sâmbătă, 31 decembrie 2022

MARIA! SE VOR PETRECE MARI LUCRURI NOI PENTRU TINE !

.         30 Decembrie 2022,ora 5,22 !


                                                       Dragii mei,

In aceasta dimineata,m-a trezit un glas care ma striga pe nume.

Glasul striga asa:

                 "Maria,Maria !

            Se vor petrece mari lucruri noi pentru tine!"

Dupa care, glasul a disparut!

Prieteni dragi, in aceasta clipa m-a cuprins o asa mare bucurie sufleteasca,ca fara voia mea,lacrimile-mi curgeau pe obraji si nu stiam cum sa-I mai multumesc Domnului pentru aceasta Veste divina, pentru Darul si Harul Sau pe care l-a revarsat asupra mea.

Abia astept ca toate aceste mari lucruri divine, sa le traiesc intru Voia Domnului si a Maicii Lui Dumnezeu.

Nu este meritul meu, eu nu pot face de la mine nimic. Eu doar scriu din Graiul Duhului Sfant si astfel, incerc sa fac pe cat omeneste posibil, Voia Prea Sfintei Treimi si a Maicii Lui Dumnezeu. 

Dragii mei, aceste cuvinte mi-au dat aripi,mi-au dat putere sufleteasca si trupeasca si voi face toate cate Domnul imi va cere .

Voi scrie aici toate cate aud si toate cate mi s-arata de la Duhul Sfant si de la Maicuta Domnului cu Sfintii Sai. 

Vom astepta impreuna, ca toate aceste Cuvinte divine sa se implineasca dupa Voia Domnului,pentru mine roaba Sa.

Sa avem Credinta fierbinte dragilor, sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine, si astfel, vom dobandi Imparatia Cereasca.

                                                     Cu dragoste,Maria.




                                                                

5 comentarii: