sâmbătă, 25 martie 2017

UN CUTREMUR INTENS, ÎNSPRE SUD !


                                     25  Martie 2017,ora 6,30 dimineata !

                                        Dragii mei, 

În aceasta dimineata,m-a trezit un glas care spune tare asa:

                                    "Un Cutremur !"

                             Image result for SEISMOGRAF..

Clipă în care vad propria-mi bucatarie, unde un scaun din lemn, incepe a se cutremur destul de intens.
Cutremurul legana scaunul din bucatarie, asa precum am ţine noi sita in maini ,si cernem făina.
In bucatarie părea a fi ziuă,cand avea loc acest Cutremur.
Glasul continuă după circa 5 secunde, si spune asa:
                "Un alt Cutremur !"
Dar despre acesta din urmă, vă voi spune in articolul următor,deoarece, este mai mult de vorbit,este mai mult de scris si de explicat.
Dragii mei, vom auzi de un CUTREMUR mai intens care se va produce undeva la Sud,, dar trebuie sa nadajduim ca nu va fi in Romania,ci va fi, undeva unde sa nu se lase cu victime.
Sa nu uitam dragilor, că BUNUL DUMNEZEU si MĂICUTA  DOMNULUI asteapta de la noi, doar CREDINTA,bunatate,Iubire si DRAGOSTE!
                                        Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. În loc de fabrici și uzine avem tancuri și obuze și deveselu.frumoase achiziti in tezaurul românesc.Scumpa Românie asta nu -ti doresc că prea mult te iubesc pămînt strămoșesc.cu drag și mulțumesc doamnei Maria Gheorghiu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Ghiorghiu, de ce spuneti ca acest cutremur va avea loc in Sud? Din cadrul acestei viziuni nu reiese ca ar avea loc la Sud, ci la noi, tinand cont ca vi s-a aratat propria bucatarie care se cutremura....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ! Trebuia sa scriu Sud -EST! Eu aici locuiesc !
      Dar nu este obligatoriu ca sa aiba loc in ROMANIA.
      Mi s-au mai arătat CUTREMURE la mine in casa,si au avut loc in strainatate. DOAMNE AJUTA sa fim cu totii bine !

      Ștergere