sâmbătă, 1 aprilie 2023

TRUPURILE VII ALE OAMENILOR ,AU ALCATUIT UN "M" CAT TINE RASARITUL !

                                                                31 Martie 2023, ora 6,30 ! 


                                                                   Dragii mei, 


Tot in aceasta dimineata, vad stand cu ochii inchisi in pat, vad un Cer ca un amurg spre rasarit, iar jos pe pamant, asa precum rasare Soarele dimineata, vad oameni multi adunati , oameni pasnici.

Toti oamenii de toate varstele s-au grupat si au format o singura litera mare M ,o litera scrisa de mana.

Aceasta era:

              

.
Apoi,in clipa urmatoare,aceiasi oameni, isi ridica usor bratele, si astfel, degetele mainilor lor formau cate o inima ,asa cum se obisnuieste si acum, printre noi oamenii ca sa formam inimi prin alipirea  degetelor noastre.
Dragilor, ceea ce am vazut m-a impresionat foarte tare.
Acel M viu din trupurile lor care era intins pe toata linia orizontului dinspre Rasarit,apoi,mainile oamenilor care s-au unit si alcatuiau inimi cu degetele lor.
Dragii mei, ce semnificatie are tot ce am vazut, eu nu as putea spune cu fermitate.
Dar stiu ca nimic din ceea ce vad si aud cu Voia si cu Puterea Duhului Sfant,nu va trece neobservat si totul se va adeveri intocmai.
Sa ne rugam ca sa fim sanatosi si sa avem parte de liniste si pace oriunde am fi atat noi,cat si cei dragi noua.
Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. Indraznes eu
    O reprezentare facuta de Paste ca o sceneta facuta pe undeva prin America de Sud ,ca astia sint mai catolici decit Papa-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minune frumoasă a-ți trăit doamna Maria 🙏
    Sa vedem ce ne rezerva viitorul apropiat s-au mai îndepărtat.
    Mari și minunate sunt căile Domnului.
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc la toată lumea 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  3. Mântuitorul lumii multe minuni ne-a arătat în fiecare zi,dar noi nu știm sa-i mulțumim,și să vadă întreaga omenire puterea Divină,multe minuni vor fi pe cer.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din 2005,se vorbește de Prunca Lui Dumnezeu 7,când va veni toată lumea se va uni in dreptate,și numele ei va fi scris pe cerul sfânt,să se vadă pe pământ că este Har Divin.
    Eu nu o sa mai trăiește până atunci,dar se vor bucura cei care vor fi în viața.

    RăspundețiȘtergere