sâmbătă, 13 decembrie 2014

UN CUTREMUR DE PĂMÂNT SI INUNDATII EXTREM DE GRAVE !

                                         13  Decembrie 2014, ora 12,45 !

                                    Dragii mei, 

Astăzi în timp ce găteam în bucătărie, o lumina alba stralucitoare, ma face sa ma cutremur ca la un soc electric , si astfel văd dragilor ca si cum as fi avut un al treilea ochi în ceafă, văd spre Est ,o Apă mare ,învolburată, furioasa, mâloasa, ce curgea ca dintr-o cascada spre Sud.
În mijlocul Apei mâloase  ce curgea la vale, văd dragii mei, o copilă blonduţă, cu părul ondulat, care ţipa cât mai putea, căci o diucea apa la vale; nu avea mai mult de 5 anisori !
În dreapta fetiţei la circa 2 metri distanţă, văd un bărbat cu o caschetă pe cap ca de miner , si acest bărbat era luat de Apa mâloasa si foarte mare.
Si în timp ce vedeam cum acele suflete erau luate de ape, aud un glas care spune tare si clar aşa :

                 " Cutremur !
                Cutremur  în Sud - Est ! "

Apoi văd o încapere dragilor, în care tot ce erau obiecte mobile, începeau a se cutremura puternic.
Era un Cutremur mare, care a început puternic încă din prima clipă. 
Dragii mei, stati linistiti, căci un astfel de Cutremur pe care eu l-am văzut astăzi, nu va avea loc în România. 
Nu stiu când, sau în ce ŢARĂ va avea loc, dar în România cu siguranţă nu se va produce. 
Acolo unde vor fi aceste INUNDATII  catastrofale, acolo va avea loc si CUTREMURUL acesta mare. 
Spun aceasta ,pentru că mi s-au arătat în acelasi timp amândouă.
Pregatiţi-vă casa  si  masa de Sfanta  Sarbatoare a NASTERII  DOMNULUI, dar mai întâi de toate ,sufletul sa-l pregatiţi. 
Inima s-o umpleţi cu dragoste faţă de Dumnezeu si faţă de Aproapele, iar sufletul dragii mei, să-l umpleţi cu CREDINŢĂ  !
                                Cu dragoste, Maria.  

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu