vineri, 21 decembrie 2018

BUCURA-TE COLUMNA LUI DUMNEZEU ! AI RABDAREA LUI DUMNEZEU !


                          20 Decembrie 2018 ,ora 5,22 !

                        Imagini pentru DUMNEZEU.

            "Bucura-te Columnă  a Lui Dumnezeu !

                Tu ai răbdarea Lui Dumnezeu !"

                                 Prieteni dragi,

Acestea sunt cuvintele divine in care ,am fost trezita astazi.
În timp ce dormeam dragii mei, aud glas care ma trezeste divin de frumos ,si-mi spune asa:
             "Bucura-te Columnă  a Lui Dumnezeu !

                Tu ai răbdarea Lui Dumnezeu !"

Ce puteam sa mai spun fratilor, la auzul acestor Cuvinte?
Si totusi am spus ceva! Printre lacrimi de bucurie infinita,am spus fara cuvinte,doar in gandul meu,am spus asa Lui Dumnezeu:

            "Doamneeeee! Nu am cuvinte de multumire pentru toate cate-mi daruiesti !
Faca-se Voia Ta cu mine,nu a mea !
Te iubesc Doamne si ma supun Tie,trup si suflet,inima si cuget!
Te implor , fă din mine unealta Mâinilor Tale!
Fie mie,după cum voiesti Tu !"

Acestea au fost cuvintele mele, drept raspuns la Cuvintele ceresti care mi-au fost adresate.
Dragii mei, asa cum v-am mai spus,nu de la mine scriu toate cate le cititi aici pe Blog,ci le scriu numai de la Duhul Sfant,numai cu Puterea si cu Voia Prea Sfintei Treimi si a Maicii Domnului.
Si acest minunat lucru,voi face si in continuare dragii mei.Voi scrie zi si noapte,numai ca sa pot implini Voia Lui Dumnezeu.
Si dati-mi voi dragilor ca sa inchei acest articol cu o PILDA din Sfanta Evanghelie după Sfantul evanghelist IOAN :

Sfânta Evanghelie după Ioan
1
2
3
4
5
6
7
8
9
20

Capitolul 20
1.Iar în ziua întâia a săptămânii (duminica), Maria Magdalena a venit la mormânt dis-de-dimineaţă, fiind încă întuneric, şi a văzut piatra ridicată de pe mormânt.
2.Deci a alergat şi a venit la Simon-Petru şi la celălalt ucenic pe care-l iubea Iisus, şi le-a zis: Au luat pe Domnul din mormânt şi noi nu ştim unde L-au pus.
3.Deci a ieşit Petru şi celălalt ucenic şi veneau la mormânt.
4.Şi cei doi alergau împreună, dar celălalt ucenic, alergând înainte, mai repede decât Petru, a sosit cel dintâi la mormânt.
5.Şi, aplecându-se, a văzut giulgiurile puse jos, dar n-a intrat.
6.A sosit şi Simon-Petru, urmând după el, şi a intrat în mormânt şi a văzut giulgiurile puse jos,
7.Iar mahrama, care fusese pe capul Lui, nu era pusă împreună cu giulgiurile, ci înfăşurată, la o parte, într-un loc.
8.Atunci a intrat şi celălalt ucenic care sosise întâi la mormânt, şi a văzut şi a crezut.
9.Căci încă nu ştiau Scriptura, că Iisus trebuia să învieze din morţi.
10.Şi s-au dus ucenicii iarăşi la ai lor.
11.Iar Maria stătea afară lângă mormânt plângând. Şi pe când plângea, s-a aplecat spre mormânt.
12.Şi a văzut doi îngeri în veşminte albe şezând, unul către cap şi altul către picioare, unde zăcuse trupul lui Iisus.
13.Şi aceia i-au zis: Femeie, de ce plângi? Pe cine cauţi? Ea le-a zis: Că au luat pe Domnul meu şi nu ştiu unde L-au pus.
14.Zicând acestea, ea s-a întors cu faţa şi a văzut pe Iisus stând, dar nu ştia că este Iisus.
15.Zis-a ei Iisus: Femeie, de ce plângi? Pe cine cauţi? Ea, crezând că este grădinarul, I-a zis: Doamne, dacă Tu L-ai luat, spune-mi unde L-ai pus şi eu Îl voi ridica.
16.Iisus i-a zis: Maria! Întorcându-se, aceea I-a zis evreieşte: Rabuni! (adică, Învăţătorule)
17.Iisus i-a zis: Nu te atinge de Mine, căci încă nu M-am suit la Tatăl Meu. Mergi la fraţii Mei şi le spune: Mă sui la Tatăl Meu şi Tatăl vostru şi la Dumnezeul Meu şi Dumnezeul vostru.
18.Şi a venit Maria Magdalena vestind ucenicilor că a văzut pe Domnul şi acestea i-a zis ei.
19.Şi fiind seară, în ziua aceea, întâia a săptămânii (duminica), şi uşile fiind încuiate, unde erau adunaţi ucenicii de frica iudeilor, a venit Iisus şi a stat în mijloc şi le-a zis: Pace vouă!
20.Şi zicând acestea, le-a arătat mâinile şi coasta Sa. Deci s-au bucurat ucenicii, văzând pe Domnul.
21.Şi Iisus le-a zis iarăşi: Pace vouă! Precum M-a trimis pe Mine Tatăl, vă trimit şi Eu pe voi.
22.Şi zicând acestea, a suflat asupra lor şi le-a zis: Luaţi Duh Sfânt;
23.Cărora veţi ierta păcatele, le vor fi iertate şi cărora le veţi ţine, vor fi ţinute.
24.Iar Toma, unul din cei doisprezece, cel numit Geamănul, nu era cu ei când a venit Iisus.
25.Deci au zis lui ceilalţi ucenici: Am văzut pe Domnul! Dar el le-a zis: Dacă nu voi vedea, în mâinile Lui, semnul cuielor, şi dacă nu voi pune degetul meu în semnul cuielor, şi dacă nu voi pune mâna mea în coasta Lui, nu voi crede.
26.Şi după opt zile, ucenicii Lui erau iarăşi înăuntru, şi Toma, împreună cu ei. Şi a venit Iisus, uşile fiind încuiate, şi a stat în mijloc şi a zis: Pace vouă!
27.Apoi a zis lui Toma: Adu degetul tău încoace şi vezi mâinile Mele şi adu mâna ta şi o pune în coasta Mea şi nu fi necredincios ci credincios.
28.A răspuns Toma şi I-a zis: Domnul meu şi Dumnezeul meu!
29.Iisus I-a zis: Pentru că M-ai văzut ai crezut. Fericiţi cei ce n-au văzut şi au crezut!
30.Deci şi alte multe minuni a făcut Iisus înaintea ucenicilor Săi, care nu sunt scrise în cartea aceasta.
31.Iar acestea s-au scris, ca să credeţi că Iisus este Hristosul, Fiul lui Dumnezeu, şi, crezând, să aveţi viaţă în numele Lui.
                             
Cu dragoste,Maria.

P.S.

EMIL STRAINU despre Maria Ghiorghiu ,la minutul 39-40 din linkul de mai jos :

.

La minutul 39 -40 din linkul de mai sus ,despre MARIA GHIORGHIU si Cartile sale !

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,

Deoarece intram in Luna DECEMBRIE ,Luna 

CADOURILOR,am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:






.
                              Dragii mei

Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :

UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !

Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,

prietena mea cea mai bunä, de Suflet.

O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, 
Care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.

Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
Cartea este prezentata deosebit de frumos,de dl General Emil Strainu :
..

Cu ocazia Särbätorilor de iarna ,cine comandä din Cärtile ADEVARUL DUHULUI  SFANT, primeste si o Carte UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI -  CADOU !

O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

                       



              
           






                                                 

18 comentarii:

  1. Aici este un loc in care găsesc raspunsuri la intrebarile mele.Iar raspunsurile le primesc pt. ca d-na Maria este devotata harului sau . Pentru asta îi sunt recunoscătoare si ii multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Columna?. DEX-ul explica ca este un monument în formă de coloană izolată, ridicat (în Antichitate) spre a comemora un eveniment important. Care sa fie evenimentul important, oare revenirea Mantuitorului Iisus Hristos pe Pamant?.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum spun de multe ori ,noi , romanii avem Omul Lui Dumnezeu , pe Maria de Jos ! Sunteti cel mai minunat om ,va iubesc, si ma rog sa fiti bine ,sa ne scrieti tot ,ce Duhul Sfant va transmite ! O zi binecuvantata sa aveti si Dumnezeu sa va aiba in paza !

    RăspundețiȘtergere
  4. in acest mesaj vi s-a spus d-stra sau acestui popor!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 15:58 cum poti sa intrebi asa ceva ??? I a spus dnei Maria !!!

      Ștergere
  5. Felicitari si va multumim pentru ceea ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
  6. "Deci şi alte multe minuni a făcut Iisus înaintea ucenicilor Săi, care nu sunt scrise în cartea aceasta."-dar care sunt scrise in aceasta sfanta Carte si doar cei cu adevarat merituosi vor reusi sa o citeasca pana la final!O mare bucurie va fii viata lor apoi!

    https://jakoblorberromania.files.wordpress.com/2012/07/53782641-lorber-jakob-marea-evanghelie-a-lui-ioan-vol-1.pdf

    RăspundețiȘtergere
  7. In Romania, dupa razboi, se va construi o columna intr-un oras din Moldova ...

    RăspundețiȘtergere
  8. 15,58 Poate coloana e trimisa lui Iohanis sa-i aduca aminte de coloana lui Traian si ca sintem in aceasta tara de mai mult de 2000 de ani nu 'de 100 de ani'cum a spus el in discursurile sale de acum 3 saptamini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Craciune, un om cand insista intr-o obsesie e dobitoc. Ai noroc ca maria iti publica mesajele obsesive. Aici iti versi "veninul" pe Presedintele Romaniei"! Nu esti un om credibil! Nu e prima data cand furnizezi informatii false. Sa iti fie rusine!!!

      Ștergere
  9. unde este mesajul anonimului 15:58-ca sa raspundem!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate COMENTARIILE care contin jigniri,vulgaritati ,blesteme si tot felul de mizerii, sunt sterse pe loc, iar daca se intampla si mai trece cate unul ,atunci cand il,gasesc il sterg fara sa stau pe ganduri. Terminati cu injuriile,cu blestemele si cu vulgaritatile ! Aici pe BLOGUL LUI DUMNEZEU ,asa ceva nu se va publica ! Maria Ghiorghiu !

      Ștergere
    2. O decizie la locul ei ati luat doamna Maria. Suntem satui de ura, rautate si mocirla morala. Vrem omenie nu salbaticie!.

      Ștergere
  10. 09,46 Un presedinte american sunea ca celui ce i se ofera multe i se si cer multe,dar asta Expirat pus de voi vrea sa ia numai luxul

    RăspundețiȘtergere
  11. 09,48 Stati linistiti pe locurili voastre.. Tovarasi,ca... Lovitura de stat v-a esuat.
    Va e cam ciuda ca,Va cam fuge pamintul de sub picioare,
    Kovesi sa ales cu 10 dosare penale ,pina acum,Asociatiile care au luat bani de la straini si au instigat la violente pentru LOVITURA de Stat esuata din 10 august vi le desfinteaza Viorica si Parlamentul ca si Protocoalele.Tarcea e anchetata la Inspectia Judiciara iar lui Lazar ii va cere in 27 ministrul BRAVO Tudorele destituirea.
    Cit despre Elefantul Iohanis ce sa mai vorbim,calca mereu constitutia in picioare si si-o ia mereu in 'Trompa' de la Curtea Constitutionala
    Si pe toti''credibilii ''astia EXPIRATI ii aparati voi.Numai''succesuri''

    RăspundețiȘtergere
  12. Era sa uit... si ELENA UDREA a fost eliberata Ha-HA HA-HA.
    Bravo Tudorele

    RăspundețiȘtergere