vineri, 30 decembrie 2022

BETLEEM ! STEAUA BETLEEMULUI ARE PATRU COLTURI !

                               Image result for iisus in iesle                                                    Dragii mei,

Iata că a trecut si Sfantul Craciun .
 Am văzut pe cei Trei Magi, precum si Steaua care îi călăuzea.
Atunci când mi s-a arătat Steaua Magilor, eu am văzut-o într-o clipită ca având cinci colturi.
Dar asa cum se intampla de fiecare dată ,când gresesc fara voia mea, am primit din Cerul Sfânt un Mesaj care se referă strict la STEAUA  MAGILOR.
                                                                    .

Iată ce spunea Glasul din Cerul Sfânt :

                       "Steaua  de la Betleem !
             În primul rând ,este o Stea unicat !
            Steaua de la Betleem, Steaua în patru colţuri este unică !"
Asadar dragii mei, după cum vedeti eu nu scriu de capul meu.
Dumnezeu a văzut că eu am vizualizat gresit STEAUA de la BETLEEM  si m-a corectat.
Steaua Magilor dragii mei, are Patru  colţuri !


Şi nu de la mine spun aceasta, ci de la Dumnezeu care m-a corectat si mi-a spus că, nu cinci colturi câte eu am vizualizat gresit ,ci patru colţuri are cu adevărat STEAUA  MAGICĂ.    
Dragii mei, să ne bucuram si noi de STEAUA  cu patru colturi trimisă de Dumnezeu pentru cei Trei MAGI care s-au închinat Pruncutului Iisus ,ce S-a nascut în Ieslea cea prea minunata.
Si noi să ne închinam si sa-I aducem în DAR, nu neaparat aur,smirna si tamâie precum MAGII odinioară, ci să-I aducem în DAR, Inima noastra toata, precum si sufletul nostru bun,luminat si smerit.
                                                Cu dragoste, Maria. 

                                                          

7 comentarii:

  1. Posibil un Ozn.
    Acum in reluare pe tv, ard puternic 5 vagoane linga calea Giulesti si podul Grand unde mai sint vagoane in zona mai spunea cineva ca era si un mesaj mai vechi-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta 🙏
    Slavă Ție Doamne Slavă Ție 🙏

    RăspundețiȘtergere
  3. Steaua lui Cristos are 5 colturi. Ai vazut-o f bine. Glasul respectiv este fake. La Dumnezeu totul e cu 5. Nu toate glasurile vin de sus, dar vedeniile da, vin de sus. Deci, urmareste tot ce e cu 5.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CICERONE30 decembrie 2022 la 11:07 parerea ta! La mine e CUVANTUL LUI DUMNEZEU!

      Ștergere
    2. Asta spuneam si eu, cuvantul lui Dumnezeu. Cei nascuti din ultima lucrare a Parintelui nostru au 5 creiere in 1. Ei pot fi atenti pina la 5 persoane, adica au atentie distributiva x5.

      Ștergere
    3. Cum ma 5 creiere, tu realizezi ce debitezi?!

      Ștergere
    4. Cicerone, Dumnezeu are cifra 3 daca e sa o luam asa.
      3 reprezinta Trinitatea: Tatal, Fiul si Sfantul Duh.

      Ștergere