vineri, 26 decembrie 2014

ARME ! ROMÂNII ŞI ARMELE !

                               25 - 26 Decembrie 2014, ora 0,40 !

                                                                   Dragii mei, 

Chiar dacă este Ziua Sfântă de Crăciun, iată cum Mesajele de Sus, curg în continuare.
Noaptea trecuta ,când abia imi terminasem Rugaciunea, aud dragii mei  un mic dialog, care arăta aşa :

                  " Arme ?
               Arme propriu zis ?
Dar un alt glas îi răspunde :
                 Da ! Arme ca fratele românilor 
             Arme! Asa cum este fratele românilor !" 
                                 
                                

Dragii mei, eu nu stiu ce se va întâmpla; de ce sunt comparate Armele cu fratele românilor !
Să fie oare vorba de Ucraina ? Să aibă oare de suferit fratii nostri de peste Prut ?
Oare chiar va intra Uniunea Sovietică peste ei , ca să verse sânge nevinovat ?
Sa ne rugam dragii mei, si pentru fratii nostri de peste Prut, să ne rugăm pentru pacea si linistea lumii întregi.
Sa-L rugam pe Mult Prea Milostivul Dumnezeu, ca să nu- şi întoarcă Faţa Sa de la noi, ci să ne ajute ca sa găsim Calea spre mântuirea sufletului nostru.
Să înlocuim fraţilor ,ura si armele, cu iubirea si dragostea faţă de Aproapele !
                                   Cu dragoste, Maria.    

                

6 comentarii:

  1. D-na Maria tocmai am citit un articol despre un ,,calator in timp'' care zice ca in UCRAINA va fi o explozie atomica in data de 13 martie 2015, acest ,calator' se cheama ETHAN si zice ca putem sa nu-l credem,eu incerc sa copiez articolul dar e in lb italiana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot copia articolul, am uitat sa spun ca bomba va fi de la rusi peste Ucraina ,DUMNEZEU sa ne pazeasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. LUCIANA, ceea ce imi spui tu, se potriveste si cu articolul anterior, cu CERUL ROSU DE FOC ,DEASUPRA ROMANIEI ! Se prea poate ! Mai am un articol cu si despre POPORUL ROMAN, îl scriu in asta seara. IISUS apără POPORUL ROMÂN !

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveti dreptate, am copiat articolul dar nu stiu unde s-a dus,l-am trimis pe g+1

    RăspundețiȘtergere
  5. Am reusit sa vi-l trimit pe fb,o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Luciana! Am rugat-o pe sora mea, care locuieste în Italia, ca sa-mi mtraduca corect acest link.

      Ștergere