joi, 22 decembrie 2022

PE CUVANTUL TĂU,STA ADEVARUL ! PE TINE TE COLINDĂ CUVINTELE DE SUS !

                  


                                          Dragii mei,

In aceasta dimineata in zori, m-au trezit o multime de glasuri divine care colindau,asa precum si noi colindam aici pe pamant.

Dintre aceste multe glasuri ca de Ingeri,se desprinde unul singur si-mi graieste asa:


                         "Pe tine te colinda Cuvintele de Sus!

                      Pe Cuvantul tau, sta Adevarul !

                       Pe Cuvantul pe care tu il scrii,sta ADEVARUL DUHULUI SFANT !"


Prieteni dragi,cu lacrimi de bucurie am multumit Lui Dumnezeu si Prea Sfintei Nascatoarei de Dumnezeu pentru aceste Cuvinte sfinte care au venit si vin in aceasta perioada sfanta,ca un Colind divin.

Ce puteam ca sa mai spun?

Am ramas uimita la auzul acestor cuvinte,am plans de bucurie ,iar acum dragilor, am scris aici toate cate am auzit si vazut.

Sa avem Credinta fierbinte dragilor,sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine, sa fim buni si milostivi,sa iertam ca sa fim iertati si niciodata sa nu ne lepadam de IISUS HRISTOS si nici de MAICA PREA CURATA FECIOARA MARIA,Amin!

                         Cu dragoste,Maria.

Un comentariu: