vineri, 12 decembrie 2014

SFÂNTA EVANGHELIE , LA MAREA SARBATOARE A SFANTULUI SPIRIDON , MARE FĂCĂTOR DE MINUNI !

                         La  12 Decembrie  2014,

  Sfântul  Spiridon ,Mare  Făcător de Minuni !

                                               La  Utrenie ,

                    Sfânta Evanghelie ,
          de la Sfântul  Evanghelist  Ioan ! 
                          (X, 9-16 )

Zis-a Domnul : Eu sunt uşa; dacă va intra cineva prin Mine , se va mântui ;şi va intra şi va ieşi , şi păşune va afla. Furul nu vine decât numai să fure, să junghie şi să piardă . Eu am venit ca oile Mele să aibă viaţă , şi s-o aibă din belşug . Eu sunt păstorul cel bun;păstorul cel bun îşi puine viaţa pentru oile sale . Iar cel plătit, care nu este păstor şi ale cărui oi nu sunt ale lui , când vede lupul venind, lasă oile şi fuge , iar lupul răpeste şi risipeste oile. Cel plătit fuge , pentru că este plătit şi nu-l doare inima de oi . Eu sunt păstorul cel bun şi cunosc oile Mele  şi ele Mă cunosc pe Mine, aşa cum Mă cunoaste pe Mine Tatăl şi Eu cunosc pe Tatăl; şi Eu îmi dau viaţa pentru oile Mele. Mai am şi alte oi , care nu sunt din staulul acesta ; şi pe acelea trebuie să le aduc ; ele vor asculta de glasul Meu şi va fi o turmă si un păstor.
Slavă  Ţie Doamne, Slavă Ţie !
                                AMIN !

      La Sfânta şi Dumnezeiasca Liturghie ,

     SFÂNTA  EVANGHELIE de la LUCA !
                    (VI, 17 - 23 ) 

În vremea aceea a stat Iisus la loc şes ,unde erau mulţi dintre ucenicii Săi şi mulţime de popor din toată Iudeea , din Ierusalim şi de pe lângă Marea Tirului şi a Sidonului , care veniseră să-L asculte şi să se tămăduiască de neputinţele lor. Şi cei bântuiţi de duhuri necurate se vindecau şi tot poporul căuta să se atingă de Dânsul, căci ieşea din Dânsul o putere , care vindeca pe toţi. Atunci El, ridicându-şi ochii spre ucenicii Săi, le-a zis : Fericiţi sunteţi voi , cei săraci , căci a voastră este Împărăţia Lui Dumnezeu . Fericiţi sunteţi voi, care flămânziţi acum, căci vă veţi sătura. Fericiţi sunteţi cei care plângeţi acum, căci veţi râde. Fericiţi veţi fi când vă vor urâ pe voi oamenii, şi când vă vor izgoni dintre ei , şi vă vor batjocori , şi vor lepăda numele vostru ca un rău din pricina Fiului Omului . Bucuraţi-vă în ziua aceea şi săltaţi , căci iată, plata voastră multă este în Ceruri. 
SLAVĂ  ŢIE  DOAMNE, SLAVĂ  ŢIE !
                           AMIN !

                   Dragii mei, 

Bucuraţi-vă  şi vă veseliţi, căci peste doar câteva zile, Cerul si Pământul, va răsuna cu adevărat de COLINDE SFINTE.
Sus în Cerul Sfânt, Îngerii cântă Pruncului născut si Prea Curatei Fecioarei Maria, iar noi, aici pe Pământ, să aducem Colinde şi cântece de Slava si de mulţumire Lui Dumnezeu, şi Maicii Domnului, pentru toate câte ne-a dăruit si ne dăruieste.
                        
Pentru că suntem sănătosi si vedem zilnic lumina Soarelui , pentru că ne bucuram de aerul curat si de toate Minunile si frumusetea Lucrului Mâinilor Lui Dumnezeu !
                       Cu dragoste, Maria.   

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu