joi, 1 decembrie 2022

SFANTUL APOSTOL ANDREI , OCROTITORUL DACILOR!

 


                                                   1 Decembrie 2022,ora 4,08 !

                                                           Dragii mei,


In aceasta dimineata,m-a trezit un glas tare vesel,un glas care striga cu mare bucurie asa:

      "Am vazut pe Sfantul  Apostol Andrei, ocrotitorul Dacilor!'

Clipa in care, vad Sus in Ceruri,un barbat tanar imbracat precum Dacii, si care, conducea o trasura trasa de 1 sau posibil 2 cai.

Spun ca puteau fi chiar 2 cai,deoarece, trasura era in nori albi si densi.

Tanarul imbracat in haine de DAC,cu un coif pe cap a carui urechi acoperea putin si din pometii obrajilor, era foarte fericit, radia de bucurie si de fericire.



.
Era super fericit ca-l vazuse pe Sfantul Apostol Andrei, Ocrotitorul Dacilor!
Dragii mei, si eu sunt tare fericita pentru faptul ca,Duhul Cel Prea Sfant imi dezvaluie inca de cand m-am nascut,de copil fiind eu, atatea si-atatea Minuni si Taine nedescoperite pana acum semenilor nostri.
Datoria mea in fata Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului, este ca sa scriu tot ce mi s-arata,exact asa cum le vad si le aud.
Ceea ce am si facut si fac si in prezent!
Cu dragoste,Maria.





4 comentarii:

  1. Se spune ca apostolul Andrei venit pri nordul Marii Negre si Baragan a venit din vestul Dunarii insotit de Apostolul Filip-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. am spus cu ani in urma ca frumos si drept ar fi sa-i spunem tarii noastre DACIA-daca apostolul neamului este sf ANDREI

    RăspundețiȘtergere
  3. DOAMNE ajuta sa ne numim daci-minunat ar fi

    RăspundețiȘtergere