duminică, 14 decembrie 2014

ATENŢIE !!! O MÂNĂ CRIMINALĂ , VA SLOBOZI APA DINTR-UN BAZIN IMENS !

                                        13 -  14  Decembrie  2014, ora  3,20 !

                                       Dragii mei, 

În aceasta noapte ,m-am culcat foarte târziu; am stat si am scris la calculator.
Şi când abia mă băgasem în pat si am închis ochii, iată dragii mei, că aud o conversatie mai mult decât ciudată, care va aduce multa suferinţă semenilor nostri.
Voi cita fratilor, convorbirea dintre cele două glasuri :

                   "Ai anunţat ?
                Ai anunţat din timp ? 
 
Dar glasul nu răspunde, dacă a anunţat ,sau nu !
Şi -atunci  este întrebat din nou, cu uimire mare :

                    Ce faci ?!
               Ce faci ? Îi dai drumul la Bazin iar ?
               Iar dai drumul  la BAZIN ?
               Ce faaaaci ???

Iar cel care dădea drumul iar la BAZIN, dar fără ca să anunţe populaţia, spune doar o singură cifră :

                                        "42 !"

Clipă în care dragii mei, am în faţa ochilor închişi, un Cer de ziuă spre sud, si jos pe Pământ un DIG şerpuit, înalt de circa 1m si din  beton alb.
Vedeam cum acest DIG,începea a se umple cu apă, treptat, apă ce curgea spre Sud -Est.
Aşadar fratilor, vom auzi din nou de grave INUNDATII, care vor face multe pagube si probabil vor fi si pierderi de vieti omenesti.
Dar aceasta, nu se va întâmpla din cauze naturale, ci va fi opera unei mâini criminale.   
                   
                         Maramuresul a fost lovit de cele mai grave inundatii din ultimii ani ... ..
 Aşadar fratilor, vom avea parte de alte INUNDATII foarte grave, dar nu vor fi din cauze naturale !
O Mână criminală va face acest lucru oribil !
Eu nu stiu unde si când, se va întâmpla această nenorocire, dar stiu că asa va fi, precum mi s-a spus si mi s-a arătat. 
Din păcate, există astfel de oameni, care sunt lipsiti de milă,lipsiţi de demnitate, lipsiţi de inimă!
Acestia , nu se pot numi oameni ! Ci Criminali !  Urmaresc doar profitul lor material !
                                     Cu dragoste, Maria ! 
                
                    

Un comentariu:

  1. "Situatie tragi-comica in Teleorman. Oamenii spun ca primarul a lasat ca apele sa vina peste ei pentru a isi salva pestii".

    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/situatie-tragi-comica-intr-o-localitate-din-teleorman-primarul-ar-fi-lasat-apele-peste-sat-pentru-a-si-salva-pestii.html

    RăspundețiȘtergere