duminică, 5 martie 2017

SFÂNTA EVANGHELIE , DIN DUMINICA ÎNTÂI DE POST !


                     Sfânta Evanghelie ,de la Ioan !

                                                                (I, 43 -51 )


În vremea aceea a vrut Iisus să meargă în Galileea şi a găsit pe Filip şi i-a zis : vino după Mine. Şi Filip era din Betsaida din oraşul lui Andrei şi al lui Petru. Filip a găsit pe Natanail şi i-a zis : am gasit pe Acela despre care a scris Moise în lege şi au scris Proorocii , pe Iisus , fiul lui Iosif din Nazaret. Iar Natanail i-a zis : din Nazaret poate să fie ceva bun ? Şi Filip i-a răspuns : vino şi vezi . Iisus a văzut pe Natanail venind către Dânsul şi a zis despre el : iată cu adevărat israelitean în care nu este vicleşug  ! 
                  
                      Vino si vezi!
Natanail L-a întrebat: de unde mă cunosti ? Iar Iisus , răspunzând , i-a zis : mai înainte ca Filip să te cheme , te-am văzut când erai sub smochin.  Răspuns-a Natanail şi i-a zis : Rabi, Tu eşti Fiul lui Dumnezeu, Tu eşti Împăratul lui Israel.  
Răspuns-a Iisus şi i-a zis : pentru că ţi-am spus că te-am văzut sub smochin , crezi ?  Mai mari decât acestea vei vedea. Apoi i-a zis : adevărat, adevărat vă spun că de acum veti vedea Cerul deschizându-se şi pe Îngerii lui Dumnezeu suindu-se şi pogorându-se peste Fiul Omului.
Slavă Ţie Doamne, Slavă Ţie !
                              Amin !

Dragii mei, 
Noi să nu asteptam până când va veni Iisus  Hristos, ca sa credem în EL !   
Ci să-I dăruim inima şi sufletul nostru, ca sa le curate de tot ce este întunecat ,si sa le îmbrace cu Lumina Învierii Sale.
Atunci când suntem la necaz si la mare suferință, să ne gandim dragilor, că Dumnezeu stă înaintea noastra si vede pe cei care ne aud suferinta si necaz.
Si să ne spunem in inima noastra asa:
     DUMNEZEU  îmi este mie apărător, El îmi va face dreptate,EL mă va scăpa de toata suferinta trupeasca si sufleteasca. 
Veti vedea dragilor, cum suspinul vostru va inceta, veti vedea cum  lacrimile voastre se vor transforma in lacrimi de bucurie si de nadejde, inima voastra va tresalta de bucurie, iar Rugaciunea voastra, va fi în inima si-n suflet, si nu numai pe buze.
Atunci cand suntem bolnavi, atunci când pierdem pe cineva foarte drag noua,sa ne gandim că DUMNEZEU  este pururea înaintea noastra, si ca Maica Domnului ne acopera cu Sfintele Sale Rugaciuni si cuAripile-I Sfinte.
Să spunem si noi de fiecare dată ,precum psalmistul David,asa:
                           ”Adusu-mi-am aminte de Judecătile Tale cele din veac ,Doamne, și m-am mângâiat !” (Psalmii 118 ,52 ). Amin!
                                             Cu dragoste,Maria.


  P.S.

Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor celor care au 

pus si pun o cărămidă sau mai multe, la ZIDIREA 

 CUVANTULUI  LUI DUMNEZEU!

Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru fiecare in 

parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat înapoi de Dumnezeu si de 

Măicuta Domnului,înzecit si poate chiar însutit. 

Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 

Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 



https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA

4 comentarii:

  1. Sa stam bine in credinta .auzine Doamne si ne trezeste. J gheorghe

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria asa este cea mai mare mangaiere am simtit mereu Dumnezeu si Maicuta Domnului nu ma lasat niciodata.Daca este ceva la care sa ma gandesc ln fiecare minut este Dumnezeu. Zic si eu slava intru cei de sus lui Dmnezeu,Pe pamant pace intre oameni bunavoire. Amin

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta!
    Am fost la biserica, la manastire.
    Neluta

    RăspundețiȘtergere
  4. A scris corect, lumina invierii Dnu Iisus, nu lumina lumanarilor, aude cineva??

    RăspundețiȘtergere