joi, 28 aprilie 2022

MARIA IMPARTASESTE FRUMUSETILE LUI DUMNEZEU !

                                     .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

              
                                          Dragii mei, 


Mari si Dumnezeiesti Cuvinte am auzit astazi pentru a doua oară, în cei 25 de ani și mai bine,de când eu traiesc asemenea Minuni.
Desi dormeam, auzeam un glas care ma striga pe nume, de parcă ar fi vrut să mă trezeasca si sa aud ce urma să spună.
      Glasul striga asa dragilor:

                     ”Maria !
                  Maria, singurătatea Lumii împărtășește frumusetile Lui Dumnezeu.
Maria, singurătatea Lumii, propovăduieste Cuvântul Lui  Dumnezeu din Biblia de Sus, din Biblia cerească !
 Maria, este extrem de puternică în Credință !” 


Dragii mei, multi dintre voi cititorii Blogului, veti fi tentati să spuneti că sunt lipsită de modestie. 
Dar nu este asa ! 
Așa cum scriu toate câte Bunul Dumnezeu îmi arată,tot la fel trebuie sa scriu si ceea ce se spune în Cer despre mine roaba Lui Dumnezeu, pentru ca voi să fiti pe deplin convinsi de faptul că, tot ce eu scriu este numai de la Duhul Cel Prea Sfant. 
Trebuie sa credeti cu adevărat dragilor, că toate câte scriu se vor adeveri în timpul hotărât de Bunul Dumnezeu.
Eu am mai scris despre BIBLIA Crestin Ortodoxa in care spuneam că, nu este Biblia completă, adică ,nu este cea pe care Mântuitorul ne-a lăsat-o.   
Iată un articol in aceste sens:   
 
              17  Ianuarie 2016,ora 7,23 dimineaţa!

                                                    Dragii mei, 

Am adus adesea şi MĂRTURII care, nu se potrivesc deloc cu cele scrise in Biblie, printre care, si Existenta Extraterestrilor.
Din anul 1997 si până in prezent,DUMNEZEU mi-a rătat mie roabei sale, aproape toate SFINTELE  EVENIMENTE trecute in CALENDARUL  CRESTIN ORTODOX.
Si multe dintre acestea dragilor, nu se potrivesc cu cele scrise în BIBLIE!
Unele dintre acestea sunt pe aproape,adica, se potrivesc cu cele scrise in Biblie, dar altele, ori nu se potrivesc deloc ,ori nu au fost scrise niciodata in Biblie.
Un exemplu as da cu NASTEREA  LUI  IISUS  HRISTOS, din FECIOARA  MARIA, unde se spune asa :
                  "Fecioara a fost inainte de nastere si Fecioara a ramas si după nastere!" 
Dar cum sa nu rămână MAICA  LUI  DUMNEZEU FECIOARA, când Ea nu a nascut ca noi femeile? 
Asa cum IISUS a fost plamadit in pântecele Fecioarei Maria de Duhul Sfant, tot la fel  L-a si nascut Prea Curata Fecioara Maria. Adica ,PRUNCUL  IISUS a iesit din trupul MAICII SALE  ca Duh si Dumnezeu, apoi si-a luat din nou Trupsorul din carne.
Iisus Hristos, stim cu totii dragilor,că era indeajuns sa gandeasca, şi ajungea oriunde in orice clipă, trecea prin ziduri si usi incuiate cât am clipi din ochi.
Un alt exemplu:
SFANTULUI  IOAN BOTEZATORUL nu I s-a pus capul pe un trunchi, ca sa-i fie tăiat cum scrie in Biblie, ci i-a fost tăiat de Călău, din stând in picioare, eu am văzut aceasta,fiind dusă cu sufletul, chiar in incaperea de 2m /1m, unde am vazut toate si chiar am simtit sangele cald la picioarele mele, sângele prea curat si prea sfant al Sfantului Ioan Botezatorul.
Un alt exemplu:
Iisus  Hristos a fost răpit de CAPETENIILE PREOTILOR, de CARTURARII timpului si a fost legat cu Mâinile la spate, batut si batjocorit, impins de la spate de soldatii lui Pilat,impins pe scarile PALATULUI său. 
Un alt exemplu:
FECIOARA  MARIA L-a purtat pe IISUS  HRISTOS timp de nouă luni, nu in uter ca noi femeile de rand,ci in partea de sus a pântecelui, deasupra buricului.Asa mi-a aratat chiar PREA  SFANTA  NASCATOARE de DUMNEZEU.
Iar exemplele pot continua fratilor.
Orice s-ar spune, BIBLIA  nu este completă ! BIBLIA nu este întocmai asa cum s-au petrecut EVENIMENTELE!  
Cine a scris-o, ori nu a cunoscut corect EVENIMENTELE, ori nu au fost traduse corect Evenimentele, ori ,chiar cu stiinta au adăugat la scrieri, au adaptat-o vremurilor si oamenilor perioadei respective.
Iata cum striga foarte tare,un glas din CERUL  SFÂNT :
                       "Biblia !
               Unde este Biblia de Sus ?
              Unde este Biblia cerească?
             Biblia de Sus,unde este ?"

După cum vedeti dragii mei, DUMNEZEU este supărat pe PREOTII BISERICII SALE, pentru că, BIBLIA  CEREASCA asa cum a fost scrisa de CARTURARII  timpului, cât IISUS  HRISTOS  DOMNUL a umblat pe Pământ, nu se gaseste in CASA  DOMNULUI. 
Iata dragii mei, un alt articol scris de mine in iulie 2015, si care se refera la BIBLIE:


                               9 Iulie 2015, ora 7,10 dimineaţa !

                               Dragii mei ,

În această dimineaţă ,trează fiind ,mai stăteam în pat şi admiram Cerul albastru catifelat ,cu ochii închişi fiind. 
Astfel dragilor, văd pe Maica  Domnului cu Pruncul Iisus în braţe  în Gradina Raiului cu pomi verzi si cu flori multicolore,toate nepământene, atât de frumoase erau.

Aud glas din Ceruri fratilor, glas care spune ceva despre Sfânta Biblie.                                                 

Glasul dragii mei, spunea aşa :

                  "Pentru început, se recomandă BIBLIA cu ceea ce a fost şi cu ceea ce  va mai fi !"

Asadar dragii mei, BIBLIA nu este bătută în cuie.
BIBLIA  CRESTIN  ORTODOXĂ se recomandă asa cum este în prezent, dar EVENIMENTELE  TAINICE, MINUNILE  DUMNEZEIESTI vor continua şi toate acestea se vor adăuga în SFÂNTA  BIBLIE !
IISUS  HRISTOS  va veni pe norii Cerului pentru a doua oară ,în NOUL  SĂU  IERUSALIM , numit ROMÂNIA !
Să ne pregătim dragilor pentru venirea MÂNTUITORULUI IISUS  HRISTOS.
Sa ne schimbam viaţa ,începând chiar de astazi. 
Sa mergem mai des la SFANTA  BISERICĂ, sa împlinim cu dragoste PORUNCILE  DUMNEZEIESTI, sa facem bine chiar si celor care ne fac rău. Sa ne iubim Aproapele si sa avem Dragoste si Milă pentru cei mai necăjiţi decât noi. 
Să alungăm ura din sufletul nostru si sa ne împăcam bine cu toată lumea, chiar si cu dusmanii nostri. 
                                             Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. biblia nu este batuta in cuie dar nici nu o putem ignora-s-au scos multe capitole dar ramane cartea de capatai a crestinilor care nu cunosc altceva

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred doamna Maria că așa este
    Se văd că sunt schimbate datele din calendar s-au cum spuneți lipsesc multe.
    Va cred că se vede cu ochiul liber că vremurile sunt cele de pe urma.
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa ne aibă în paza sa🙏🙏

    RăspundețiȘtergere