joi, 4 decembrie 2014

SIBIU ! ROMÂNIA UNUI BUN CUTREMUR !

                                        4  Decembrie 2014 ,ora 5,10 dimineaţa !

                                                                              Dragii mei, 

În această dimineaţă trează fiind , mai stăteam puţin în pat, fiind prea de dimineaţă ca sa ma dau jos din pat.
Si astfel dragilor, vedeam multe din Tainele Lui Dumnezeu, despre care am sa scriu astăzi, dar am si auzit un glas, care a spus ceva cutremurător .
                                      Citez : 

                 "Mulţi  locuitori veneau la Sibiu, unde ....!"

Iar glasul se opreste ,după care intervine imediat un alt glas si continuă :
                           "Unde..., România unui  bun Cutremur se face acolo !
                            România unui bun Cutremur ,se face la Sibiu !"

Dragii mei, eu nu stiu ce fel de Cutremur va fi la Sibiu si în ce fel va afecta România, dar bănuiesc ca va fi un Cutremur politic, si nu ...."Romania lucrului bine făcut", ci România unui bun Cutremur !
Concluziile  vă  aparţin dragilor !
                                     Cu dragoste, Maria. 

2 comentarii:

  1. Romania unui bun cutremur poate avea mai multe sensuri - eu percep mesajul ca fiind unul politic despre CUTREMURUL CLASEI POLITICE CORUPTE , A GUVERNULUI INEFICIENT SI A HOTILOR CARE TIN FRAIELE ACESTUI UMIL SI UMILIT POPOR !

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricum ,cine a crezut in promisiunile PSD si a votat cu Ponta , mare păcat si-a facut ! Mare vrajba a sadit ,in inimile romanilor ,Ponta si excrocii lui ! Amin!

    RăspundețiȘtergere