luni, 24 decembrie 2018

IISUS HRISTOS TRIST SI INGRIJORAT !


                             18  Decembrie  2017,ora 16,34 !

                                         Dragii mei, 

                                               Image result for iisus hristos.

În aceasta după amiaza, in timp ce scriam aici pe Blog, ceva s-a întamplat si nu mai eram în faţa monitorului ,ci eram undeva in Cerul Lui Dumnezeu, într-o Lumina alba si stralucitoare.
În aceasta Lumina dragii mei,IL vad pe Mult Prea Iubitul nostru Mântuitor care era tare trist .
Îmi aud propriul glas care Îi spune DOMNULUI si DUMNEZEULUI nostru al tuturor ,asa: 

                " Doamne, dar ei ma batjocoresc !

Iar Mântutorul mi-a rapsuns cu adâncă tristete, asa:

                Ştiu că te batjocoresc!

Şi iarasi fara sa deschid gura mea, Sufletul meu graieste LUI IISUS HRISTOS asa:
              Şi ce să fac Doamne, să scriu asa chiar daca ei ma batjocoresc?
Iar MANTUITORUL nostru mult Prea Iubit ,ofteaza lung si adânc,si-mi graieste asa:
                   Offfffffff! 
               Da ! Chiar daca ei te batjocoresc ,tu sa scrii toate câte vezi si -auzi .
           Batjocura lor ,este o nimica toată !"

După care dragii mei, Mantuitorul dispare,iar in locul Său ,rămâne un Nor mare auriu si dens,si obitor de stralucitor. 
Norul auriu cobora pâna la mine si urca la loc; si tot asa se manifesta încontinuu.Era ca si cum ,ar respira adânc după care, sufla catre mine din inima Sa. 
Ma simteam ocrotita,ma simteam puternica pe dinauntru dar si pe dinafara. Nimic nu mă mai speria,nimic rău nu mă mai putea atinge. Asa cum ,s -in acest moment simt ca nu mă mai ating rautatile semenilor nostri. Dar asta nu inseamna ,că nu voi cenzura Comentariile.Toate Comentariile sunt cenzurate de mine personal,si nu de altcineva ,asa precum imi scriu cârcotasii.Este dreptul fiecaruia dintre noi care si-au infiintat un Blog,ca sa si-l ţina curat,decent si placut cititorilor săi.
Cei care nu stiu decat sa jigneasca si sa arunce cu noroi ,dar si cu grave cuvinte care nu se pot reproduce aici, vor suporta consecintele din partea DIVINITATII, iar COMENTARIILE lor jignitoare ,fie ele la adresa mea sau a cititorilor, categoric nu vor fi publicate!
Fiecare isi asuma pe propria-i piele,ceea ce gandeste si ce scrie la adresa mea, sau a cititorilor de buna credinta.
Îi asigur pe cititorii fideli si de buna credinta ai acestui Blog,ca voi fi prezent aici trup si suflet ,inima si cuget.
La fel cum ,îi asigur si pe cei care si-ar dori ca eu sa dispar si sa nu mai scriu, că nu au nicio putere asupra mea,indiferent de ce ar spune si ar scrie. In schimb insă, acestia isi vor atrage singuri păcate grele asupra lor si a celor dragi lor,din păcate.
HULA impotriva DUHULUI SFANT este un păcat de neiertat,atat in aceasta viata ,dar si in viata vesnica.
Iar ceea ce eu scriu aici,scriu numai din GRAIUL DUHULUI SFANT,si niciodata de la mine!
Prieteni dragi, după cum vedem cu totii, de acolo de Sus,BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vad tot si toate,cunosc si gandurile noastre, si-atunci ,noi trebuie sa ne supunem Divinitatii trup si suflet,inima si cuget.
Sa ne inchinam fratilor Prea Sfintei Treimi si Maicii Lui Dumnezeu;sa ne plecam genunchii nostri cerand iertare pentru toate câte am gresit cu voie sau fara voie, si nu in ultimul rand,sa mergem la Părintele Duhovnic ca sa ne spovedim si sa primim Sfanta si Dumnezeiasca Împărtasanie, cu Prea Scump si cu Prea Sfant Trup si Sangele Domnului nostru IISUS HRISTOS,Căruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea .
Asa sa ne ajute MANTUITORUL HRISTOS si PREA CURATA FECIOARA MARIA,Amin!
                                   Cu dragoste,Maria.
P.S.
Iar intr-un alt articol,MANTUITORUL mi-a grait asa:

           "Cu cât ei te vor batjocori mai mult,Eu iti voi da HAR mai mult !"

9 comentarii:

  1. DOAMNE,ma doare sufletul ca se apropie ziua ce Mare si Sfanta,NASTEREA TA,dar multi se ingrijesc de partea materiala nu de cea spirituala.Toti asteapta aceasta zi cu mese inbelsugate,nu cu sufletele curate,impartasite cu Sfanta Impartasanie.Doamne iarta-ne,ca suntem foarte pacatosi cu totii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu să ne ierte! Așa este an.01.55. Am uitat ce reprezintă Crăciunul, că de fapt este Nașterea Domnului Nostru, Iisus Hristos. Peste tot auzi colinde în engleză, Moși Crăciuni, reni, căței. Dar de Naștere, nici pomeneală. Totul este o poveste.

      Ștergere
  2. Sărbători binecuvintata Maria, cu ajutorul Domnului le treci pe toate, puterea ta este de la el, asa ca fi fericita pentru ca Domnul nostru Iisus te iubește.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Maria va doresc din tot sufletul ca Nasterea Domnului Iisus Hristos sa va aduca sanatate,binecuvantare,rabdare si tot binele din lume.
    Ma intristez si eu vazind ca Domnul Nostru Iisus este trist sa stiti ca are de ce sa fie trist pentru ca nu se tine sarbatoarea in sine ci se danseaza,se bea si multe altele si uitam de semnificatia acestei zile minunate la care s-a Nascut Mantuitorul sufletelor noastre.S-a nascut s-a ne mantuiasca pe noi pacatosii.
    Doresc din tot sufletul SARBATORI FERICITE SI BUCURIA NASTERII DOMNULUI.

    RăspundețiȘtergere
  4. 14,50 si o sa vina si mai rau ,Labruxeles capitala UE a fost inlocuit din vocabular numele de Sarbatoare de Craciun cu Sarbatori de iarna.
    Asemanator procedeaza si Iohanis in Sibiu nu a dorit asezarea statuii lui AVRAM IANCU in parcul ASTRA pentru a nu fi cunoscut si al scoate din sufletul sibienilor tot asa cum pentru al scoate din inimile tuturor romanilor s-a opus propunerii Parlamentului de al numii pe AVRAM IANCU erou national.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si le ia el toate la timpul oranduit de Dumnezeu impreuna cu Toti CEI care batjocoresc Romania! Putina rabdare si vom vedea.

    RăspundețiȘtergere
  6. pai cum sa nu fie DOMNUL IISUS ingrijorat daca vrajmasul este isidios!-noi pamantenii suntem BELICOSI si neiertatori -bine ar fi ca in inima sa nu lasam necazurile sa ne cuprinda-dar asa suntem creati-BINE SI RAU

    RăspundețiȘtergere
  7. corectez la 26 dec 15:36-INSIDIOS si CA IN INIMA NOASTRA scuze graba strica treaba-vorbesc si scriu de obicei corect

    RăspundețiȘtergere