miercuri, 5 decembrie 2018

A COBORAT CERUL DIN CER ,PE CER !


               5 Decembrie 2018,ora 6,19 dimineata !

                               Dragii mei,

Ce trezire frumoasa am avut in aceasta dimineata!
M-a trezit un glas care spunea asa de frumos:

             "A coborât Cerul din Cer,pe Cer !"


                                Imagini pentru VENIREA LUI IISUS IMAGINI.

Si vedeam dragilor ,cum o Lumina alba si orbitor de stralucitoare,coboara ca un tunel de Lumina pe Pamant.
Cerul se unise cu Pămantul ! 
Cerul din Cer a coborat in noul Cer,adica ,pe Pămant romanesc; in al Doilea Nou Ierusalim!
Ce frumos ne graieste DUHUL CEL PREA SFANT : 

           "A coborât Cerul din Cer,pe Cer !"

Pămantul sfant,Dumnezeu l-a numit Cer!
Dragii mei,am promis ca voi scrie despre IISUS HRISTOS pe SCAUNUL JUDECATII in CATEDRALA MANTUIRII NEAMULUI.
Nu am avut timp pana acum, dar astazi cu siguranta voi scrie si acest articol minunat de frumos.
Sa ne rugam DOMNULUI si PREA SFINTEI NASCATOARE de DUMNEZEU,ca sa ne daruiasca Pace si liniste sufleteasca,PACE in Tara si in Lumea intreaga.
Sa multumim pentru toate cate ne-a daruit si ne daruieste,si sa nu uitam ca sa fim buni la inima si milostivi la suflet cu semenii nostri,mai putin norocosi.
                   Cu dragoste,Maria.
P.S.
23 nov. 2018 - Tot mai des am scris dragilor despre VENIREA LUI IISUS HRISTOS in NOUL SAU IERUSALIM,ROMANIA. .... Când Isus Hristos a venit prima oară pe pământ, nu a venit în slavă. .... Fotografia postată de Maria Ghiorghiu.

IISUS HRISTOS PE PĂMANT, IN MIJLOCUL OAMENILOR ! ... Ci este un ADEVAR al DUHULUI SFANT,este CUVANTUL LUI IISUS HRISTOS pentru noi cei de pe pămant. .... FECIOARA MARIA, L-a purtat pe IISUS HRISTOS, timp de nouă luni, nu in uter;ci in partea .... Publicat de Maria Ghiorghiu la 00:55 .... A VENIT IISUS !

P.S.

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,

Deoarece intram in Luna DECEMBRIE ,Luna 

CADOURILOR,am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:






.
                              Dragii mei

Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :

UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !

Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,

prietena mea cea mai bunä, de Suflet.

O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, 
Care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.

Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
Cartea este prezentata deosebit de frumos,de dl General Emil Strainu :
..

Cu ocazia Särbätorilor de iarna ,cine comandä din Cärtile ADEVARUL DUHULUI  SFANT, primeste si o Carte UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI -  CADOU !

O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

35 de comentarii:

  1. http://profetieavertisment.ro/mesaje/110/mesaj-de-iubire-pentru-toti-urmasii-mei/
    http://profetieavertisment.ro/mesaje/148/satana-este-neputincios-in-fata-discipolilor-mei-fideli/

    RăspundețiȘtergere
  2. https://www.youtube.com/watch?v=3T_voLvrIHA&start_radio=1&list=RD3T_voLvrIHA

    RăspundețiȘtergere
  3. http://profetieavertisment.ro/mesaje/235/fecioara-maria-deschideti-va-inimile-spre-adevar/
    http://profetieavertisment.ro/mesaje/194/adevarul-este-tratat-de-obicei-cu-mare-prudenta-si-cu-refuz-deschis/

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna maria a fost cutremur violent in pacific 7,6 grade a foft emisa alerta de tunami.sa adeverit

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria nic nu este mai minunat decat Domnul Dumnezeul Nostru.
    In mila lui nemarginita pentru noi oamenii nu ne lasa sa pierim ci ne iubeste si ne milueste.
    Astept venirea scumpului nostru Mantuitor sa stearga lacrimile celor care il iubesc si sufera pentru toate nedreptatile si durerile sufletesti.
    Ce poate fi mai frumos decat iubirea lui Dumnezeu si a Maicuti Domnului care i se cuvine toata cinstea si inchinaciunea.
    Sa zicem din tot sufletul VINO DOAMNE!! CU mult drag doamna Maria

    RăspundețiȘtergere
  6. http://profetieavertisment.ro/mesaje/1059/cutremurele-vor-fi-de-o-asemenea-magnitudine-incat-vor-fi-resimtite-in-mai-multe-tari-in-acelasi-timp/

    RăspundețiȘtergere
  7. Am avut un vis in care un corb s-a asezat pe umarul meu si s-a transformat in paine, si dupa ce am mancat painea ochii mi s-au deschis si-am inceput sa vad ozn-uri, eu vedeam altii nu, si-am inteles ca "ei" sunt fratii mei, au venit si m-au luat atat pe mine cat si familia mea ot a ne proteja, si ii intrebam aveti, pizza, muzica etc pt copil, si-mi aratau ca aveau de toate, erau pregatiti cu de toate pt a ne fi bine. Sotia era trista ca-i ramasese mama si dorea reintoarcerea inapoi. Si m-am trezit si m-am rugat Bunului-Dumnezeu ca toate sa se faca dupa voia Lui. Si m-am gandit cum omul datorita stricaciunii mintii a creat armele biologice pt distrugerea altora,si-a fost glasul Tatalui catre mine care mi-a zis, cum am scurtat viata omului tot asa voi scurta si mintea lui. Va rog d-na Maria sa-mi transmiteti parerea dv legata de acest vis (daca va este ingaduit)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 11.01 probabil ca vom fi adusi la stadiul de sclavi-zombie pentru a nu mai face rau.

      Ștergere
  8. http://profetieavertisment.ro/mesaje/1105/cum-vinerea-mare-se-apropie-cei-care-ma-chinuiesc-si-incearca-sa-stearga-orice-urma-a-mea-vor-suferi-foarte-mult-in-acea-zi/

    RăspundețiȘtergere
  9. mesaj divin:"Cel ce aude glasul Domnului se va satura de Adevar si Dreptate.Nemernici sunt cei ce se opun Adevarului si Voii Domnului.Chemati Numele Domnului.
    Aruncati de la voi jugul nepasarii.Slujiti Domnului si Domnul.va va da voua toate
    Gloatele M-au amarat cu netrebniciile lor.Voi curata pamantul de toata neghina si voi indrepta drumurile stambe.
    Pe cei ce calca pe alaturea ii voi sili sa calce drept.Pe cei mandrii ii vou smeri,pe cei fatarnici ii voi umili.Pe cei drepti si buni ii voi rasplati,pe cei saraci ii voi milui.Pe cei nelegiuiti Ma voi razbuna.
    Se va stinge neamul celor rai.Imi voi face un popor ales care sa-Mi slujeasca cu toata frica si inima.Pe cei puternici ii voi badjocori si voi ridica pe cei slabi!(mesaj 8 feb 2006)

    RăspundețiȘtergere
  10. 11:08Continuare:Voi umbri pamantul si-l voi cutremura si atunci voi dezlega legaturile multora.Sa va rugati Domnului ca atunci multi vor pieri.Voi arde pamantul cu foc si pucioasa de se vor urca flacarile 40 de coti.
    Sa va rugati neincetat si sa-I cereti Domnuluisa se milostiveasca de voi ca multi vor pieri.Cei ce fac strambatate nu se vor salva .Cei ce nu cheama Numele Domnului deasemenea.Se va Clatina pamantul in vreme de seara cand se va umbri Luna si se va face ca pamantul.Cand se va incheia Veacul si se vor Stinge Luminile.(mes febr 2006)

    RăspundețiȘtergere
  11. 11:20Continuare:
    --Cum va fi Doamne luminarea sufletelor si Dreptatea Lui Dumnezeu?
    --Prin umbrirea Duhului Sfant fiecare va cunoaste pe aproapele sau si identicul sau.Fiecare va auzi glasul celuilalt ,vor fi un singur duh.Se vor auzi di se vor vedea de la orice distanta.(mes iulie 2003)

    Despre CASATORIE:
    Casatoria e buna pt cei drepti la inima si fac voia luo Dumnezeu si nu a oamenilor,iar voia Lui Dumnezeu este in Duh si Adevar.
    ---Dar Duhul Sfant nu-i uneste in timpul slujbei din biserica?
    ----Duhul Sfant uneste pe cei dintrun duh,din acelasi duh.Duhul Sfant Nu se Corupe,El savarseste Voia Lui Dumnezeu si nu a oamenilor.(de aceea legaturile multora se rup sau sunt dureroase pt ca nu sunt compatibile .Ideale sunt legaturile dintre sufletele perechi sau identice pt ca la inceputul lumii s-au nascut suflete perechi-baiat si fata)

    RăspundețiȘtergere
  12. 11:44 ---Ce va fi in viitor?
    ---Se vor face rugaciuni colective pt vindecarea bolnavilor.Se va creia imbracaminte decenta.Se vor deschide centre de colectare a plantelor medicinale.Se va face terapie de sezon.Se va muta Soarele in casa fiecarui om.Fiecare va avea casa si tot ce-i trebuie.Toti se vor bucura!(mes nedatat)

    RăspundețiȘtergere
  13. 11:44( mes 2003):
    -- Doamne exista Reincarnare?
    ----Nu exista reincarnare pt ca cei ce cred in reincarnare considera ca Mantuirea se face printrun sir neintrerupt de vieti.
    Dar fiecaruia s-a dat posibilitate intoarcerii duhului timp de 2000de ani pt Mantuire.
    Toate sunt cu putinta la Dumnezeu.
    In 2000 de ani fiecare a putut sa acumuleze Experienta si Credinta si sa se apropie de
    Mine.
    Tu sa le spui acelora care nu te cred ca Domnul i-a lovit cu orbire pt inima lor invartosata.Ei sa ia aminte ca pt necredinta lor se vor potigni si vor cadea.Sa nu Ma manie caci cu limba lor vicleana au inmultit nelegiuirile
    Nu te-am pus strajer la oi ci sa le mâi in staul caci s-au indepartat de Mine!

    RăspundețiȘtergere
  14. 12:36Multumesc D-naMaria pt publicarea acestor mes divine .Este imperativ necesar ca in acest ceas de cumpana pt romani sa fie facute cunoscute tuturor.Aceasta e voia Celui Preainalt.Multumesc si Binecuvantari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 12.47 observ ca aceste mesaje sunt extrem de clare, fara ghicitori, deci daca sursa este adevarata inseamna ca mesajele dnei Maria au alta sursa, propabil ET.

      Ștergere
    2. 01:24, sunt foarte multi oameni care spun ca ET vor ateriza pe Terra! Probabil ca in curand! Faptul ca unii dintre noi nu stim nu prea are relevanta, din moment ce altii o spun cu atata incredere! Posibil ca intr-o zi sa se transmita la TV un anunt international, in care sa fim atentionati sa ne pastram calmul, ca deja au ajuns acei extraterestri proorociti de catre unele persoane clarvazatoare...

      Ștergere
  15. 11:44(mesaj 2003)
    Toti cei ce umbla dupa dreptate se vor satura de dreptate.Cei ce cauta Adevarul se vor intalni cu Adevarul.
    Cei ce cauta vrajba(scandal #rezist)nu vor gusta din bunatatile cerului.Nu celui ce defateaza i se va da ci celui ce rabda..
    Nu toti cei ce-Mi zic Mie "Doamne,Doamne,Ma cunosc.Multi din cei ce au fost la inceput au revenit caci este scris:"Toti vor invia,unii pt viata vesnica altii pt osanda vesnica."!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 12.58 serios???? Asa ti-a spus tie Dumnezeu ca cei cu rezist cauta scandal degeaba si ca nu vor ajunge in rai? Adica daca un hot imi intra in casa si imi da in cap, eu n-am voie sa protestez? Ar trebui sa-ti fie rusine ca iti tradezi neamul care sufera, fariseule!

      Ștergere
    2. Aceste mesaje pline de adevar ar trebui sa ne dea de gandit despre felul cum ne traim viata. Multumim Anghel.

      Ștergere
  16. Doamna Maria, am asteptat sa vad impresiile d-stra despre sfintirea CATEDRALEI MANTUIRII NEAMULUI, infaptuita pe 25 noiembrie.
    Mi-a scapat mie, sau tacerea d-stra spune cev?
    Vi s-a aratat ceva legat de aceasta realizare?
    Au trecut 10 zile. Poate ca, in sfarsit, ne veti spune parerea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 14:30, ti-a scapat tie. Maria ne-a spus parerea ei. Daca citeai cu atentie ai fi stiut...

      "CATEDRALA MANTUIRII NEAMULUI era de Sus oranduita ca sa se ridice,avand in vedere ca NOUL IERUSALIM, va fi ROMANIA DUHULUI SFANT.
      Sa aducem inchinare,slava si multumire LUI DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI, pentru acest mare DAR si HAR,pentru aceasta CATEDRALA a MANTUIRII NEAMULUI omenesc,pentru ca am fost alesi ca sa-L primi pe IISUS HRISTOS in cea de-a Doua Sa Venire pe Pămant,si anume,pe pămant romanesc!
      Cu dragoste,Maria."

      http://mariaghiorghiu.blogspot.com/2018/12/salvatorii-si-mainile-legate-la-spate.html

      Ștergere
    2. Iti multumesc pentru informare si imi cer scuze ca nu am stiut, Unele lucruri (putine) imi mai scapa.

      Ștergere
  17. Nu cautati raspunsurile d-nei Maria, ea nu trebuie sa faca consiliere cu cei ce primesc mesaje, cine este nascut in intelepciune nu asteapta raspuns. Eu asa din "umbra" cred ca sunt parerile dv asezate in mesaje, dupa citirea unor anumite lucruri, si asta este arat in msg dv unde faceti apel la cei ce fac parte din #rezist. Nu mai defaimati pe altii ca nu vor gusta din... pt ca judecata dv nu se potriveste cu cea a Bunului-Dumnezeu. Daca aveti ganduri e f bine, dar nu cautati sa judecati caci ve-ti fi judecat, atat pt cele spuse cat si pt cele gandite, ar fi bine sa va rugati pt cei ce gresesc, spre indreptarea lor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 16/08 corecta afirmatie! Rezist inseamna ceva rau? De unde eticheta asta? Adica nu avem voie sa protestam pentru a fi respectata legea? Trebuie sa facem doar ce vrea Partidul Infractor??? Rusine pentru asa gandire! Poate te credeam daca nu faceai referire la rezist, asa n-ai facut decat sa te dai de gol din ce partid esti! Rusine, manipulatorule!

      Ștergere
    2. Doamna Maria nu consiliaza pe nimeni, dar raspunde si explica cand este intrebata. Ea comunica mesajele si indeamna la rugaciune, iubire, credinta si speranta. Castigati vom fi daca urmam aceste indemnuri.

      Ștergere
    3. Voi de la #rezist de fapt aveti o atitudine fascista prin tot ceia ce faceti. Se vede totul in televiziune, lumea si-a DAT seama cine sunteti voi de fapt

      Ștergere
  18. 16,08 Deci tu vrei sa ne bagam toti ca tine capul in nisip,pasivi ca oile.
    Sa nu vedem ,sa nu auzim , sa nu VORBIM si sa nu luam ATITUDINE.
    BRAVO ceausistule din cauza astora ca tine a ajuns ROMANIA cu capul in gard.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 16,28 ai vazut lupule, te-ai dat oaie si de fapt esti lup

      Ștergere
  19. Isus a vizitat România in 2004.glorie luiDumnmezeu
    Vino din nou leule din iuda. Amin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multe informatii contradictorii se scriu pe aici. Unii spun ca va veni, altii ca deja a fost, oare este cine sa confirme adevarul?.

      Ștergere
    2. 19:43, da-ne si noua cateva informatii! Eu nu am auzit asta pana acum!

      Ștergere
    3. Dar, de Rael, ai auzit?

      Ștergere
  20. Răutate mare in aceste zile ffff rai sunt oamenii

    RăspundețiȘtergere
  21. pt 6 dec 17:43-rea e lumea si noi ca ea

    RăspundețiȘtergere