luni, 15 decembrie 2014

REGIM AGRESIV , BĂSESCU - IOHANNIS !

                                                         15  Decembrie  2014 , ora 17,15 !

                                                   Dragii mei, 

În această după amiază, în timp ce citeam aici pe Blog, aud dragii mei un glas, care spune ceva uluitor.
Citez : 
                   "Regim  agresiv !
                Regim  alterat , Băsescu  - Iohannis ! "
                       
                                             iohannis_basescu_70879700

Dragii mei, oare ce ne mai asteaptă  din partea  politicienilor nostri ? 
Am crezut că vom scăpa de scandaluri, si că în sfârşit ,în ŢARA  aceasta în care traim ,numită  România, se va instala pacea si linistea, iar lucrurile bune si pentru popor ,vor începe ca să se urneasca din loc.
Dar se pare că , vom asista la alte si interminabile certuri si scandaluri.
Vom trai si vom vedea ! 
                               Cu dragoste, Maria.

6 comentarii:

  1. Pentru mafioti este foarte agresiv si e bine sa fie asa.
    Poate asa pare si pentru telespectatorii Antena 3.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, Anonim! Ma mir ca ti-a aprobat comentariul :)) Mie mi-a cenzurat cateva care NU contineau injuraturi/jigniri, ci doar opinii diferite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnilor sunteti departe de realitate iar despre adevar ce sa mai spun!Aveti cap pe umeri sau sunteti la fel ca cei ce sareau ca mingia in 16 noiembrie!Treyiti-va mai aveti ceva timp!
    Un anonim pe nume Constantin!

    RăspundețiȘtergere
  4. completare la cele mai inainte spuse
    “- Nu da vina pe mine pentru toate relele si faradelegile ce se petrec pe pamant. Caci eu am treaba. Demoni mi-au evadat din iad, si ocupat sa-i prind sint. Intreaba mai bine pe semenii tai, intreaba-ti mai bine biserica.”
    acelasiConstantin

    RăspundețiȘtergere
  5. Astrologii spun k Iohannis nu are o astrograma compatibila cu tara fata de
    Basescu care a pus justiția pe roate de ex.Vin vremuri mai grele si ma tem k nu va fi in stare sa facă fata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai mare dreptate Constantin,sunt majoritatea manipulati de masonerie.Vizionați documentarul "Sarea pământului"despre viziunile sfinților părinți rusi.Ma tem k Iohannis nu știe in ce s-a băgat.Un anonim Eugen

    RăspundețiȘtergere