat acest text, caci l-ati incadrat in ghilimele. Si sus e scris data de 22 APRILIE 2012, si o postare cu aceasta data nu se afla pe blogul dv.

      Ștergere
    17. Inca un lucru voi spune:

      d-na Maria a spus mai spus Adynei ca este un lucru foarte grav ca ea nu a stiut pana acum ca Romania e gradina Maicii Domnului.
      Nu este un lucru grav. Si nimeni nu poate fi invinuit ca nu a auzit despre aceasta.
      Pentru ca in Biserica protestanta, nu exista acest cult. Si daca acesti crestini protestanti au urmat ritualul lor, si nu au cunoscut mai mult decat confesiunea in care s-au nascut, aceasta nu e o vina. Este bine cunoscut ca protestantii nu se roaga Maicii Domnului.
      Protestanţii îi acordă Maicii Domnului o oarecare demnitate,numind-o "fericită", "fecioară lăudată", "preavrednica", dar nu i-au rânduit nici un fel de cult, considerând-o doar o "femeie deosebită".
      De asta cei ce s-au nascut si au crescut intr-o anume confesiune, respecta ceea ce au fost invatati.

      De asta spun ca Adyna, sau oricine nu a auzit de ”Romania -Gradina Maicii Domnului”, nu are vreo vina.
      Dupa felul cum se exprima Adyna, banuiesc ca nu e catolica, nici ortodoxa. E crestina de alta confesiune.
      Si pe cei care nu a cunoscut-O PE MAMA LUI IISUS, CA PREASFANTA NASCATOARE DE DUMNEZEU, EA nu se supara. E fericita atunci când toti crestinii Il iubesc pe Iisus Fiul Ei. In Dragostea si smerenia Ei, Ea ii ocroteste pe toti, chiar daca nu toti o cheama in ajutor. E bine sa intelegem acest lucru, care ne da si noua smerenie. Nimeni nu e vinovat ca s-a nascut intr-o religie sau alta, sau ca s-a nascut ortodox, catolic, protestant.
      Important este asa cum scrie in Evrei 12: ” Cautati cu totii pacea si sfintenia fara de care nimeni nu va vedea pe Domnul”

      Ștergere
    18. Doamna Maria multumim pentru frumoasa expunere .

      - Adyna comenteaza mai putin , nu este obligatoriu sa scrii ceva la orice postare , intrucat nu are continut ceea ce spui , adica postezi doar ca sa postezi.
      - Cristina shanti tu ai ideile tale din care nu vrei sa iesi , ai mai putina treaba cu credinta , esti pusa pe corectat si puricat munca altuia . Fii capabila sa iti faci un blog si sa suporti toate persoanele care intra pe el.
      Concluzie: cand nu ai nimic de spus, mai bine taci , caci tacerea e de aur !

      Ștergere
    19. cristina shanti6 septembrie 2016, 01:07
      Citeste SFANTA EVANGHELIE,si te vei convinge de cat de mult gresesti:

      Sfânta Evanghelie după Luca
      Capitole:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

      Capitolul 16
      1. Şi zicea şi către ucenicii Săi: Era un om bogat care avea un iconom şi acesta a fost pârât lui că-i risipeşte avuţiile.
      2. Şi chemându-l, i-a zis: Ce este aceasta ce aud despre tine? Dă-mi socoteala de iconomia ta, căci nu mai poţi să fii iconom.
      3. Iar iconomul a zis în sine: Ce voi face că stăpânul meu ia iconomia de la mine? Să sap, nu pot; să cerşesc, mi-e ruşine.
      4. Ştiu ce voi face, ca să mă primească în casele lor, când voi fi scos din iconomie.
      5. Şi chemând la sine, unul câte unul, pe datornicii stăpânului său, a zis celui dintâi: Cât eşti dator stăpânului meu?
      6. Iar el a zis: O sută de măsuri de untdelemn. Iconomul i-a zis: Ia-ţi zapisul şi, şezând, scrie degrabă cincizeci.
      7. După aceea a zis altuia: Dar tu, cât eşti dator? El i-a spus: O sută de măsuri de grâu. Zis-a iconomul: Ia-ţi zapisul şi scrie optzeci.
      8. Şi a lăudat stăpânul pe iconomul cel nedrept, căci a lucrat înţelepţeşte. Căci fiii veacului acestuia sunt mai înţelepţi în neamul lor decât fiii luminii.
      9. Şi Eu zic vouă: Faceţi-vă prieteni cu bogăţia nedreaptă, ca atunci, când veţi părăsi viaţa, să vă primească ei în corturile cele veşnice.
      10. Cel ce este credincios în foarte puţin şi în mult este credincios; şi cel ce e nedrept în foarte puţin şi în mult este nedrept.
      11. Deci dacă n-aţi fost credincioşi în bogăţia nedreaptă, cine vă va încredinţa pe cea adevărată?
      12. Şi dacă în ceea ce este străin nu aţi fost credincioşi, cine vă va da ce este al vostru?
      13. Nici o slugă nu poate să slujească la doi stăpâni. Fiindcă sau pe unul îl va urî şi pe celălalt îl va iubi, sau de unul se va ţine şi pe celălalt îl va dispreţui. Nu puteţi să slujiţi lui Dumnezeu şi lui mamona.
      14. Toate acestea le auzeau şi fariseii, care erau iubitori de argint şi-L luau în bătaie de joc.
      15. Şi El le-a zis: Voi sunteţi cei ce vă faceţi pe voi drepţi înaintea oamenilor, dar Dumnezeu cunoaşte inimile voastre; căci ceea ce la oameni este înalt, urâciune este înaintea lui Dumnezeu.
      16. Legea şi proorocii au fost până la Ioan; de atunci împărăţia lui Dumnezeu se binevesteşte şi fiecare se sileşte spre ea.
      17. Dar mai lesne e să treacă cerul şi pământul, decât să cadă din Lege un corn de literă.
      18. Oricine-şi lasă femeia sa şi ia pe alta săvârşeşte adulter; şi cel ce ia pe cea lăsată de bărbat săvârşeşte adulter.
      19. Era un om bogat care se îmbrăca în porfiră şi în vison, veselindu-se în toate zilele în chip strălucit.
      20. Iar un sărac, anume Lazăr, zăcea înaintea porţii lui, plin de bube,
      21. Poftind să se sature din cele ce cădeau de la masa bogatului; dar şi câinii venind, lingeau bubele lui.
      22. Şi a murit săracul şi a fost dus de către îngeri în sânul lui Avraam. A murit şi bogatul şi a fost înmormântat.
      23. Şi în iad, ridicându-şi ochii, fiind în chinuri, el a văzut de departe pe Avraam şi pe Lazăr în sânul lui.
      24. Şi el, strigând, a zis: Părinte Avraame, fie-ţi milă de mine şi trimite pe Lazăr să-şi ude vârful degetului în apă şi să-mi răcorească limba, căci mă chinuiesc în această văpaie.
      25. Dar Avraam a zis: Fiule, adu-ţi aminte că ai primit cele bune ale tale în viaţa ta, şi Lazăr, asemenea, pe cele rele; iar acum aici el se mângâie, iar tu te chinuieşti.
      26. Şi peste toate acestea, între noi şi voi s-a întărit prăpastie mare, ca cei care voiesc să treacă de aici la voi să nu poată, nici cei de acolo să treacă la noi.
      27. Iar el a zis: Rogu-te, dar, părinte, să-l trimiţi în casa tatălui meu,
      28. Căci am cinci fraţi, să le spună lor acestea, ca să nu vină şi ei în acest loc de chin.
      29. Şi i-a zis Avraam: Au pe Moise şi pe prooroci; să asculte de ei.
      30. Iar el a zis: Nu, părinte Avraam, ci, dacă cineva dintre morţi se va duce la ei, se vor pocăi.
      31. Şi i-a zis Avraam: Dacă nu ascultă de Moise şi de prooroci, nu vor crede nici dacă ar învia cineva dintre morţi.

      Ștergere
    20. Maria ai scris mai sus:

      2. Se cade sa nu ne lasam ispititi de vraja (ori obsesia) cautarii si aflarii dovezilor; pot fi de ajutor unora; dar nu celor care stiu ca “Hristos n-a vrut sa-Si intemeieze imparatia Sa spirituala pe nisipul iluziilor (stiintifice, istorice s.a.m.d.), ci pe stanca de granit a credintei”.

      Au oare apostolii l-au crezut pe Iisus pe vorbe goale sau au vazut LUCRAREA pe care a facut-o acesta? Apostolul Toma chiar daca l-a vazut pe Iisus renascut dupa crucificare tot a simtit nevoia sa se atinga de el ca sa se convinga ca e real.

      Noi de ce sa credem vorbe goale? Ca in impotenta spirituala a unora de a reproduce faptele apostolilor nu au ramas decat cu vorbele? Daca previziunile pe care le faci Maria nu s-ar adeveri te-ar mai crede cineva?

      Credinta se bazeaza pe fapte si pe dovezi nu pe vorbe goale si se numeste credinta pentru ca ceea ce vezi nu-ti poti explica stiintific. Credinta isi are baza in realitate nu in fantasmagorie.

      Noi am ramas in zilele noastre cu vorbele si sunt atat de multe vorbe si atat de putine fapte, atat de putina esenta a ramas dar noi dezbatem si dezbatem la infinit si ne incurcam in vorbe. Credem dar nu mai credem pentru ca nu mai avem in ce sa credem caci minunile s-au rarit considerabil in zilele noastre si nu datorita imputinarii credintei ci datorita imputinarii harului caci harul nu mai vine caci omul nu mai stie cum sa-l ceara si cum sa-l primeasca. Am ramas cu traditia dar aceasta este GOALA de esenta, mirul s-a scurs si a ramas doar ulciorul GOL care nu stie cum a se mai umple.

      Ștergere
    21. Acum Emanuel, pregateste-te ca se napusteste ortodoxul sa scuipe flacari pe nas . Sa te tii ! Te asteapta la cotitura , esti personajul lui preferat .

      Ștergere
    22. D-na Maria, nu am inteles la ce va referiti ca spuneti ca gresesc. va referiti la postarea de la ora 01:07 unde spuneam ca cei care nu au auzit de ”Romania - gradina Maicii Domnului”(in special protestantii), nu au vina.?!

      Ștergere
    23. Anonim 6 septembrie 2016, 07:19, când afirmi ca ”am mai putina treaba cu credinta”, la ce te referi?
      eu nu fac anumite comentarii ca sa imi afirm aici credinta pe blog. Credinta care o ai s-o ai pentru tine insati, zice ap Pavel. In comentariile mele da, e vorba de o critica, dar e o critica buna. O critica pentru eliminarea prejudecatilor, si indemnul la unitate. Când am spus ca nu e un lucru grav(asa cum spune d-na Maria), ca cineva nu a auzit de expresia ” Romania- gradina Maicii Domnului”, aceasta afirmatie vine dintr-o logica de iubire. Un protestant va fi mantuit dupa faptele iubirii, chiar de nu s-a rugat Maicii Domnului. Daca din ce scriu eu nu se intelege ca vorbesc despre sufletul omenesc, despre iubire, despre esenta, atunci intr-adevar mai bine tac pentru cei ce nu inteleg, si pentru cei ce accepta un lucru din credinta oarba.
      Nu poti sa afirmi ca e un lucru grav ca nu ai auzit de ”Romania Gradina Maicii Domnului”, mai ales cat acea persoana nu o cunoaste pe Maica Domnului fiind nascuta in confesiunea protestanta.
      Eu vorbesc aici despre o viziune mai larga, in sensul de a-i intelege dupa suflet pe fiecare, fie ca este ortodox, catolic, protestant, sau alta religie.
      Vorbesc despre a face unitate in inima ta.
      Adyna, nu o cunosc dar e o persoana sincera, si care invata din toate, si dupa felul in care vorbeste cred ca e protestanta. Tocmai de asta am zis, ca daca ea nu crede in anumite lucruri, e justificata necredinta ei. Necredinta ei e ca a lui Toma. Sunt ortodoxa, si cred in Maica Domnului, dar am scris anumite idei nu din perspectiva ortodoxului, ci din acea viziune a iubirii care a avut-o si Iisus: de a face unitate intre suflete.

      Ștergere
    24. Epistola I catre Corinteni caP 13

      1. De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător.
      2. Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
      3. Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte.
      4. Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte.
      5. Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul.
      6. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr.
      7. Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă.
      8. Dragostea nu cade niciodată. Cât despre proorocii - se vor desfiinţa; darul limbilor va înceta; ştiinţa se va sfârşi;
      9. Pentru că în parte cunoaştem şi în parte proorocim.
      10. Dar când va veni ceea ce e desăvârşit, atunci ceea ce este în parte se va desfiinţa.
      11. Când eram copil, vorbeam ca un copil, simţeam ca un copil; judecam ca un copil; dar când m-am făcut bărbat, am lepădat cele ale copilului.
      12. Căci vedem acum ca prin oglindă, în ghicitură, iar atunci, faţă către faţă; acum cunosc în parte, dar atunci voi cunoaşte pe deplin, precum am fost cunoscut şi eu.
      13. Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.

      Ștergere
    25. Draga anonim 7:19..eu scriu cat vreau unde vreau si ce vreau.ok?este parerea mea si am dreptul sa o scriu..daca nu va convine nu trebuie sa imi citit comentariul meu sau sa spuneti ceva despre mine...cristina shanti eu merg la biserica de penticostali..eu sunt botezata la penticostali.....si eu cred tot ce zice Iisus nu ce imi zice un om ca a vb cu Fecioara (ok..o fi vorbit nu zic ca nu e adevarat dar eu am dreptul sa nu cred ..si da nu e un licru grav ca nu am stiut de gradina Maicii.cum am mai zis Iisus nu ma va intreba ce scoli am facut.ce masini sau case am avut aici pe pamant...ma va intreba doar de faptele mele..)si versetul din Biblie cand Iisus a zis ca ferice de cei ce nu M.au vazut si au crezut...aici se refera la vorbele lu Iisus la ce trebuie sa facem sa mostenim Imparatia Domnului nu ca vine un om si ne zice ceva noi trebuie sa si credem.eu cred doar ce zis Iisus si incerc sa fac ce e bine.ce ma invata Biblia..sunt sigura daca fac ce ma invata Iisus in Biblie o sa am parte cu TAtal ...nu ce imi zice un om sau altul....pt zice Iisus ca in vremurile de pe urma vor veni multi ce vor zice ca sunt dumnezei si chiar vor face minuni..... multi mor in necunostinta de cauza. Si cum am mai zis nu voi pierde Raiul pt ca nu am stiut de Gradina......
      Si inca ceva important:oare de ce sunt atatea religii..atatea idei.atatea obiceiuri..atatea contraziceri. Fiecare intelege Biblia cum vrea..etc.. doar pe baza Scripturii ..exista doar un singur Dumnezeu....dc atata ura intre frati ..cand Iisus zice ca daca iti urasti fratele esti ca un criminal.sa ne iubim pana si vrasmasii ne invata Iisus.si atunci de ce atata ura...daca comentezi ceva ce la unu nu ii place imediat se baga in seama si da replica (nu mai posta sau nu citi sau pleaca de pe acest Blog)trebuie sa ne iubim unii pe altiii...daca aici pe in Blog care nici nu ne cunoastem unul cu altul atata ura si vorba pt niste pareri ce sa ma mai mir de cei din viata de zi cu zi

      Ștergere
    26. Si un om,un suflet de e cazut .tu ce faci crestine???ii dai un pumn in cap sa cada mai tare sau incerci sa il ridici..cum ne invata Iisusa???

      Ștergere
    27. Toata puterea Mi.a fost data in cer si pe pamant.duceti.va si faceti ucenici din toate neamurie si botezandu.i in Numele TAtalui a Fiului si a Duhului Sfant.si invatati.i sa pazeasca tot ce V.am poruncit si iata ca Eu sunt cu voi in toata zilele,pana la sfarsitul veacului

      Ștergere
    28. Acum se poate sa se fi inteles ceva din ce am zis ieri in postari. Adyna a raspuns si a declarat ca face parte din confesiunea penticostala. Se intelege ideea mea? Eu am intuit ca ea e protestanta si tocmai de asta am zis ca un om nu poti sa il judeci daca nu se incadreaza in viziunea ta religioasa. Credinta si experienta vietii m-a invatat aceasta. Am cunoscut oameni din diferite confesiuni crestine si am cunoscut din spiritualitatea multor confesiuni crestine. Am inteles ca unitatea care o doreste Iisus se face prin acele suflete care Il iubesc si care nu au prejudecati asupra altei confesiuni crestine sau a altor religii. Si daca iau la puricat niste lucruri, este bine si asta, ca lucrurile sa fie cernute.
      Nu poti sa indemni nici un om sa intre in viziunea ta de credinta impunandu-i. Iubirea e smerita si discreta.
      Fiecare suntem in cautare continua, de a-L cunoaste mai profund pe Dumnezeu. Asa cum zice la Filipeni: ” ”Nu zic ca am si dobandit îndreptarea, ori ca sunt desavarsit; dar o urmaresc , ca doar o voi prinde ca si eu am fost prins de Iisus Hristos”.
      Nimeni dintre oameni nu poate spune ca a cunoscut adevarul desavarsit, sau ca doar lui i s-a descoperit adevarul desavarsit. Noi toti suntem oameni si avem de invatat unii de la altii, dar tinta si idealul nostru e Hristos. Hristos nu va spune nici unui vizionar sau profet al Lui ca doar aceluia ii da Adevarul. El nu va face niciodata asta, asa cum a spus-o: ”Voi insa sa nu va numiti "rabbi", caci unul este Invatatorul vostru, Hristos, iar voi toti sunteti frati.
      In 13:13, Iac 3:1
      Si tata al vostru sa nu numiti pe nimeni pe pamant, caci Tatal vostru unul este, Cel din ceruri.
      Mal 2:10
      Nici invatatori sa nu va numiti, caci Invatatorul vostru unul este, Hristos.
      In 13:13
      Si cel ce este mai mare intre voi sa fie slujitorul vostru.
      Mt 20:26-27, Mc 9:35, Mc 10:43-44, Lc 9:48, Lc 22:26, Lc 23:3

      Ștergere
    29. Si cred in Fecioara Maria..cum sa nu cred cand Fecioara Maria a adus pe lume un fiu cu numele:Iisus....am zis ca nu am auzit de Romania Gradina Maici Domnului ..doar atat am zis si de aici zici ca am omorat pe cineva....cum poate Romania sa fie Gradina Maici.o tara plina de pacate rautate si altele dupa cum stim ..stim foarte bine ce a facut Dumnezeu cu Adam si Eva cand au mancat din pomul interzis ,ca nu au ascultat de Dummezeu ...

      Ștergere
    30. Subscriu la ceea ce a zis Emanuel. Credinta are o baza reala, si aceea e experienta ta de intalnire cu Dumnezeu. Daca nu ai propriile tale framantari si cautari, sa Il cunosti personal, nemijlocit , direct pe Dumnezeu, atunci credinta ta va fi ca o barca dusa de valuri sau o casa construita pe nisip. Vei ingurgita tot ce iti dau altii, vei urma viziunea altora. Si nu iti vei implini menirea. Fiecare sa fim marturie pentru altii a intalnirii cu Dumnezeu, sa-i atragem pe oameni la El, nu sa ii Atasam de viziunea noastra,de persoana noastra.

      Ștergere
    31. Cristina nu conteaza nici religia nici biserica unde mergi atata timp cat alergi la Dumnezeu cat faci voia Lui cat pazesti poruncile lui..toti cred alergam sa avem parte cu Tatal ..si acei toti ar trebui sa fim unul..
      " Ma rog ca toti sa fie una ,cum Tu Tata esti in Mine ,si Eu in Tine
      Ca ei sa fie una in Noi....Eu Le.am facut cunoscut numele Tau Tata si Ii.l voi mai face cunoscut,pentru ca dragostea cu care M.ai iubit Tu sa fie in ei,si Eu sa fiu in ei"Ioan 17
      " cat despre mine fratilor nu v.aam putut vorbi ca unor oameni duhovnicesti ci a tebuit sa va vorbesc ca unor prunci ai li Hristos.v.am hranit cu lapte nu cu bucate tari caci nu le puteati suferi,si nici chiar acum nu le puteti suferi pt ca tot lumesti sunteti.in adevar,cand intre voi sunt zavistii,certuri si dezbinari,nu sunteti voi lumesti si nu traiti in felul celorlalti oameni?? Cand unu zice"" eu sunt a lui Pavel"" "" eu sunt a lui Apolo"" nu sunteti voi oameni de lume? Caci cine e Pavel si Apolo?niste slujitori ai lui Dumnezeu prin care ati crezut si fiecare dupa puterea lui data de Domnul.Eu am sadit Apolo a udat dar Dumnezeu a facut sa creasca asa ca nici cel ce sadeste nici cel ce uda nu sunt nimic ci Dumnezeu care face sa creasca .caci cel ce sadeste si cel ce uda sunt totuna,si fiecare isi va lua rasplata dupa osteneala lui.caci noi suntem impreuna lucratori cu Dumnezeu voi sunteti ogorul lui Dummezeu,cladirea lui Dumnezeu """

      Ștergere
  2. Chiar daca Ro e gradina, de un cutremur nu scapam nici noi. Sunt convins ca va fi unul si la noi cat de curand. Pregatiri se fac, unii viseaza, altii primesc mesaje..., nu cred ca scapam de un cutremur care va fi cat de curand. De ce nu l-am merita?

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim 14:32 crezi că la cutremur mor cei bogați care au furat și devalizat România???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cutremurul nu alege pe cel bogat sau pe cel sărac,asa cum nici boala nu alege după aceste criterii.Uitati-vă la Dinu Patriciu a murit cu toți banii din cont,făra a se putea vindeca.DS

      Ștergere
  4. Anonim 14;32 , nu este important cine moare la un cutremur , [cutremurul nu alege] ,dar dupa fiecare cutremur , omul , fie el cat de departe de DUMNEZEU, revine la o fire mai frateasca , de a ajuta , de a compatimi, de a se gandi la multele lui pacate........si de ce nu , de a merge mai des la spovada si Impartasanie.
    Mare Pacatos.

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa fie un cutremur puternic (si) in Romania. Ceea ce se-ntampla in intreaga lume nu-i in ordine, asa ca...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit :
    primim seceta ca sa plangem pentru ce am pacatuit
    primim inundatii ca sa ne spalam pacatele
    atunci cand un om moare de fulger sa ne rugam el a devenit un inger
    de vom muri in cutremur este o karma colectiva si curatam pamantul de pacate.Toate acestea ne indeamna la rugaciunea si iertarea pacatelor

    RăspundețiȘtergere
  7. se. cheama......megacutremur. da ce se intimpla...?

    RăspundețiȘtergere
  8. Bunul dumnezeu sa ne apere si ferească de ce este mai rau .sa ne rugam sa ne păzească pe noi si copii nostri nevinovati.

    RăspundețiȘtergere
  9. http://stirileprotv.ro/stiri/interna...n-7-state.html

    Cutremur de 5,6 inregistrat in Oklahoma. Unul dintre cele mai puternice seisme inregistrate in SUA, resimtit in 7 state

    RăspundețiȘtergere
  10. http://stirileprotv.ro/stiri/interna...n-7-state.html

    Cutremur de 5,6 inregistrat in Oklahoma. Unul dintre cele mai puternice seisme inregistrate in SUA, resimtit in 7 state

    RăspundețiȘtergere
  11. Maria am stat indelung sa gandesc daca iti scriu acest mesaj sau nu .iti respect mesajele primite dela Bunul Dumnezeu dar poti sa mi spui logic de ce suntem Gradina Maicii Domnului? Ca sa fim Gradina Maicii Domnului tb sa fim curati in suflet sa respectam tot ce Bunul Dumnezeu ne a dat.Am fost inzestrati cu o tara frumoasa pe care am distrus o prin nesimtirea celor care ne conduc si pe care noi toti i am acceptat prin distrugerea sistemului de educatie si cultura care formeaza oameni placuti de Dumnezeu.In afara de violenta dusa la extrem de tampirea populatiei prin sex si pornografie ,violuri ,omoruri ...in sfarsit tot ce poate distruge sufletul unui om ce mai avem ? Si cand ma gandesc ca toate astea s au intamplat ptr ca noi toti am acceptat.si ptr ca Dumnezeu nu iarta nicviodata complicitatea cu aceste mizerii aplica la un noment dat corectia sa reintroduca echilibrul .cu stima

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest popor roman ESTE MATERN PRIN EXCELENTA. Poporul roman are acest Destin, ca prin multe chinuri si suferinte, si umane si spirituale, sa NASCA fii sfinti in Credinta. O mama isi naste copiii in chinuri, si poporul roman va ajunge la aceasta RENASTERE SPIRITUALA prin suferinta celor ce au ramas inca credinciosi lui Dumnezeu. A Acelora care il iubesc pe aproapele si pe dusmanul lor. Acestia vor naste un SUFLU NOU SI PUTERNIC DE SPIRITUALITATE, cum spunea si Sundar SINGH. Raul se vede peste tot in Romania, coruptie, crime,etc, dar armata binelui este prezenta, chiar daca pare de multe ori ca nici omenie nu mai este. Cei ce fac binele sunt smeriti, si nu se arata lumii, si asta e forta lor. Va veni ACEASTA ZI, când armata binelui din tara aceasta va lupta pe fata, fata in fata cu armata raului, si va invinge.
      E vorba de un razboi intre bine si rau. Atunci multi se VOR TREZI din adormirea lor.
      Tocmai aici e legatura puternica intre neamul nostru si Maica Domnului. Maica Domnului este cea care va ajuta poporul nostru, sa RENASCA, si CREDINTA ACESTUI POPOR sa devina un panaceu(Panaceu--leac, medicament care poate vindeca orice boala) universal de credinta!

      Ștergere
    2. Si eu sint de acord cu tine Lidia,oare cu ce am putea fi noi mai diferiti față de alte țări așa incît să fim protejați de Maica Domnului.Cred că daca ar fi posibil ca Dumnezeu să aleagă o țară pe care să o salveze aceea ar merita să fie Japonia.Nu am vazut un popor mai curat,mai frumos,mai demn, mai corect și mai muncitor ca ei.După cît au fost de încercati cu zeci de cutremure zilnic,cu tsunami si explozia de la Fukushima,acesti oamenii mai au puterea să zîmbească si să se ridice de fiecare dată.Să nu mai vorbim de drama prin care au trecut cind bombele atomice aruncate de americani pe orasele Hiroshima si Nagasaki au distrus totul in jur.Nu pot să uit cum după atîtea dezastre oamenii stateau la coadă la Politie să predea bunurile si banii găsiți sub dărîmături.La noi după un asemenea dezastru cum a fost cutremurul din 1977 oameniilor morți li s-au furau banii si verighetele de pe deget si asta spune totul despre noi ca popor.Stiu că unii se vor simții deranjați,dar aceasta e realitatea,că nu vrem noi să o vedem,asta e altceva.Se spune ca nu există pădure fără uscături,dar la ei de ce se poate?DS

      Ștergere
    3. Foarte corect punctat.De fapt cred ca avem in sange ticalosia si visul ca vom fii salvati de Dumnezeu chiar daca facem numai "nefacute".Legea Bunului Dumnezeu se aplica indiferent de visele noastre .Natiunea asta tb sa se trezeasca la realitate sa viseze mai putin altfel .....Suntem pe marginea prapastiei din multe pct. de vedere.iar medoda aplicata de cei care conduc Romania ptr a tine in necunoastere si incultura populatia a dat "roade"tara poate fii condusa spre dezastru fara sa dea multe explicatii.Lasand la o parte visele ca suntem mai protejati ca altii Legea Dumnezeiasca tb repectata cu mare frica altfel dupa cum am spus vine corectia care restabileste echilibrul.cu stima

      Ștergere
  12. PESTE 10 ZILE SE SPUNE CA IN ROMANIA VA FI MARELE CUTREMUR...SURSE DIN CATRENELE LUI NOSTRADAMUS

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu cred ca va fi peste 10 zile.numai Dumnzeu stie asta!!!!scuza.ma ca intervin dar eu nu cred...oricum vom vedea ..mai sunt 9 zile 🙈

      Ștergere
  13. De ce Romania este Gradina Maicii Domnului si Tara Sfanta decodare fantezista din memoria Creatorului Terra:avand in vedere ca patronul Romaniei este Sf. Andrei care a fost crucificat pe o cruce in forma X iar aceasta suprapusa peste harta Romaniei poate indica ascunderea unei comori.Sf Andrei este patronul mai multor tari dar asta pt a crea o diversiune.crucea in forma X semnifica defapt altceva.litera X se citeste I.C.S..s-ar putea ca Sf.Andrei atunci cand a fost Sacrificat sa fi cerut doar sa fie rastignit cu capul în jos.

    RăspundețiȘtergere
  14. http://www.antena3.ro/actualitate/un-cutremur-a-avut-loc-sambata-dimineata-in-vrancea-248665.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Romania,Gradina Maicii Domnului,cu buruieni si ciulini cat casa!
    Realizeaza cineva cata munca este sa cureti acest"balarau" din aceasta tara ca sa poata deveni o gradina care sa-i fie dedicata Frcioarei Maria?
    Da,a fost prezis ca poate fi ,dar daca Fiintele Spirituale intrupate care au menirea sa inalte aceste tinuturi,dorm duse neavand habar cine sunt si ce au de facut!Natura Romaniei este magnifica (exceptand gunoiul fizic,ca sa nu mai zic de cel energetic)dar cu alegerile,noastre care nu reprezinta cel mai inalt gand ce facem?Vocea noastra afecteaza tot Universul,si dupa cum vedeti aici nu-i chiar una de iubire!
    Poate nu stiti dar romanii,nu toti,doar majoritatea stau intrun intuneric total cu o mica luminita de veghe aprinsa.
    Pana nu se trezesc scanteile Divine din adormire, Gradina nu se vede de buruieni.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere