joi, 15 decembrie 2022

MARIA, IN VIATA TA VA AVEA LOC UN MOMENT UNIC!

                                                                          

.
"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"                   

                                

                                                         14 Decembrie 2022,ora 23,11 !

                                                                  Dragii mei, 

Tot in aceasta noapte, si tot in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care-mi spune asa:

                              "Maria, in viata ta va avea loc un moment unic.

                      Asteptam un moment unic in viata ta!"

Am ramas mai mult decat uimita dragilor, am plans de bucurie si am multumit Domnului si Maicutei Domnului pentru o asa binevestire mare.

Ce anume se va intampla in viata mea,care va fi momentul unic, eu nu stiu a va spune.

Doar Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului il cunosc.

Eu nu pot decat ,sa ma bucur infinit dragilor si sa ma rog la Prea Sfanta Treime si la Maicuta Domnului ,ca sa ma faca vrednica de acest viitor moment unic,pe care-l asteapta intreaga Divinitate.


Aceste cuvinte sfinte,mi-au intarit inima si cugetul,sufletul si intreaga-mi fiinta.

Mi-au intarit Credinta in Dumnezeu si-n Maicuta Domnului cu Sfintii Sai,precum si dorinta de a cauta in fiecare clipa a vietii mele,ca sa nu supar pe Mantuitorul nostru Iisus Hristos si nici pe Maicuta Domnului.Nimic din tot ce este lumesc, din bunurile si bogatiile pamantului, nu s-au alipit de inima sau de sufletul meu.

Inima si sufletul meu,intreaga mea fiinta,sunt alipite numai de Prea Sfanta Treime si de Maicuta Domnului cu ai Sai Sfinti, numai de dorinta infinita de a face bine Aproapelui si de a-l intoarce la Credinta.

Dragilor, sa credeti in toate cate scriu aici pe Blogul Lui Dumnezeu si al Maicii Domnului,caci,nu de la mine scriu,ci numai de la Duhul Cel Prea Sfant,numai cu Voia si cu Puterea Sa,Caruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea ,Amin!

                                         Cu dragoste,Maria.

16 comentarii:

  1. Posibil deveniti bunica-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt deja bunica de aproape 9 ani!

      Ștergere
    2. Felicitari.Poate inca un nepot sau nepoata- craciun.

      Ștergere
    3. Anonim15 decembrie 2022 la 02:01 Nu va fi aceasta! Un Moment Unic ,inseamna un Moment divin,un Moment care nu a mai avut loc in viata cuiva de pe pamant.Aceasta inseamna! de cand am inceput a trai aceste Minuni divine,astept acest Moment Unic care sa intareasca ceea ce scriu de atatia ani aici pe blog, aici pentru toti semenii nostri.IISUS HRISTOS mi-a fagaduit acest Moment Unic pe lume, inca de cand am inceput a scrie in caietele mele de suflet,din 1997.

      Ștergere
    4. Doamnă MARIA ferice de dv că ați fost aleasa unui moment divin ,vă rog rugați-vă pentru toți romanii din țară,și pentru cei din afară.DUAMNE AJUTÀ-NE AMIN.

      Ștergere
    5. Rugaciunile altuia ajuta foarte mult, insa trebuie si persoana sau persoanele in cauza sa se roage, nu sa se lase in baza a ce face altul pentru respectivul.

      Ștergere
  2. Trei romani morti de frig in case anul asta in timp ce evreii straini de la OMV cistiga anual doar la Rompetrol 3 miliarde de Euro profit iar cei de la conducere Au salarii anuale de peste 1.5 milioane de Euro iar inginerii romani din aceiasi firma cistiga salarii modice infinit mai mici iar Tradatorii interni care si ei au Sabotat economia cu evreii cu sute de mii de someri si fabrici moderne inchise de ei ca Arpechim ,Oltchim AzoMures si toate combinatele petrochimice de ingrasaminte si bitum inchise-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omule..... Aici nu se face politică, nici revolutie si nici răscoală.

      Ștergere
    2. Nu se face,dar se consemneaza.Sau poate -craciun.

      Ștergere
  3. Il rog pe bunul dumnezeu sa aduca sanatate la copilul meu!Cu recunostinta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi vrem sa ridicam o rugaciune de sanatate spre cer, ,pentru sanatatea /insanatosirea copilului dv.
      Cum se numeste ?,numele de botez.
      Doamne ajuta ,multa putere si CREDINTA MAXIMA.

      Ștergere
  4. Sanatate i-i dorim,dar mergeti si la medici-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ajuta, cu multa dragoste is recunostinta .

    RăspundețiȘtergere
  6. Când vine PRUNCA LUI DUMNEZEU

    RăspundețiȘtergere