duminică, 28 decembrie 2014

VOM AUZI DE UN INTENS CUTREMUR DE PĂMÂNT !

                              28 Decembrie 2014, ora 6,30 dimineaţa!

                                                              Dragii mei,

Astăzi dimineaţă trează fiind, văd cu ochii închisi o încăpere spre Sud, iar în încăpere era o masă lungă încărcată cu bucate, inclusiv un ibric cu apă !
La ambele capete ale mesei, era câte o persoana care ţinea masa,pentru a nu se rasturna.
Brusc ,începuse un Cutremur mare.
Aud un glas care îmi spune:

                "În mod special pentru tine !
              Un Cutremur cu magnitudinea.....
               Sute de răniţi !"

Dragii mei, asa cum v-am mai spus România este si va fi ocolită si ocrotită de asemenea Cutremure devastatoare.
Unde va fi acest Cutremur, eu nu stiu a vă spune. Dar nu va fi în România !
Si am sa reiau Citatul din articolul de ieri, în care un Glas din Cer spunea :
                      "România este ocrotită de toate dezastrele ,prin cele 7 Semne.
                Hristos Domnul si Dumnezeul lui Israel si al nostru al tuturor, ocroteste România.
              Pentru că Iisus, asa se mută în apărarea Ţării Românesti !"
Aşadar fratilor, nu mai dormiti cu frica-n sân, gândindu-vă la Cutremure devastatoare în România! Nu vor fi la o asemenea intensitate. Vor mai fi Cutremure în România, dar noi ne-am obisnuit cu ele, si nu vor fi devastatoare.
                                  Cu dragoste ,Maria.    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu