vineri, 26 decembrie 2014

UN SOARE ALUNGIT , PRINTRE RAMURILE UNUI COPAC !


                                                     23  Decembrie  2014 ,ora 22,10 !

                                                Dragii mei, 

În această noapte  în timp ce mă rugam ,văd dragii mei deasupra pământului, printre ramurile unui copac , la răsărit ,un Cer de ziua ,dar un Cer înărcat, ceţos.
Sub acest Cer, foarte aproape de Pământ, apare brusc o Lumină mare, mai corect un Soare mare, dublu cât este el, si alungit, nu rotund !
Acest Soare oval si orbitor de stralucitor, era la orizont ,singur sub Cerul ceţos . Forma lui mai precisă ,era preum flacara unei lumânări, doar că era mare si orbitor de stralucitor.
A pulsat de doua ori consecutiv, după care a dispărut.  

..
 ..
Dragii mei, eu am pus cap la cap, această poză cu Planeta Mercur, ca sa vă faceţi o părere cu ceea ce eu am văzut.
Numai că, stralucirea era orbitoare si pulsa încotinuu, iar Cerul era precum Cerul plin de negură si ceaţă.
Eu nu stiu dragii mei, ce poate însemna ceea ce am văzut, dar cu siguranţă are o mare importanţă.
Daca voi stiti ceva în legatura cu acest articol, am sa va rog sa comentaţi pe Blog.
                                  Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu