sâmbătă, 27 decembrie 2014

AFLAŢI AICI , DOVADA CREDINŢEI CELEI ADEVĂRATE ! NUMAI PE ACEST BLOG , PUTEŢI FI ABSOLUT SIGURI , DE CREDINŢA CEA ADEVĂRATĂ , LĂSATĂ NOUĂ DE IISUS HRISTOS , DOMNUL SI DUMNEZEUL NOSTRU !

 xx                          Dragii mei, 

Doriţi  să  vă  mântuiţi  sufletul ? Dacă da, atunci să nu vă îndepărtaţi de acest Blog: 

            Dumnezeu  Există - Mărturii !
                         
                  

Dragii mei, numai citind cu dragoste si cu iubire faţă de Aproapele toate câte eu scriu, si toate câte eu vă povăţuiesc, veţi merge fără nicio îndoială spre Calea ce duce în sânul lui Avraam! 
DUMNEZEU  TATĂL, DUMNEZEU FIUL  ŞI  SFÂNTUL  DUH , mi-a încredinţat mie păcătoasa al Său Cuvânt, pentru ca eu sa pot sa vi-l spun vouă dragilor, asa curat, si neîntinat, nemodificat, fără alte înţelesuri, aşa precum EL mi L-a încredinţat mie roaba Sa şi păcătoasa de mine.
Iată dragii mei, ce am găsit într-un caiet din anul 2001, în care eu am scris la vremea aceea Cuvantul Lui Dumnezeu, dar fara sa stau să mă gândesc în acel moment , la înţelesul cuvintelor. 
                           
                                 
Deci :
            Zori  de 22 Decembrie 2001 ,ora 4,30 !   

trezeste dragilor, o lumină albă, orbitor de strălucitoare, care îmi pătrunde prin crestet si apoi prin tot corpul, tresalt puternic, si văd cu ochii închişi un Cer albastru violet catifelat, si pe Cer ,două mari aureole ca din Soare rupte, care se unesc si formează un cerc.
Apoi coboară până în camera mea, la Sfânta  Icoană cu IISUS  HRISTOS, se aşează acolo ,straluceste orbitor de tare, IISUS  prinde viaţă, mă priveste bucuros, îmi zâmbeste ,apoi dispare; dar Lumina rămâne si o văd acum pe MAICA DOMNULUI stralucind în vesminte rosii, este vie ,în carne si oase.
Eu privesc la Ea cu mare uimire, iar Măicuţa îmi zâmbeste ca o MAMĂ iubitoare , si aud Glas care îmi spune aşa :

                   " Dacă nu accepţi ceea ce vezi şi auzi , înseamnă că refuzi  CREDINŢA ! 
                 Refuzi  CREDINŢA  Cea  Adevărată!
                 Cea  Adevărată !"

După care MAICA  SFÂNTĂ dispare în Lumina aurie, în cercul auriu ,care s-a format din cele două mari Aureole.
După care, aud cor de Îngeri care cântă dumnezeiesc de frumos Colinde Sfinte, pe care si noi le stim. O ce veste minunata ,precum si "Auzim Colindători, 
                     Florile dalbe,
                    Noaptea pe la cântători ,
                    Florile dalbe !
                    Este minunat !"
Am citat întru totul ,Corul de Îngeri din Cer.  
Şi am acceptat dragilor ,cu toată fiinţa mea,  ceea ce vedeam si auzeam, încă din anul 1997 !
Ba mai mult, am luat hotărârea ca sa ma separ de soţul meu, doar cu camerele de dormit, pentru a duce o viaţă curată si sa traim ca fratii, si nu ca soţ si sotie !
Si de mai bine de 17 ani, noi suntem soti doar pe hârtie, căci în viaţa de zi cu zi  traim ca si fratii.
I-a fost greu sotului meu la inceput, dar ma iubeste si ma respecta prea mult, ca sa nu-mi faca pe plac. Oricum nu avea de ales, pentru că eu am ales pe IISUS  HRISTOS si pe MAICA  DOMNULUI !
Nu puteam amesteca, viata cea de Sus, cu viata cea de jos! 
Dragii mei, acum aţi cunoscut de ce scriu si de unde scriu !
Cum as putea eu sa renunt, sau să nu accept GLASUL si CUVANTUL LUI  DUMNEZEU?
Multi dintre Preoti mi-au spus ca sunt nebuna, sau că, ceea ce aud şi văd, vine de la diavol si sa nu le accept.
Am refuzat povetele lor ;sfaturile  orgolioase  ale Preotilor le-am refuzat , si am ignorat cuvintele lor jignitoare, si i-am iertat în sufletul meu!
Asadar dragii mei, să nu va îndepărtaţi de acest Blog, si mai ales ,să nu vă îndepărtaţi de Sfânta Biserică a Lui Hristos Domnul si Dumnezeul nostru al tuturor !  
                            Fratilor !
Păstraţi în inima si-n sufeltul vostru, Credinţa, Nădejdea şi Dragostea în Dumnezeu şi-n Maica Domnului, şi faţă de Aproapele, iar eu vă voi arăta vouă tuturor cititorilor, CALEA  cea dreapta si bineplacuta Lui Dumnezeu, Calea spre mântuirea sufletului ! 
                                             Cu dragoste ,Maria !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu