marți, 4 aprilie 2023

IISUS HRISTOS MI-A GRAIT ASA : TU ESTI IMAGINEA MEA !

                                               .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !" 

                    .      

      

                                                              Dragii mei , 

             Abia imi terminasem Rugaciunea sufletului si m-am băgat în pat.
Nu stiu cum , dar mă gândeam la o prietena care lucreaza la un Ziar si -mi spuneam în gândul meu ,că nu am mai vazut-o de ani de zile si nici nu am mai vorbit la telefon cu ea. 
Apoi , tot eu în gândul meu îmi spuneam că, Prietena mea  are serviciul ei si-a format imaginea ei prin ceea ce face. Chiar reprezintă imaginea acelui Ziar. 
Pe când eu ,nu reprezint pe nimeni. Sunt un om obisnuit si nu reprezint nicio imagine a cuiva si e normal ca Prietena mea să pastreze distanţa.
Dar brusc dragii mei, aud un glas blând si dulce, un glas de care eu m-am îndragostit de un infinit de ori ,
si pentru care , mi-as da şi viaţa în orice clipă.
Acest glas spunea aşa :

                    "Tu eşti Imaginea Mea !
                  Eşti Imaginea a Cineva ! 


Iar în acel moment ,imi aud glasul sufletului meu care spune aşa :

                Eu, nu eram Imaginea nimănui !


Si rămân uimită de ceea ce văd în camera mea, sub plafon.
Vedeam dragilor, vedeam pe Iisus  Hristos răstignit pe O Cruce mare din lemn gros, cioplit si nu finisat,Îi vad  Chipul însângerat , Coroana de Spini Îi  rănise pielea Capului Său Prea Sfânt.
Avea în jurul Trupului o pânză albă legată de mijloc,iar ochii Lui albastri erau aţintiţi spre Cerul albastru senin, şi Gura  Sa prea sfanta era deschisă de parcă ar fi strigat la TATĂL Cel Ceresc.
De pe  pieptul Său, curgeau şiroaie de Sânge prea curat si prea sfant si nevinovat.
                         

       

Privind cu lacrimi la această Tragedie ,sufletul meu mai are puterea să spuna fără cuvinte :
             Eu, nu eram Imaginea nimănui lumesc !
              Eu, nu sunt Imaginea nimănui lumesc. 


Iar Scumpul nostru Mântuitor de acolo de pe Sfanta  Cruce, imi răspunde aşa :

                     "Tu eşti Imaginea Mea!"

Lacrimile -mi curgeau pe obraji, clipă în care, totul a disparut precum dispare fulgerul de pe Cer.
Dragii mei,a venit timpul când trebuie să avem grijă de Suflet mai întâi de toate. Este Sfantul Post al Pătimirilor Lui Iisus Hristos.
Să incercam sa fim mai buni, mai milostivi, sa mergem la Sfanta Biserică macar Duminica, sa postim mai ales de la vorbe grele, de la vorbe jignitoare faţă de Aproapele nostru.
 Să ne spovedim la Părintele Duhovnic ,pentru a ne învrednici a primi Sfânta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie. 
Sa avem grija de strain si de sarac, si de cei bolnavi, de cei singuri si necajiti.
Sa facem milostenie cu cei care sunt mai necăjiţi decât noi. 
Făcând aşa, LUI  IISUS  HRISTOS ,DOMNULUI  şi DUMNEZEULUI nostru Îi facem.
Dragilor ,pe mine mă veţi găsi zilnic pe acest Blog, aducând cu dragoste Marturie cu si despre Existenta Lui Dumnezeu si a Maicii Sfinte.            

Să ne întoarcem la IISUS  HRISTOS cu toata inima noastra si cu tot Sufletul nostru, si să-I cerem iertare aşa :

                  Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu şi al Pururea Prea Curatei Fecioara Maria, milostiv Fii mie păcătosul!
                        AMIN !

                               Cu dragoste, Maria.  

5 comentarii:

  1. https://m.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/cutremur-puternic-in-rusia-luni-dimineata-2302907
    Si in rusia a fost cutremur foarte puternic. Urmează cel din balcani-craciunu

    RăspundețiȘtergere
  2. Cind toata lumea credea ca iarna a mincat-o ciini
    Ninge, ninge peste flori
    S-a mai implinit inca un mesaj de toamna trecuta doamna Maria
    In centrul tarii 10 cm de zapada pe flori si ninge tare-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Să ne ierte Divinitatea,ce frumnos ne scrie doamna Maria,profetii Divine de la Sfântul Duh,din anul 2012,a scris și cărți dar suntem foarte slabi în credință și noi cei de azi îl Răstignim pe Mântuitorul lumii,nu ne pasa de suferință Lui pe cruce pentru păcatele noastre,nu ne pasa de suferință Maicii Domnului cat a suferit când la văzut Răstignit pe cruce,pe Fiul ei iubit,care pentru omenire a murit.Mult se vorbește despre un profet care va veni pe pământ să facă dreptate până la a Doua Venire a Mântuitorului pe pământ,numit România.Ca va veni anul acesta in Joia Mare la ortodocși,sau in anul 2099,nu vrem sa credem în mesajul doamnei Maria,
    Prunca Lui Dumnezeu 7,această profeție a fost trimisă la n 2005 in luna iulie,dar doamna Maria la scris pe blog in 01.01.2016,și 01.03.2021,dar mulți creștini nu dau importanta mesajelor Divine,dar ele toate se adeveresc când vrea Dumnezeu,așa cum lumea merge la Mormântul Sfânt,așa de ntreaga planeta va veni sa viziteze Romania,până la Venirea Lui Iisus Hristos,in Romania,unde va judeca vii și morții,in Catedrala Mântuirii Neamului București.Suntem foarte slabi în credință,daca am fi uniți în rugăciune,Satana cu a lui,ar sta sub picioarele noastre,și lumea la urma pe IISUS HRISTOS,in rugăciune și fapte bune ,să lepăda de minciuna și comori pământești,ar fi pline bisericile de creștini.

    RăspundețiȘtergere
  4. Așa este doamna Maria 🙏
    Sunteți iubita de Mântuitorul Sufletelor Noastre.

    RăspundețiȘtergere
  5. imaginea poate fi si o fotografie-intelesul mesajului este ambiguu!

    RăspundețiȘtergere