miercuri, 3 decembrie 2014

LUATĂ DIN TRUP SI DUSĂ ÎN LOCASUL DOMNULUI ! RAMURI CU FLORI ALBE, SUB PICIOARELE MÂNTUITORULUI RĂSTIGNIT !

                            Noapte de 2 - 3  Decembrie  2014 , ora 1,36 !

                                                                          Dragii mei, 

Şi iată dragilor cum, tot în timpul Rugăciunii mele, în colţisorul  meu de RAI din camera mea, Dumnezeu a voit ca să merg în altă parte cu sufletul, pentru a mă ruga în acele momente.
Deci, nu mai eram cu sufletul in camera mea, ci eram într-o Sfântă Biserică în care nu mai era nimeni.
                        -

Aici , am început a mă ruga si a face Metanii chiar sub candelabrul din faţa Sfintelor Uşi Împărătesti.
Spre marea mea uimire, de acolo de Sus ,din mijlocul Catapetesmei , unde IISUS  era răstignit pe Cruce, ceva minunat se întâmplă.
Iisus Hristos, iese mai în faţă de pe Sfanta Cruce, acum este în mărime naturală,Trupul Lui prinde viaţă, este din carne si oase, dar tot rastignit pe Sfanta Cruce este.


...
                                                      
                     ....

Eu continui sa ma rog si sa fac Metanii, uimita fiind de aceasta dumnezeiasca Minune.
Dar ceea ce a urmat a fost si mai minunat.
Din senin, de nicăieri, au apărut sub picioarele Lui Iisus, două ramuri mari, cu flori albe, imaculat de albe.
Aceste două ramuri dragilor,erau asezate sub forma unui   V mare, în mijlocul căruia se aflau Picioarele  Sfinte ale Lui Iisus  Hristos, în care erau batute piroane si din care sângele Sfânt curgea pe florile albe , colorându-le în roşu intens .
Priveam cu mare uimire la ceea ce se întâmpla, lacrimile mele curgeau de la sine, iar în următoarea clipă,eram din nou în camera mea, tresaltand puternic ca la un şoc electric ,în locul în care stăteam în genunchi.
Dragii mei, sa-i facem loc Lui Iisus ca si Prunc,ce va veni in noaptea de 24 decembrie, în sufletele noastre, in inimile noastre.
Să-L primim cu LAUDE si SLAVĂ, cu Rugăciune si Post, cu DRAGOSTE infinită, cu rasunet de COLINDE SFINTE.
                                      
                                
Să ne pregatim încă de pe acum, ca sa aducem câte o mică bucurie celor necajiti ,copiilor orfani, vaduvelor, bătranilor, bunicilor nostri, si nu în ultimul rând, Părintilor nostri, care privesc lung pe fereastra ,ca doar or veni copiii lor, plecati peste Mări şi Ţări după o pâine mai bună.
Din bucăţica noastra, să dăm si celui care nu are, să-i facem o bucurie, si veti vedea ca aceasta mica bucurie ,se va intoarce la noi ,însutit de la Bunul Dumnezeu si de la Maica Domnului.
Asa sa ne ajute DUMNEZEU Cel Prea Milostiv! AMIN !
                                 Cu dragoste, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu