sâmbătă, 6 decembrie 2014

UN CUTREMUR DEVASTATOR !!! URMEAZĂ SĂ AUZIM CU ADEVĂRAT , DE UN CUTREMUR DEVASTATOR !

                        " Un Cutremur Devastator!"
                                   
                               50 de replici ale cutremurului din Turcia
           6 Decembrie 2014 , ora 5,15 dimineaţa!

                                  Dragii mei, 

Astăzi în zori, dormind la ceasta oră, o lumină albă orbitor de stralucitoare ,ma trezeste si astfel văd cu ochii închişi chiar în faţa mea, cum stateam întinsă în pat ,la un braţ întins ca si distanţă,vedeam dragii mei ,ceva uluitor.
Un Cer de noapte si o falie de Pământ ![
Prin aceasta falie de Pământ, prin mijlocul ei, treaceau rânduri suprapuse , la orizontala si totodata paralele, de bobite alungite de lumina albă.
Închipuiţi-vă fratilor, boabe de orez lungi ,înşirate în randuri multe si paralele,la distanta foarte mica unul de altul de circa 3 cm.
Asa arătau aceste lumini, aceste Unde, în inima pământului.
După ce mi s-a arătat Pământul în interiorul lui, ţesut cu aceste şiruri de Lumină albă stralucitoare, aud un glas ce ma cutremura la propriu.
                               Citez :
           
             "Cutremur devastator !
              Cutremur devastator !"

Clipă în care dragilor, mi se arată acea rolă de hârtie pe care se înregistrează  intensitatea Cutremurelor la Institutul de Seismologie.
Dragilor, aceasta era de un albastru intens, acele linii erau extrem de dese si de înalte. M-a înfricoşat aceasta hârtie a seismologilor...

 
Dragii mei, vom auzi cât de curând de un Cutremur devastator cu adevărat si din nefericire.
Tot mi s-a spus ,ca nu vreau sa spun când si saca va fi vreun Cutremur devastator.
Nu este o bucurie pentru mine, ca sa scriu aici ca va fi un Cutremur devastator.
Dar atunci cand Mesajul este întocmai ca acesta de azi, cum as putea eu,sa-i schimb înţelesul lui ?
Dragii mei, eu nu stiu Ţara unde va avea loc acest Cutremur devastator ,si nici ziua nu o cunosc.
Dar ceea ce stiu cu siguranţă  este că : 
                    Citez :
"România este si va fi ocolită de Cutremure devastatoare !  "
Să ne rugăm fratilor,pentru ca Bunul Dumnezeu sa nu-si întoarcă faţa Sa de la noi fiii Săi, si sa ne apere de orice necaz si suferinţă.
S-O rugam pe Maica Domnului, ca sa ne acopere cu Aripile Sale ocrotitoare , si astfel nimeni si nimic rău ,nu ne va putea atinge.
                            Cu dragoste, Maria.  

                

3 comentarii:

  1. pare a fi un cutremur provocat; din nou...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vreti sa intelegeti ca ceea ce "proorociti "d-voastra sunt stiri deja cunoscute si care abunda pe internet mai inaintea "prezicerilor" d-voastra.
    Uitati-va si va convingeti cate cutremure au avut loc in lume numai in ultima saptamana:
    http://www.cutremur.net/
    Nu vreti sa intelegeti ca diavolii sunt aia, care va fac mintea harcea parcea, conectandu-va neuronii la stiri de doi bani. Nu vreti sa intelegeti ca ceea ce ne "proorociti NU ne este spre MANTUIRE COLECTIVA, ci spre ISTERIE COLECTIVA. As vrea sa va vad pe unde veti scoate camasa la Judecata cand veti vedea cati din "cei mici" ati prostit de cap cu blogul asta ca sa-si piarda vremea inutil, timpul necesar rugaciunii si pocaintei ...DA! vom raspunde la Judecata si pt timpul pierdut pe internet !!!
    Ascultati de duhovnic si va Linistiti doamna ! Va spuneam candva de cineva care dupa ce s-a spovedit de aceeasi problema, a incetat sa mai creada in vedenii si vise dracesti. Insa dupa asta a vrut dracul (dandu-se Dumnezeu) sa-i dea alta "putere". Putinta de a trece prin pereti cu duhul si sa vada ce face cutare si cutare, Sa treaca prin cladiri cu viteza gandului... Alta inselare draceasca! Dar pt ca are duhovnic a scapat si de asta! Si au urmat altele...
    Dar mai intai convingeti-va de cutremure ca e plin internetul cu ele ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PENTRU ANONIM !!!

      Nu vrei sa înţelegi că nu am nevoie de sfatul tău ? Ce te doare pe tine sufletul de ceeea ce ma asteapta pe mine, în viaţa vesnica ?
      De ce citesti stirile pe care le scriu eu,daca sunt de doi bani ? Nu am nevoie de sfaturile tale, si te rog sa nu te obosesti ca sa mi le mai dai, căci data viitoare nu le voi mai publica. Doresc sa-ti spun ca TU esti cel care pleci urechea la Diavol si nu eu ! Si oamenii obisnuiti pot trai MINUNI,nu numai unii PREOTII ÎNGÂMFAŢI , în caz ca esti cumva PREOT,faci parte dintre acestia mandri, egoisti si îngâmfaţi ! Înţelege odată pentru totdeauna: NU AM NEVOIE DE SFATUL TĂU SI NICI DE COMPĂTIMIREA TA !!! TU vei fi acela care vei da socoteala pentru ceea ce faci, si nu eu ! Mai mult nu mă mai obosesc a scrie, pentru ca nu meriti! Esti cu un picior in tabara diavolului si cu celălalt la Hristos. Dar se vede ca Diavolul e mai puternic decat CREDINTA TA din suflet,cu care te lauzi că o ai ,căci pune în gura ta, numai cuvinte de ocara si de necredinţă!

      Ștergere