vineri, 1 ianuarie 2021

PAMANTUL SE INTORCEA PE DOS,PRECUM FOILE UNEI CARTI !

                                             31 Decembrie 2020,ora 10,30 !


                                  Dragii mei,


În aceasta dimineata,in timp ce scriam aici pe Blog,vad in faţa mea o intindere mare de pamant care,incepe a se ridica,a face valuri, a se intoarce pe dos,asa precum am intoarce foaia unei carti pe care o citim.

Asa precum valurile marii, tot asa pamantul facea valuri si se intorcea pe dos,de parca cineva nevazut dadea cu plugul.

Prieteni dragi, daca va fi Cutremur sau alunecari masive de teren, eu nu stiu a va spune.

Ceea ce stiu cu certitudine dragilor, este faptul ca,asa va fi precum mi s-a aratat de la Duhul Cel Prea Sfant.

Daca vrem sa nu fie asa,atunci,trebuie neaparat ca sa ne schimbam si noi,de la calcaie si pana in crestet.Adica,sa fim buni,sa fim milostivi,sa iertam pe cei care ne gresesc,sa avem Credinta tare in Bunul Dumnezeu si in Maicuta Domnului.

                                   Cu dragoste,Maria.

12 comentarii:

  1. Africa se roteste si rupe pe 10 000km lungimea a Riftului African presind pe sub sudul Europei si ridicindu-o cea ce in conditiile incalzirii globale ,topirii ghetarilor si cresterea nivelului oceanic ar avea si efecte bune salvind-o de la acoperirea apelor oceanului,dar poate duce in timp la ruperea Europei si transformarea ei intr-o mare insula si multe eruptii vulcanice si cutremure.-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic nu mai este la locul lui.
    Lumea are de suferit datorită marilor puteri care nu-i interesează de cât banul,atât păcat ca nu se gandesc ca sunt muritori si lasa in urma moloz.
    La noi cu vremea chiar tine Dumnezeu cu noi până acum nu avem a ne vaită de vreme.
    Sa ne apere Dumnezeu și Maica Domnului De tot raul si necazul.
    Va doresc o zi binecuvântată tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  3. https://roreal.ro/principale/nostradamus-profetie-neagra-pentru-2021-ce-urmeaza-dupa-covid-19-este-de-proportii-biblice/

    RăspundețiȘtergere
  4. craciun are dreptate satelitii au dat raspunsul si la partea de est a Africii unde terenul e crapat pe multi km, in timp Etiopia, SUDANUL si parte din Tanzania vor aluneca in oceanul Indian si se va uni cu Madagascarul-asta bineinteles in sute de ani-dar Africa am spus si eu impinge in subductie Europa de sud vest-de aceea s-au produs cutremure dese

    RăspundețiȘtergere
  5. 19.24 Normal ca craciun are dreptate caci pe tine tot craciun te cheama, nu-i asa craciun? :))))))))))))) Ce idiot!

    RăspundețiȘtergere
  6. 19.24 alias craciun, lasa vrajeala!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dna maria in biblie zice de o tarie deasupra noastra ce e ?!



    RăspundețiȘtergere
  8. mai asta 3 ian 13:47-esti salbatic crescut in mizerii de te exprimi asa- eu am citit si am auzit de la persoane avizate -se vede treaba ca nu esti crescut in morala crestina si testezi rabdarea oamenilor-si eu as putea sa te jignesc rau dar nu ma pun la mintea sceleratilor

    RăspundețiȘtergere
  9. Astazi s-a anuntat ca s-a surpat undeva o strada si multe masina s-au schufundat .......

    RăspundețiȘtergere
  10. alunecare grava de teren in INDONEZIA cu morti si raniti

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca e vb de valuri vizibile ar putea fi doua variante ..una inca inexpkicabila si una efectul valurilor in magma create de Dumnezeu in cadrul urgiei Judecatii alaturi de alte efecte .

    RăspundețiȘtergere