vineri, 22 ianuarie 2021

ITALIA ! ITALIA VA INTRA DIN NOU ÎN CARANTINA ?

 

                                             22 Ianuarie 2021,ora 6,15 !


                                      Dragii mei,


În aceasta dimineata,m-a trezit un glas care spunea asa:

                  "Am auzit ca Italia.....

Dar un alt glas intervine imediat si spune:

                  Da! Italia intra din nou in Carantina!"

Dupa care,glasul nu mai spune nimic.

Dragii mei,din pacate,vom auzi din nou de ITALIA  care va avea de suferit,posibil din pricina aceluiasi Covid 19.

Când se va intampla eu nu stiu,dar din nefericire ,asa va fi precum mi s-a spus.

Sa ne rugam dragilor, sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului ca sa ne scape de toate bolile si dezastrele care se abat asupra lumii intregi.

Sa fim buni dragilor, sa fim milostivi si niciodata sa nu ne lepadam de Credinta.

                       Cu dragoste,Maria.

14 comentarii:

  1. Specialiștii au anunţat din noiembrie ca in martie urmează valul 3 al pandemiei!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mesaj de la Dumnezeu pentru umanitate!


    Am auzit plansul inimii voastre.Am văzut căutarea sufletului vostru.Stiu cat de mult tânjiți după Adevăr.L-ati căutat în durere și în bucurie.Mi l-ați cerut cu insistență,la nesfârșit.Sa Mă arat.Sa mă explic .Sa mă revelez.
    Aceasta și fac aici,cu cuvinte atât de clare,încât nu se poate sa nu înțelegeți.Intr-un limbaj atât de simplu,încât nu se poate sa faceți confuzii.Cu un vocabular atât de obișnuit,încât să nu vă pierdeți in vorbărie.
    Continua.Intreaba-Ma orice.Orice.Ma voi strădui să-ți aduc răspunsul..Voi folosi întregul Univers,că sa o fac Așa că,fii atent,aceasta carte nu e nici pe departe singura Mea unealta.Poti sa pui o întrebare,apoi pune cartea jos.Dar fii atent:
    Asculta.Asculta cuvintele primului cântec pe care-l auzi.Urmareste informația din primul articol pe care-l citești.Povestea următorului film pe care-l vezi.Fraza întâmplătoare rostită de prima persoana pe care o întâlnești.Sau șoaptă apei,oceanului,marii,vântului care-ți mângâie urechea-toate aceste instrumente sunt ale Mele;toate aceste drumuri sunt deschise spre Mine.
    Îți voi vorbi,daca vrei sa asculți.Voi veni la tine,daca Mă inviți.Iti voi arăta că am fost întotdeauna cu tine.
    In toate modurile,pe toate căile,in toate felurile.

    Sunteti întotdeauna o parte din Dumnezeu,deoarece nu sunteți niciodată departe de Dumnezeu.Eu sunt aici langa voi.
    Acesta este adevărul ființei voastre.
    Noi suntem Întregul.Prin urmare,acum cunoașteți întregul adevăr.
    Pentru că adevărul este trupul și bucuria este sângele lui Dumnezeu,care este dragoste.

    ADEVAR.
    BUCURIE.
    DRAGOSTE
    Acestea trei sunt surori.Una duce la cealaltă și nu contează în ce ordine apar.Toate trei duc la Mine.Toate sunt Eu.
    Și astfel,Eu închei acest dialog așa cum a inceput.Ca și în cazul vieții însăși,el se închide în cerc,de unde a plecat.Vi s-a dat dragoste .Vi s-au dat răspunsurile la cele mai adânci mistere ale vieții.A mai rămas o singura întrebare:
    Întrebarea nu este:Cu cine vorbesc?
    Întrebarea este:Cine mă ascultă?


    Fragment din cartea "Conversații cu Dumnezeu" (de Neale Donald Walsch

    RăspundețiȘtergere
  3. COVID 19 e un bluf MONDIAL...șmecheria e una simplă,Populația Lumii e intoxicată de substanțe chimice și BOLNAVĂ . Oamenii nu mai sunt îngrijiți de bolile obișnuite și cele periculoase,rezultând moartea lor...Hai să vedem adevărul pur,populația e îmbătrânită și se dorește lichidarea lor inclusiv prin vaccin ce va impune DICTATURA MONDIALA...VOM FI LIBERI SI VOM MANCA DACA VOM FI VACCINATI...ADICA INSEMNATI....ACUM IN ROMANIA SE DA ULTA LOVITURA CRESTINILOR DE CATRE ATEI SI SECTE..IN ARDEAL SECTANTII SUNT CA SERPII DE MULTI SI JIGODII....



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te poti mantui decat prin ortodoxie, asa cum spunea si Sf. Arsenie Papacioc in cartea "Singur ortodoxia"! Alte secte, confesiuni sunt rataciri adevarate!

      Ștergere
  4. Din cauza noilor tipuri de tulpini de corona virusi-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare vaccinul isi face efectul la noile tipuri de tulpini de corona?

      Ștergere
    2. Vaccinul a fost produs, apoi a ajuns si au fost vaccinati oamenii in Romania incepand cu data de 27 decembrie 2020. Tulpina noua a aparut acum, in 2021, iar in Romania abia au aparut noi cazuri din noua tulpina.
      Ca o logica a lucrurilor, fara sa stai prea mult sa gandesti, normal ca vaccinul nu include noua tulpina, precum nu cuprinde absolut toate modificarile / adaptarile sale genetice. Bagi intr-un vaccin un virus atenuat sau daca este polivalent se baga cateva tulpini (5-6 maxim). Daca din acest coronavirus au aparut zeci si sute de modificari, nu are cum un vaccin sa acopere atatea tulpini.

      Ștergere
  5. Este greu dacă se intra in carantină din nou.
    Sa ne apere BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului pe toți,sa ne dea sanatate la toata lume

    RăspundețiȘtergere
  6. am scris un mesaj despre vaccinarea celor bogati cu ser fiziologic si nu s-a publicat-asadar iata intr-un oras din ITALIA 47 oameni au fost injectati cu ser fiziologic-intuitia nu m-a dezamagit-SPER IN PUBLICARE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 23.48 a fost o gresala, nu mai da tu alta interpretare. N-ai nicio intuitie, doar ai citit fake news-uri.

      Ștergere
  7. Intuitia ta e buna atata timp cat o pastrezi pt. tine;
    Este apa plata( sau ser fiziologic cum preferi ) Incarcata negativ energetic,, blestemata'' ca sa zic asa.
    Este pasul doi primul a fost spucarea bazinelor de apa ale marilor orase, de ex.Lacul Morii din Bucuresti; au avut ceva rezultate cu slurcarea de inghitit acum vor urgentare prin vena si treaba-i gata.
    Este ultimul comentariu care nu il publici admis de mine, Celula !

    RăspundețiȘtergere
  8. 24 ian 22:42 -a fost data stirea pe tv--eu am scris de la inceputul lui ianuarie-ti-as da din intuitia mea dar e de la DUMNEZEU-vaccinare reusita iti doresc fara reactii adverse-desteptule!

    RăspundețiȘtergere