joi, 22 decembrie 2022

DUHUL CEL PREA SFANT SUFLA ASUPRA MEA LUMINA SA,CARE ERA SUB FORMA DE RAZE ORBITOARE !

 

                                                                  Dragii mei,


În aceasta dimineata,treaza fiind,mai stateam in pat cu ochii inchisi. La un moment dat,vad cu ei inchisi cum Cerul noptii se deschide,iar dincolo de Cerul nostru ,vad cum coboara un Cer albastru violet catifelat, ca un tunel.
Iar tot acest tunel albastru catifelat ,era plin de Stele galbene si foarte stralucitoare.
În mijlocul acestor Stele ,sta cu Aripile-I intinse,un Porumbel alb si orbitor de stralucitor. Era Duhul Cel Prea Sfant.     

                     Image result for duhul sfant imagini.

DUHUL CEL  PREA SFANT era acum ca si dincolo de plafonul camerei mele,atat de aproape era.
În jurul LUI se formase o STEA mare din multele Stele de pe CERUL Său.
Toate Stelele care au format STEAUA cea mare in jurul DUHULUI SFANT,se roteau incontinuu.
In clipa in care eu I-am multumit fara cuvinte DUHULUI SFANT pentru toate,dar si pentru faptul ca mi-a vegheat somnul, in acea clipă, precum RAZELE Soarelui pe timp de vara, DUHUL SFANT sufla Raze albe si orbitor de sralucitoare spre mine.
Razele acestea intrau in trupul meu si ma cutremuram ca la un soc electric .
                                         Image result for duhul sfant imagini
                              
                    Image result for duhul sfant imagini.

Totul a durat cateva zeci de secunde,după care ,DUHUL CEL PREA SFANT S-a rotit cu Aripile Sale spre Stanga Sa si a zburat lasand in urma Sa, Stelele si Cerul nostru ca de noapte.
Iar eu dragilor,nu mai puteam de bucurie si nu mai stiam cum sa-I multumesc pentru toate cate mi-a daruit si-mi daruieste.
După cum vedeti dragii mei, eu nu scriu de capul meu,din gandurile mele! DUHUL CEL PREA SFANT imi graieste mie toate ,iar eu le scriu pe toate cate imi sunt descoperite.
Cine crede ca scriu de la mine sau ca primesc mesaje de la cel rău,se inseala amarnic.
Sa fiti ferm convinsi dragilor ,de acest Lucru minunat pe care BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI Îl face prin mine roaba Sa! 
Nu de la mine scriu,nu cu puterea mea scriu,ci numai din GRAIUL si cu PUTEREA si cu VOIA LUI DUMNEZEU !!!
Prieteni dragi, pe DUMNEZEU Îl poate vedea oricine dintre noi, daca are Credinta multa si Dragoste fata de Aproapele.
Asadar,sa ne intarim in Credinta fratilor, sa facem fapte de milostenie,sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine,si va asigur fratilor ca , BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI nu vor intarzia ca sa apara si sa-I vedem.
                                        Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu