luni, 24 decembrie 2018

IISUS HRISTOS TRIST !!

                            Noapte de 10  Decembrie 2017,ora 23,56 !

                                      Dragii mei, 

În aceasta noapte,cand tocmai imi terminasem Rugaciunea,am mers in bucatarie ca sa sting Sfanta Candela. In camera in care eu dorm,Sfanta Candela arde non stop.
Dar la bucatarie ,nu las CANDELUTA aprinsa si nesupravegheata.
Si cand m-am apropiat de Sfanta Candela, asa pe intuneric, am sarutat mai intai si Sfanta Icoana a Maicii Domnului cu Pruncul Iisus in brate,care este pe perete sub Sfanta Candeluta.
De obicei,sarut Mâna Maicii Domnului si Piciorusele Prea Sfinte ale Pruncutului Iisus Hristos.
Acum insa,am sarutat doar Mana MACIII DOMNULUI,deoarece, intuneric fiind in bucatarie si neajungand bine la Sfanta Icoana ,ci doar la Mâna Prea Sfintei Nascatoare de Dumnezeu am ajuns,am sarutat-o si am grait ca pentru mine: 
      Lasa,ca nu se supără Iisus ca nu am ajuns la Piciorusele-I sfinte si ca nu le-am sarutat.
După care,suflu in Candeluta sfanta si plec din bucatarie.
Cand am ajuns in holul din fata camerei mele, intuneric fiind pe hol,vad liber dragii mei,adica cu ochii deschisi,vad in intuneric pe INSUSI IISUS HRISTOS ,la doar 1 metru in fata mea si la circa 50 cm de pămant.
IISUS era inconjurat de o Lumina aurie,  si arata exact asa ca in aceasta Sfanta Icoana.



                                             Image result for IISUS

Scumpul nostru Mantuitor clipeste ,ca sa-mi arate ca este viu chiar si-n acest moment ,si nu numai in Sfanta Icoana, apoi ma priveste tare trist.
M-am simtit vinovata ca nu am sarutat si piciorusele Lui Iisus, si m-am intors in bucatarie .
Am aprins lumina si- am zis:
Iarta-ma Doamne  Iisuse Hristoase! Te iubesc cu inima si cu sufletul si doresc  ca sa -Ti slujesc Tie cu intreaga-mi fiinta.
Amin !
                                        Cu dragoste,Maria.


P.S.

EMIL STRAINU despre Maria Ghiorghiu ,la minutul 39-40 din linkul de mai jos :

.

La minutul 39 -40 din linkul de mai sus ,despre MARIA GHIORGHIU si Cartile sale !

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,

Deoarece intram in Luna DECEMBRIE ,Luna 

CADOURILOR,am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:






.
                              Dragii mei

Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :

UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !

Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,

prietena mea cea mai bunä, de Suflet.

O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, 
Care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.

Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
Cartea este prezentata deosebit de frumos,de dl General Emil Strainu :
..

Cu ocazia Särbätorilor de iarna ,cine comandä din Cärtile ADEVARUL DUHULUI  SFANT, primeste si o Carte UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI -  CADOU !

O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:


9 comentarii:

  1. De ce postați atât de puțin Doamnă?
    Imi plac mult posturile Dumneavoastra și mi-ar place să citesc mai multe! 🙏🏼

    RăspundețiȘtergere
  2. „Stări de spirit, asta trebuie dat altora; nu conţinuturi, nu sfaturi, nu învăţături.”

    Pe 4 decembrie 1987, la Sibiu, pleca la Domnul un mare român: Constantin Noica - filosof, poet, eseist, publicist și scriitor român, membru post-mortem al Academiei Române - și el victimă a regimului criminal comunist, închis între 1958 și 1964, după ce 10 ani avusese domiciliu obligatoriu la Câmpulung Muscel.
    „Când mă laudă cineva, mă cuprinde panica: dacă ar afla tot ce nu ştiu, tot ce nu sunt? Când mă condamnă, mă simt liniştit: sunt totuşi mai bun decât atât.”
    „Creştinismul este pentru cele ale sufletului, nu pentru cele ale minții.”
    „Să fii rudă cu oamenii. Să ai atâta omenesc în tine încât să te recunoască toţi oamenii.”
    „Nimic nu e bun, dacă nu are în el infinitatea, partea lui Dumnezeu.”
    „Când un tânăr creşte frumos, iese parcă din strâmbătate o întreagă lume.”
    „În viaţă trebuie să alergi şi după mingile pe care nu eşti sigur că le prinzi.”
    „O şcoală în care profesorul nu învaţă şi el e o absurditate.”
    „În actul de învăţare, nu se ştie cine dă şi cine primeşte.”
    „Am văzut ceva neaşteptat: un om milos care mulţumea cerşetorului pentru că-i primise dania. În fond, avea dreptate s-o facă. Fiindcă binefăcătorul există prin cel care primeşte. Cât de recunoscător trebuie să fie medicul bolnavului pe care l-a vindecat! Nu se ştie cine dă şi cine primeşte.”
    „«Suntem, înaintea lui Dumnezeu, o mireasmă a lui Hristos... de la viaţă spre viaţă.» Ce extraordinar scriitor apostolul Pavel. Încerc să mi-l închipui fără creştinism. Ar fi fost unul din "marii autori profani", pe care l-ar fi citat cu voluptate Montaigne, Voltaire şi Anatole France.”
    „Toată viaţa noastră morală începe aici: între fiul risipitor şi fratele lui. Ne pierdem şi ne căim, sau ne păstrăm şi ne împietrim inima. E rău să nu asculţi, dar e la fel de rău să ştii să asculţi şi să ţii minte.”
    „Îmi plac curbele căilor ferate. Sunt îndeajuns de plecate pentru ca un tren în viteză să nu cadă în afară, dar şi îndeajuns de puţin plecate pentru ca un tren fără viteză să nu cadă înăuntru. Coexistenţa contrariilor. Ştiu şi inginerii ceva. Dar tot mai mult ştie viaţa.”
    „Mulţumeşte-i şi zilei care nu ţi-a dat nimic!”
    „Este suficient un surâs al vieţii pentru ca totul să recapete sens.”
    „Vreau să întreb: să fii în istorie sau să fii în adevăr?”

    RăspundețiȘtergere
  3. Colindul celui fara de tara - Adrian Paunescu

    Unde-ai fi si unde te-ai tot duce
    Cât ai fi de rău sau cât de bun,
    Că mai crezi sau nu mai crezi in cruce
    Cel mai greu îti este de Crăciun.

    Când se strâng străinii pe la case
    Si aprind lumini în pomii lor,
    Ti se face mare frig in oase
    Si de tară ti se face dor.

    Cumpără-ti un cântec de pe piată
    Si-o sa-ti cadă nendoios cu tronc,
    Si-ai să-l tii cu tine-ntreaga viată
    Imigrant and very tragic song.

    Bate vântul, bate dinspre tară,
    Suflă-n răni cu sare si pelin,
    Bate vântul si te-nchide-afară,
    Rudele in vizită nu vin.

    Uite, Anul Nou cu dor de casă
    Cum e ea, mai bună sau mai rea,
    Amintirea-n pace nu te lasă
    Pân-la comă in zadar vei bea.

    Poti să tii si două, trei neveste
    Stii prea bine, toti suntem la fel,
    Insă tara numai una este
    Emigrant atât de singurel.

    Mori aici si nimeni nu te-aude
    Dar visează tot ce-ti e pe plac,
    Că te bărbieresti si pleci la rude
    Si găsesti pe masă cozonac.

    Bate vântul plin de dor de tară
    Ti se face dintr-o dată rău,
    Bate vântul si te-nchide-afară,
    Nu stii ce să faci cu trupul tău.

    Nu e mare lucru, stii prea bine
    Altii mese mai bogate pot,
    Dar un simtămînt e viu in tine
    Că acasă e mai mult ca tot.

    Din putinul lor, ai tăi vor face
    Tot ce pot să fie fericiti,
    Să petreacă-n liniste si pace
    Să mai râdă si să bea un sprit.

    Unde-ai fi si orice-ai fi, bătrâne,
    Parcă dorul salele ti-a frânt,
    Si atât din tot îti mai rămâne
    Să te-asezi cu fata la pământ

    Si să plângi când toti în sărbătoare
    Hohotesc de parcă te-ar sfida,
    Si să plângi durerea ta ce-a mare
    Si să plângi de dor de tara ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poveste de iarnă

    Şi-mi mai aduc aminte de-un Crăciun
    la gura sobei proaspăt văruite
    se desluşea cum viscolul nebun
    surpa departe staule de vite

    La bariera noastră de oraş
    prindeau contur poveşti medievale
    troianul sărăciei, uriaş
    scotea pe hornuri fumuri lungi de jale

    Sorbeam colinde vechi din gura ta
    să nu ne facem legea de ruşine
    şi pluguşor, şi cântece de stea
    împletituri păgâne şi creştine

    Şi nu era ca tine pe pământ
    un alt tezaur viu de bunătate
    tu risipeai un duh aşa de sfânt
    sub bolta casei noastre fermecate

    Adulmecam sfioşi în preajma ta
    ca puii rândunicilor pe ramuri
    un pom firav de iarnă strălucea
    podoabe de argint jucau pe geamuri

    Aşa te văd, într-un halou de ger
    tot drămuind bucatele puţine
    bazilica răsfrântă-n giuvaer
    îngenunchind, ca să te rogi de bine

    Şi era bine, mamă, şi trăiai
    şi Moş Crăciun la uşă sta să bată
    această frescă pogorând din rai
    ce n-aş mai da să o revăd vreodată...

    Corneliu Vadim Tudor

    RăspundețiȘtergere
  5. Pamflet – Poezia pentru care se presupune ca a fost omorât Corneliu Vadim Tudor


    Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie:
    Scapă cât mai iute de masonerie!
    Numai neamuri proaste, şmecheri, impostori
    Toţi sunt Mari Maeştri (în a trage sfori).

    Poartă şorţ, galoane şi-alte tinichele
    Plini de semne sacre şi de lanţuri grele.
    Ei se trag, cu toţii, din Hiram Abif
    Ziditori de temple, scrişi în catastif.

    Sunt colegi cu Mozart, Franklin, Casanova
    Şi cu manelistul Jean de la Craiova.
    Şi cu Fulgerică, zis şi Bragadel
    Care face-n spume bere caramel.

    Ce solemnitate! Şi ce jurăminte!
    Toţi sunt Fraţi de Ordin şi de lucruri sfinte!
    Plini de importanţă, nimeni nu-i ca ei
    Au ceva din puiul rumen, cu mujdei.

    E o stare bună, de suficienţă
    Ei au luat caimacul, merg doar la esenţă.
    Peste tot au oameni, siguri, la butoane
    Ei adoră, zilnic, altfel de icoane.

    Dumnezeu le este ,,Mare Arhitect”
    Temple – nu Biserici, ce vreţi mai direct?
    Cui jură credinţă, lăcrimând pios?
    Forţelor oculte, nu şi lui Hristos.

    Toţi vor să parvină, brusc, pe scurtătură
    Ei vor să răstoarne legile-n natură.
    Funcţii şi onoruri aprig sunt vânate
    Prostul avansează doar pentru că-i Frate.

    Eu cunosc prea bine lumea de ocară
    A masoneriei de la noi din ţară.
    N-are idealuri, ci doar interese
    Intrigă, şi bârfă, lupte tot mai dese.

    Primitivi sunt unii, n-au nicio valoare
    Nu ştiu nici să scrie, hoţi de drumul mare
    Interlopi cu ştate vechi în puşcărie
    Şi-au găsit refugiul în masonerie.

    Ocoliţi de Lege, fiindcă ei sunt fraţi
    Chiar cu cei mai vajnici dintre magistraţi.
    Iar de la o vreme, după cum se ştie
    Şi muieri fac parte din masonerie.

    Doamne, ce ridicol! Şi ce degradare!
    Le priveşte lumea ca pe vrăjitoare.
    Sunt femei cu barbă şi cu voce groasă
    Nu au altă treabă? N-au copii acasă?

    Au schimbat şi şorţul de bucătărie
    C-un şorţ geometric, de masonerie.
    Ele joacă rolul unor amazoane
    N-au feminitate – doar nişte şabloane.

    Lume subterană e masoneria
    Şubredă ca fumul şi butaforia.
    N-au zidit o casă toţi aceşti ,,zidari”
    Ei, de trei milenii, sunt doar panglicari.

    Ritualuri false, ce s-au perimat
    Ca o operetă într-un bâlci uitat.
    Noi s-avem în viaţă doar un etalon:
    Împăratul Lumii nu a fost mason.

    Templul Lui slujiţi-l, nu un zid surpat
    Mai e timp să puneţi capăt la păcat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poezia despre masonerie a fost publicata pe 13 septembrie 2014.
      In acest caz daca e adevarat, a murit sau a fost omorat la un an si o zi adica 1 an si 1 zi (11 numar cu semnificatii pentru masonerie).

      Ștergere
  6. O profeţie împlinită
    VENETICII

    Turnul Babel Redivivus: peste tot sînt corcituri
    Doar ţigani, evrei şi unguri de cu zori şi pînă seara
    Ei fac Legea, ei ne scuipă cu spurcatele lor guri -
    Totuşi, unde sînt românii cînd li se distruge ţara?
    Ei s-au instalat la cîrmă şi nu se mai dau plecaţi
    Pe cînd plebea băştinaşă duce tot mai greu povara
    S-au făcut stăpîni pe Mare, pe Danubiu şi Carpaţi -
    Totuşi, unde sînt românii cînd li se distruge ţara?
    Liftele ne şantajează că nu sîntem democraţi
    Ne pîrăsc străinătăţii şi ne luăm, din plin, papara
    Ne tratează ca pe-o slugă, din părinţi dezabuzaţi -
    Totuşi, unde sînt românii cînd li se distruge ţara?
    Ne conduc minoritarii, am ajuns ca vai de noi
    Ne înjugă ca pe vite şi îşi sting pe noi ţigara
    E ca şi pierdut Ardealul, deşi nu-i nici un război -
    Totuşi, unde sînt românii cînd li se distruge ţara?
    Unde sînt? În Evul Mediu, furişaţi prin văgăuni
    Fug de venetici, ţin capul în pămînt şi tac din gură
    Asta e realitatea cea amară, oameni buni
    Iată, dar, de ce-i nevoie de o nouă dictatură!
    Corneliu Vadim Tudor
    15 septembrie 2014

    RăspundețiȘtergere
  7. 19.42 ISUS NU MAI VINE CI CHRISTOSUL CARE ESTE DEJA PE PAMANT IAR OAMENII HABAR NU AU.

    RăspundețiȘtergere