luni, 19 decembrie 2022

IISUS HRISTOS CU SFANTA EVANGHELIE IN MAINILE SALE ! BRADUL DE CRACIUN DIN VARFUL CASEI MELE !



                       25 Decembrie 2021 ,ora 3,33 zori de zi !

                                             Dragii mei,

La aceasta ora si-n aceasta noapte a nasterii Pruncutului Iisus Hristos, abia ma bagasem in pat.
Stateam cu ochii inchisi si chiar ma gandeam la Bradutul meu din camera care lumina foarte frumos.
Brusc, imi apare in faţa ochilor inchisi la doar 2 -3 metri inaltime, Insusi Domnul nostru Iisus Hristos.
Mantuitorul era imbracat cu vesmant albastru si cu pelerina rosie deasupra,si tinea la pieptul Său ,SFANTA EVANGHELIE cereasca,deschisa .
IISUS HRISTOS ma priveste zambitor,imi da putere sufleteasca si o dragoste infinita,simt caldura si iubirea Sa de oameni,apoi,vad cum din Cerul Sfant coboara un Brad adevarat de un verde divin,brad ce se infinge singur in acoperisul casei mele.
               
                                             Imagine similară
                                    Imagine similară.

Bradul divin era inalt de peste 3 metri ,iar Stelele din Cer au inceput sa se adune si impodobeau fiecare crenguta a Bradului divin.
Stelele straluceau in Bradul de pe varful casei mele si pulsau incontinu ,precum pulseaza inima noastra in piept.
Si iata asa dragilor, am primit eu un Brad divin,un Brad de la MANTUITORUL nostru drag si scump, un Brad împodobit cu Stele ceresti.
Totul a durat pana la 10 secunde ,apoi au disparut precum au apărut.
Cu lacrimi de bucurie, cu inima si cu sufletul am multumit Mantuitorului Hristos si Maicii Prea Curatei Fecioare Maria,pentru acest DAR divin care, mi-a redat puterea sufleteasca de a călca atât pe spini cât si pe pălamizi,numai sa fac VOIA TATALUI ceresc.
Prieteni dragi, fiecare dintre noi poate primi un asemenea DAR divin,daca avem Credinta puternica in suflet, bunatate divina in inima si nu in ultimul rand,mila si iubire faţă de Aproapele nostru.
                             Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu