joi, 15 decembrie 2022

DOI RECHINI MARI,INTR-O APA FOARTE INVOLBURATA LA SUD !

                                                                  15 Decembrie 2022,ora 0,45 !


                                                                       Dragii mei, 


In aceasta noapte in timp ce scriam aici pe Blog, vad in spatele meu, de parca as fi avut inca un ochi la ceafa,vad o apa forte tulbure si foarte involburata.

Din apa aceasta foarte tulbure si foarte involburata,isi face aparitia un Rechin imens,iar la cativa metri mai in larg, vad si al doilea Rechin tot la fel de mare.

Si iarasi, putin mai in larg,vad apa cum forfoteste si chiar inca o umbra la suprafata apei tulburi,ce parea a fi a unui al 3 lea Rechin.
.
Dragii mei, vom auzi din pacate, spun din pacate, deoarece ,s-ar putea solda cu pierderi de vieti omenesti, vom auzi de Rechini in ape tulburi si involburate.
Unde anume si cand se va intampla aceasta ,eu nu stiu a va spune.
Sa nadajduim insa, ca nu vor fi atacati oamenii locului respectiv.
Cu dragoste,Maria.


9 comentarii:

  1. Si rechinii sint afectati de poluarea data de razboi si activitati economice-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Constantin Nedelcu din Buzau a semnat privatizarea Petrom inainte de a da legea in Parlament si aia neconstitutionala-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ii cunoastem, unu e Ciolanis Johanis si celalalt e Ciuca Maciuca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Privatizarea Petrom a fost făcută de Adrian Nastase când era primministrul Romaniei ! Ce silă îmi este de manipulatori ordinari!

      Ștergere
    2. Dacă și papagalii astia de Iohannis si Ciuca au ajuns rechini ! Apa o stim si rechinii ii stim USA si China.

      Ștergere
  4. Asta e buna Cicerone si eu am fost tentat de a o scrie-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai Dumnezeu știe ce va mai finu cred ca are treaba cu politicul dar nu se știe pote ii înghite pe conducători noștri..

    RăspundețiȘtergere
  6. Nastase are niste ochi care te infioara-ochii omului sunt denumiti oglinda sufletului-averea lui este edificatoare

    RăspundețiȘtergere
  7. Rechinii pot reprezenta submarinele , care sunt pregătiți sa atace !

    RăspundețiȘtergere