sâmbătă, 17 martie 2018

UN BĂRBAT CUNOSCUT ,CU INITIALELE S.P . VA TRECE LA DOMNUL !


                      17 Martie 2018,ora 5,09 dimineata !

                          Dragii mei,

Astazi dimineata,in timp ce dormeam m-a trezit un glas care punea o intrebare mai puţin obisnuita.
Glasul intreba asa:

                 "N-a mai murit nimeni ? 

Iar raspunsul a fost asa:

               Ba da ! S.P .!" (aici urmeaza un nume arhicunoscut ,nume pe care,eu nu pot sa-l scriu din motive lesne de inteles ).
Pot doar sa va spun ca este tânar, si ca poarta un nume arhicunoscut in Romania.
Eu nu pot decat sa ma rog la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului ca sa fie sanatos si ocrotit,si sa apuce sa-si creasca si nepotii .
                                Cu dragoste,Maria.

21 de comentarii:

  1. Doamne fereste, sper sa nu fie Silviu Prigoana ca are copilasii mici

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa deci Maria, noi avem un destin , si o ora fixa . Doamne ajuta-ne , facase VOIA TA.

    RăspundețiȘtergere
  3. SORIN POPESCU. Tariceanu

    RăspundețiȘtergere
  4. E tinar, asa a scris doamna Maria!deci citeva se exclud de aici.Pot fii si eu,numai la mine initialele e invers,P.S.nu prea sint tinar deja si mai ales nu sint cunoscut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arhicunoscutul Surugiu Paul (Fuego).

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamna Maria Dumnezeu si Maica Domnului sa le ajute la cei care sunt in suferinta si sa le dea sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nr rugam ca Dumnezeu sa-i dea sanatate si sa-l lase sa traiasca in casa si-n familia lui, ca sa-si creasca copii, sa-i educe si sa fie sprijin pentru sotie si familie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Iata ca a murit Andrei Gheorghe. Nu sunt initialele SP.

    RăspundețiȘtergere
  9. Andrei. Gheorghe ne-a parasit.Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul in pace!
    Sa speram ca nu v-a mai exista alta veste trista in ceea ce priveste disparitia unei personaliati din viata publica.
    Posibil initialele au fost AG,nu SP


    RăspundețiȘtergere
  10. de ce va grabiti sa va dati cu presupusul! avem o nastere, un trai si o moarte nimeni nu scapa-ferice de cei care pleaca ar cu DUMNEZEU IN INIMA SI IN GURA

    RăspundețiȘtergere
  11. Andrei Gheorghe 56 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  12. Maria , de ce nu ne dai încă cacâte indicii ? In ce domeniu lucrează acest bărbat ? Cât de tânăr? In aceasta dimineața am avut un vis ciudat cu referire la Ionela Prodan. Parcă primisem o farfurie de pomană pentru ea ....... Ceva ciudat , eu nu am nici o legătură cu ea . Vise de noapte , ciudate și neînțelese
    ............ Să-i de-a Dumnezeu, sănătate multă și încă ani de trăit . Amin !

    RăspundețiȘtergere
  13. Îmi pare tare rău că Ionela Prodan , a murit . Eu am avut visul că ea murise și primisem un vas de pomană pentru sufletul ei ...😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😋😪

    RăspundețiȘtergere