joi, 15 decembrie 2022

FOTBAL ! ROMANIA - UNGARIA LA MONDIAL!

 

.
.
\
                                                                      Dragii mei, 

                                             15 Decembrie 2022, ora 1,09 !


        Am scris intotdeauna despre tot si despre toate,atat de pe pamant cat si din univers.

Dar, nu am scris despre fotbal dragii mei.

Uitati,atunci cand Romania va ajunge sa joace cu Ungaria la mondial, puteti fi siguri ca Romania va invinge Ungaria cu scorul de 5 -1 !

Doritorii, la momentul respectiv,pot paria si vor castiga fara dubii.

Cand se va intampla aceasta,cand Romania va putea ajunge sa joace la mondiale,eu nu stiu.

Dar stiu cu fermitate ,faptul ca, atunci cand Romania se va califica la mondiale  si va juca cu echipa Ungariei,   Romania va castiga cu scorul de 5-1!

Dar nu -i asa dragilor, poate fi vorba si de un alt sport,nu neaparat de fotbal.

Eu dupa mine si dupa scor, cred ca va fi vorba de fotbal.

Iata ce spunea un glas:

                      "Romania -Ungaria la mondial, 5-1 !"

Insa,vom trai si vom vedea.

                                                Cu dragoste,Maria.

                        

                                               

9 comentarii:

  1. Probabil doar in preliminariile de calificare pentru monduale-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate într-un univers paralel pentru ca in universul asta suntem pierdanti

    RăspundețiȘtergere
  3. Practic prin discurs presul Iohannis incurajaza santajul continuu al Austriei contra Romaniei pentru Schengen-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va dispărea fotbalul de pe pamant

    RăspundețiȘtergere
  5. 5-1 la mondial ...mondial ....al treilea pe 5 .01 ......

    RăspundețiȘtergere
  6. ce sa caute mesajul cu fotbal pe blog crestin?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ungaria spaima Angliei Germanie si nu numai 0-5 cu Romania.eu cred ca e intre 7 si 15 -0 pt Ungaria

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt ANONIM 5 si va spun ce zicea duhovnicul meu de suflet despre footbal, cand de fapt si cum a luat fiinta-pe timpul prigoanei crestine dupa urcarea la cer a MANTUITORULUI-celor carora li se taia capul = mucenicii , soldatii faceau cerc si loveau cu capetele de la unul la altul-era graznic pentru privitori dar asta este adevarul-bineinteles acestia sfarseau tragic dupa asa oroare-sanatate si pace in suflet si in lume

    RăspundețiȘtergere