duminică, 23 decembrie 2018

CRĂCIUNUL ÎN CERURI ! ÎNGERII PREGATESC , CRĂCIUNUL ÎN CERURI !

 Noapte de 19 - 20  Decembrie  2014, ora 1,45 !

                                                                Bună  seara ,

              dragii mei cititori ai Blogului :

            "Dumnezeu  Există - Mărturii !

În această seară minunată, în care ne gândim cu toţii la Nasterea  Pruncului  Iisus  Hristos, din Prea Curata Fecioara Maria, am să vă spun despre O altă Mare  Minune ,pe care am trăit-o în noaptea de 19 -20 Decembrie 2014, în timp ce mă rugam în colţisorul meu de Rai, adică ,cel din camera mea !
Cu lacrimi  Îi spuneam Mântuitorului cât de mult îmi este dor de EL, si cât de tare îmi doresc ca să fac numai Voia SA !
Şi mă rugam cu ale mele cuvinte ,dar şi plângeam mocnit.
Închid ochii în timpul Rugaciunii mele, si continui ca să mă rog.
Brusc, văd un Cer de noapte albastra violet, chiar în faţa mea, la doar un braţ întins.
Pe Cerul de noapte albastra de pe care lipseau Stelele si Luna, apare în carne si oase, Însuşi Iisus  Hristos, Domnul şi Mântuitorul nostru.
Într-un nor oval rupt ca din Soare, de un auriu stralucitor foarte, stătea în picioare Iisus Hristos.
Are la pieptul Său o Carte, este îmbracat cu vesminte roşii cu verde închis.
Iisus mă priveste ,îmi zâmbeste si Îşi întoarce privirea spre dreapta Sa.
În această clipă ,Iisus dispare ca si atras de un  magnet puternic in Cerul din Cer, iar acolo unde El privise ,apare dragii mei acelaşi Cer albastru violet, transparent si stralucitor .
 Iar pe Cer dragilor, chiar deasupra capului meu, apare în mod tainic, Duhul Cel Prea Sfânt .
Este un Porumbel alb si pufos,care  străluceste sub Bolta Cereasă, si care a venit în zbor deasupra capului meu. Duhul Cel Prea Sfânt  împrăştia raze albe orbitoare si zbura pe loc. Auzeam fratilor, fâlfăitul Aripilor Porumbelului alb.
                         
                   
Vedeam numai strălucire dumnezeiască si m-au podidit lacrimile de bucurie si mai mult.
Duhul Cel Prea  Sfânt după ce a stat preţ de câteva secunde dând din aripile Sale pe loc, a disparut tot asa in mod tainic, precum a si apărut. 
Mâini multe si nevăzute dragii mei, construiau din crengi de Brad verde ,crengi dumnezeiesti de frumoase, construiau un gard ,precum sunt cele de la oi. 
Un gard din ramuri de brad ce alcatuia ,o curte sub Cerul albastru violet. 
Ramurile de Brad dragii mei, erau de un verde închis si foarte dese. După ce ocolul a fost gata, o altă Mână nevăzută construieste cât ai clipi o INIMĂ din ramuri de Brad si mi-o aduce mai în faţa mea, ca sa o vad mai bine.
 În mijlocul inimii de Brad a apărut un frumos si minunat CERB care,s-a scuturat o singură dată ,apoi a început a privi spre Răsărit, acolo unde dispăruse Iisus Hristos si Duhul  Sfânt sub Chip de Porumbel alb, pufos si orbitor de strălucitor.   
Ramurile de Brad dragii mei, erau toate presarate cu auriu stralucitor, un auriu precum Soarele în mijlocul verii.
Iar la Poarta de la Gradina Raiului  ,o Mână nevăzută asează ramuri de brad pudrate cu auriu ,ca din Soare luat.
Dragii mei, CERUL  SFÂNT este pregătit de primirea Pruncului  IISUS  HRISTOS.
Asa precum ne pregătim noi ca să întâmpinăm NASTEREA  DOMNULUI, cu dragoste, cu Post si Rugaciune si pregătind  bucate alese, cu atât mai mult ,Îngerii Lui Dumnezeu pregătesc Raiul, împodobindu-l cu ramuri  de Brad presarate cu auriu,adica ,cu lumina Duhului Sfant.
Cand totul a fost gata  ,COLINDELE SFINTE au inceput cu :
O CE  VESTE MINUNATĂ,cantate dumnezeiesc de frumos de CETELE de INGERI; atat de frumos cantau ,incat , răsuna tot Cerul si Pământul.
Îngerii  Lui Dumnezeu cântau si se veseleau !
Dragii mei, să ne veselim si noi si sa asteptam cu mare dragoste si cu bucurie infinită  NASTEREA  DOMNULUI  nostru Iisus Hristos!
Crăciunul fratilor, trebuie să fie în inima noastră şi -n sufletul nostru.  
Sa nu-i uităm pe cei săraci si sărmani ,si să facem în asa fel încât, si la ei să vină Mos Crăciun cu daruri de suflet, precum si cu o vorbă dulce care, sa le mai aline din suferinţă.
Sa daruim bucurie celor intristati, sa daruim hrana celor flamanzi şi sa nu lasam niciun copilas din cei pe care îi cunoastem ,fara o portocala, sau o jucarioara.
                                           Cu dragoste, Maria.  
P.S.

EMIL STRAINU despre Maria Ghiorghiu ,la minutul 39-40 din linkul de mai jos :

.

La minutul 39 -40 din linkul de mai sus ,despre MARIA GHIORGHIU si Cartile sale !

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,

Deoarece intram in Luna DECEMBRIE ,Luna 

CADOURILOR,am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://1.bp.blogspot.com/-hygcXuHRA-w/V7oIhxgiXoI/AAAAAAAAAEQ/J-58X6g3fskjoLAy8-aH65tX4fJIVgyOgCLcB/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:






.
                              Dragii mei

Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :

UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !

Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,

prietena mea cea mai bunä, de Suflet.

O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, 
Care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.

Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
Cartea este prezentata deosebit de frumos,de dl General Emil Strainu :
..

Cu ocazia Särbätorilor de iarna ,cine comandä din Cärtile ADEVARUL DUHULUI  SFANT, primeste si o Carte UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI -  CADOU !

O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

                       



              
           




13 comentarii:

  1. Ce frumos si inaltator!Sa FI binecuvantata! Sarbatori minunate in Lumina iubiri de Dumnezeu iti doresc cu multa dragoste. Mariuca

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna am considerat colinda "O CE VESTE MINUNATA" ca fiind imnul sarbatorilor nasterii Mantuitorului Iisus Hristos pe Pamant. https://www.youtube.com/watch?v=56yScdSSe7k . Sa facem dar ca prin credinta si iubire sa vibreze aceasta veste in sufletele noastre in toata aceasta perioada a sarbatorilor de Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt ANONIM 5- pustnicul GHEORGHE de la CHIRITENI NEAMT acum plecat la cer spunea despre Craciun-nici nu stiti cum se canta in cer si ingerii canta SLAVA LUI DUMNEZEU , ce culori necunoscute pe pamant sunt ce fericire vesnica este-parintele era vazator in DUH-si uneori cadea in meditatie profunda-venea in lume doar cand se impartasea CRACIUN cu sanatate ,bucurii si pace in suflet si-n lume

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim de acest pasaj care intareste sufletul in credinta fericirii din lumea cerului divin.

      Ștergere
    2. http://www.lumeacredintei.com/marii-duhovnici-ai-neamului/parintele-gheorghe-pustnicul-de-la-chiriteni/

      Ștergere
  4. NU sarbatorim Craciunul,noi Sarbatorim,NASTEREA LUI IISUS HRISTOS,El este Cel care ne da viata si paine pe masa,El ne daruieste tot ce ne dorim,El este persoana care aduce daruri copiilor de pe pamant.Pe El il strigam in ajutor cand dam de greutati,El este lumina noastra cea Sfanta.El este apa cea vie de care avem nevoie in permanent.Pe buzele si gura noastre sa fie,rostit in permanent,NASTEREA LUI IISUS HRISTOS!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevar spui aici caci sarbatoarea de suflet a nasterii Mantuitorului Iisus Hristos este umbrita pentru prea multi de sarbatoarea comerciala a mosului care aduce cadouri, distractii, chefuri, etc. uitand de sufletul ce tanjeste dupa Hristos Domnul.

      Ștergere
  5. in frumusetea unei seri din saptamana aceasta Bunul-Dumnezeu-Tatal mi-a pus inima uratoarele vorbe:
    A fi cineva e ceva,
    A fi ceva esti cineva,
    A-l iubi pe cel ce te-a creat e mai mult decat a fi cineva sau ceva

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamna Maria stiu ca ati scris in urma cu ceva timp de un val de apa mare.
    Am vazut avum la stiri ca in Indonezia a erupt un vulcan Krakatau si se presupune ca a avut loc o alunecare de teren subacvatica si s'ar fi produs acest tsunami.
    Sunt morti 220 disparuti multi si case daramate.
    Sa nu mai contraziceti domnilor stiti dv.care pe doamna Maria
    Dumnezeu si Maicuta Domnului sa aiba acest popor in grija lui si s-ai ierte pe cei care au pierit.
    Cu mult drag doamna Maria

    RăspundețiȘtergere
  7. Colinde magice pentru seara de Craciun 2019

    https://www.youtube.com/watch?v=OLW0BZlCRdA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 20:48, Scuze, dar ai pus un link cu cantece populare la care s-au adaptat adhoc versuri legate de sarbatoarea nasterii Mantuitorului sau versuri cu Craciun. Colindele crestine sunt acelea care se canta/colinda si-n biserica nu numai pe Youtube (unde este doar comert cu cantece adaptate pentru Craciun).

      Ștergere
    2. 06:50, craciun, da, zici bine.

      Ștergere
  8. 23 dec 22:34-l-ati cunoscut pe parintele GHEORGHE cat a trait sau v-a placut mesajul cu stima ANONIM 5

    RăspundețiȘtergere