luni, 1 decembrie 2014

ROMÂNIA , ÎN MIJLOCUL UNUI UN CERC DE FOC , PÂNĂ LA FEREASTRA MEA !

                                                     16  Martie 2003 , ora 6,45  !

ROMÂNIA , Ţara Sfântă aleasă de Bunul Dumnezeu ca fiind viitorul al doilea Ierusalim.
ROMÂNIA , Grădina  Maicii  Domnului !
                          
                                                              
                                               Dragii mei, 

Cu adevărat ROMÂNIA  este Ţara Sfântă, Ţara în care IISUS  HRISTOS ,va veni pentru a doua oara pe Pământ.
Astăzi dimineaţă, trează fiind dragilor, aud un glas dulce, un glas tare plăcut ,care spune aşa :

            "De pe ...., de pe Sfânt Lăcaşul Maicii !
            De pe Sfânt Lăcaşul  Maicii Prea Curate!
           De pe Sfânt Lăcasul  Maicii Domnului !" 

Clipă în care fratilor, văd cu ochii închişi, văd la fereastra camerei mele, ca si când as fi fost chiar lângă fereastră şi priveam afara, văd ceva uluitor!
Văd cum Cerul  si Pământul s-au unit într-o singură culoare!
Totul era doar CER rotund, de culoare albastru - verde transparent si foarte stralucitor.   
Pământ nu mai exista ! Ci numai CER senin la rotund.
Dragii mei, vedeam un CERC  roşu de foc, şi în mijlocul CERCULUI de foc, era si pământul si Cerul propriu zis.
Dacă as fi putut să ies pe geam afară, as fi pus piciorul nu pe Pământ, ci în Cerul albastru, prins în mijlocul cercului de foc.  
                           ...

Puneţi dragilor, în locul celor două Triunghiuri Cerul senin bleu -verde, si veti vedea cu ochii minţii ce vedeam eu pe fereastra mea, în jurul meu. Doar Cer si Cercul de foc, care ţinea totul.
Peste Cerul albastru dragilor, din mijlocul Cercului de foc, au apărut LIMBI de Foc adevărat!
Cercul de foc, a acoperit cu Limbi de Foc, Cerul albastru -verde, care ţinea loc si de Pământ.
Tot Pământul si tot Universul ,era un Cer rotund, în mijlocul Cercului de Foc, acoperit cu Limbi de Foc.
Sau dacă vreţi, ca o Apă albastra in mijlocul Cercului de foc, o Apă peste care erau întinse Limbi de Foc.
Dragii mei, să fim pe deplin convinsi, că ROMÂNIA este în Mâinile Ocrotitoare ale Lui Dumnezeu, si ale Maicii Domnului.
Să fim ferm convinsi că IISUS  HRISTOS , va veni în ŢARA noastra, în ROMÂNIA !   
                                 
                              
România,  este si va fi ocrotita de toate dezastrele, care ar putea aduce suferinţă !   
Să fim buni dragii mei ! Este Luna  cea  mai frumoasa din an ! Vine NASTEREA  DOMNULUI ! 
Să fim si noi, fiecare dintre noi, să fim un MOŞ  CRĂCIUN anonim, si să împărtim bucurii atât copiilor nostri, dar mai ales copiilor orfani si necajiti, bătrânilor, bolnavilor, tuturor celor care sunt întristati si necăjiţi.
Şi astfel ,vom putea fi si noi fericiti cu adevărat, daca vom face fericiti pe cei in necaz si suferinţă.
                                Cu dragoste, 
                                                   Maria.    

 

Un comentariu: