sâmbătă, 15 aprilie 2023

LUMINA ÎNVIERII ÎN MÂNA TATĂLUI CERESC !

           

                                                        Dragii mei, 
Dragii mei, în timp ce Preotul săvârşea Sfânta şi Dumnezeiasca Liturghie, ceva uimitor se întâmplă sus pe cupola interioara a Sfinte Biserici.
Părintele ieşise cu Sfintele Daruri în mâinile sale,în faţa Sfintelor Uşi Împărăteşti, iar noi cei din strană, cântam :

                         "Am văzut Lumina Cea adevărată,
                             Am primit Duhul Cel Ceresc,  
                         Am aflat Credinţa, Cea adevărată, 
                      Nedespărţite-i Sfinte-I Treimi, închinându-ne .
                      Că Aceasta, ne-a mântuit pre noi ".

În această clipă dragilor, Îl văd pe DUMNEZEU  TATĂL CEL  CERESC  deasupra  Uşilor Împărătesti si cu Mâna Sa dreaptă ridicată, Mână ce-I era total cuprinsă în mijlocul unei flăcări de un alb orbitor de stralucitor.
                   .
Închipuiţi-vă dragilor, o flacară precum cea de la lumânare, sub acea formă  de un alb orbitor ce era în jurul Mâinii Dumnezeului Tatăl Cel Ceresc.                
În mijlocul unei astfel de Lumini,  stătea Mâna  Lui Dumnezeu  Tatăl Cel Ceresc .
Dragii mei, DUMNEZEU  TATĂL  Cel Ceresc , arăta  exact aşa cum Îl cunoastem cu toţii si se afla în mijlocul norilor albi si pufoşi.
Iar LUMINA  CEA  ADEVĂRATĂ  de care noi ne bucurăm şi care ne mântuieste sufletul, era în Dreapta Tatălui Ceresc . Dumnezeu Tatal cel Ceresc tinea in Mana Sa Dreapta Lumina Invierii !
Şi noi fratilor, să ne închinăm Prea Sfintei Treimi, pentru ca LUMINA  CEA  ADEVĂRATĂ din Mâna Tatălui Ceresc să se pogoare si deasupra noastra si a celor dragi noua, ca sa ne ocrotească şi să ne mântuiască sufletul.
Aşa să ne ajute Bunul Dumnezeu şi Maica Domnului, Amin !
                                          Cu dragoste, Maria.

Un comentariu: