luni, 17 aprilie 2023

INIMA PAMANTULUI BATE ! IISUS HRISTOS OFTEAZA SUB PAMANT!

                                                              14 Aprilie 2023,ora 4,50 !

                                                           HRISTOS  A  INVIAT !

                                                                      Dragii mei,

In aceasta dimineata in zori, m-a trezit un glas care ofta,striga cu durere.

Dar, cu doar cateva clipe de a auzi glasul care ofta de durere, am in fata ochilor mei inchisi CINA Cea de Taina. Aici,Il vad pe MANTUITORUL nostru Prea Iubit in mijlocul ucenicilor Sai,Il cum frange painea din Mainile Sale si o imparte ucenicilor Sai.

Apoi,le pune vin in paharele din lut de pe masa.

Dupa care,Il vad rastignit pe Sfanta Cruce.


.
In urmatoarea clipa dragii mei, aud un glas dulce, un glas indurerat care spune asa:

"Oh,Oh, inimioara mea, inimioara mea!
Era glasul Mantuitorului Hristos, care era deja pus in Mormant, sub pamant.
Mantuitorul suferea cumplit sub pamant.
Iar un alt glas vine cu o completare:

"Bate inima pamantului!
Sa stiti ca inima pamantului bate!"
Da, prieteni dragi, inca din clipa in care a fost pus in mormant, inima Mantuitorului Iisus Hristos a inceput sa bata.
Tot pamantul s-a cutremurat la bataile inimii Fiului Lui Dumnezeu si al Prea Curatei Fecioare Maria.
Iisus Hristos suferea cumplit sub pamant.
De aceea spunea cu durere in glas:

"Oh,Oh, inimioara mea, inimioara mea!


Stim cu totii dragii mei ca , in clipa in care Mantuitorul si-a dat Duhul (Sufletul Sau in Mainile Tatalui Ceresc), Catapeteasma Bisericii s-a rupt in doua, ziua a devenit noapte,pamantul s-a cutremurat.
.
DUMNEZEU era sub Pamant, inima pamantului batea prin inima Lui Dumnezeu.
Mantuitorul ofta de durere, Inima Il durea foarte tare.
Prieteni dragi, sa luam si noi din durerea inimii Lui Iisus Hristos, pentru a-I mai usura suferinta prin Iubirea noastra ,prin Rugaciune curata, prin a face fapte bune,fapte de milostenie, si astfel, vom dobandi un loc in Imparatia Cereasca!
Sa multumim Domnului si Maicutei Domnului, pentru fiecare dimineata in care ne trezim si ne bucuram de inca un rasarit de soare, pentru fiecare gura de aer, pentru fiecare clipa petrecuta alaturi de cei dragi.
Cu dragoste,Maria.



4 comentarii:

  1. Acel inger de care spuneam era sufletul meu care se zbate sa aiba un Paste. Inca n-am ciocnit un ou cu nimeni. Astept sa ajung la client, are 89 de ani, ca macar dansa sa indrazneasca sa fie crestin. Patricia ca pe sfantul Irlandei. Ii duc cozonac facut de mine, numai sa-mi dea recunoasterea ce mi-e refuzata acasa. Maica-mea e mumu si nici n-a murit. Nu poate rosti numele lui Iisus.

    Iisuse, vino si salasluieste in inimile noastre! Te strig, te chem, fii langa mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne Issuse dă-mi puterea sa primesc insultele și ocara ca o binecuvantare Aprinde în inima mea iubire si răbdare sa pot face față problemelor.

    RăspundețiȘtergere
  3. din pamant suntem plamaditi si noi-si in pamant ne ducem- inima bate atata vreme cat DUHUL SFANT ESTE IN NOI-sunt ANONIM 5 si asa spunea si duhovnicul meu- sanatate si pace in suflet si in lume

    RăspundețiȘtergere