duminică, 25 decembrie 2022

MOS CRACIUN A IMPARTIT DARURI SI IN SFINTELE BISERICI !

                                                                    Dragii mei, 


Nici nu va puteti inchipui cata bucurie am avut si am in inima si-n suflet,in aceasta seara cand am primit de la dna Preoteasa din Criviteni ,de la Sfanta Biserica cu Hramul Sfintilor Arhangheli MIHAIL si GAVRIIL (cei noi),la care cu totii am ajutat pentru a se construi gardul si nu numai. 

Am primit aceste minunate poze in care copiii si nu numai,primesc daruri de la MOS Craciun,Daruri la care toti am contribuit sa-l ajutam pe MOS CRCAIUN!

Va multumesc din toata inima dragilor, in numele tuturor celor care s-au bucurat de aceste DARURI divine si binecuvantate.

.
Fara ajutorul vostru dragilor, aceste bucurii divine nu ar fi fost posibile. Este al 3 lea an cand impreuna ajutam pe MOS NICOLAE,pe MOS CRACIUN si pe Iepurasul de Sfintele Pasti.


Dumnezeu si Maicuta Domnului sa va binecuvinteze si sa va daruiasca sanatate,bucurii divine si multe impliniri alaturi de cei dragi.

Sunteti minunati si puteti fi incredintati de faptul ca,Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului va ocroteste impreuna cu toti cei dragi inimii voastre.


Impreuna,am facut multe chipuri de Ingerasi ca sa zambeasca,ca sa se bucure.
Asa sa ramanem dragilor, buni la inima si la suflet, milosi si gata ca sa ne si jertfim pentru Hristos la nevoie.
Va multumesc din toata inima si ma rog pentru voi toti!
Cu dragoste,Maria.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu