duminică, 14 decembrie 2014

O INIMĂ MARE, DIN LUMINA ALBA ORBITOARE PE BOLTA CEREASCĂ !

                          Noapte de 13 - 14  Decembrie 2014, ora 2,30 !

                                                             Dragii mei, 

În tim ce scriam aici pe Blog, văd dragilor ca si când as fi avut un ochi în crestetul capului , văd dragilor, un Cer de noapte albastra catifelată, iar pe Cer, o mână nevăzută desenează din lumina albă orbitoare,O  INIMĂ !
Cerul nu mai avea stele fratilor ! Toate Stelele Cerului erau adunate în INIMA  de lumina alba orbitoare. 
                          http://www.codrosu.ro/wp-content/uploads/2009/03/inima_poze_66.jpg..
Dragii mei, excludeţi trandafirul din interiorul inimii, si puneti cu ochii sufletului, în interiorul ei, toate Stelele de pe Cer, care încep a pulsa toate ,inclusiv Inima de Lumina alba orbitoare.
Era minunat de frumos sa vad acea Inima alba ,deasupra capului meu, pe bolta cereasca care coborâse foarte aproape de mine.
Am multumit din inima si eu, Bunului Dumnezeu si Maicii  Domnului, şi I-am promis ca nu-L voi dezamagi.
   Asa cum dragii mei,nu o sa va dezamagesc nici pe voi !
Pe Blog, veti gasi scris numai Cuvantul Lui Dumnezeu, asa cum mi-a fost transmis, fara niciun fel de modificare. Asa cum ,nici PREOTII  BISERICII ,nu au curajul sa spună de foarte multe ori, din diverse motive numai de ei stiute.
                                  
                            Cu dragoste, Maria. 

2 comentarii:

  1. V-a multumim pentru ca ne spuneti si noua din ceia ce d-stra chiar vi se arata si pentru munca pe care o depuneti spre a ne informa si pe noi cei care va urmarim...Multa sanatate d-stra si familiei...Sfanta sarbatoare a Nasterei Domnului sa va aduca bucurie in suflet si in familie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din toata inima si cu toata dragostea ! Am facut o promisiune Mântuitorului, si anume : ca sa nu ţin ascunsă Lumina sub obroc ,ci s-o aduc aici în CUVINTELE SALE, si astfel sa fie spre binele si îndreptarea Semenilor.
      Spre mântuirea tuturor ! Multumesc frumos pentru urări ! Din inimă îţi doresc la fel !Cu dragoste, MARIA

      Ștergere