duminică, 9 decembrie 2018

DEZINFECTANTII SE CER SELECTATI !



                  9 Decembrie 2018,ora 3,20 zori de zi !

                                  Dragii mei,

Abia daca atipisem ,ca ma trezeste un glas care spune ceva despre DEZINFECTANTI .
Care sunt acesti DEZINFECTANTI?Nu mi s-a descoperit ! 
Dar iata ce spunea glasul:

             Ce semnalizeaza dragii mei ?
          DEZINFECTANTUL, DEZINFECTANTII vor fi cei selectati !"
Clipă in care, vad un barbat cam intre 40 si 50 de ani,care se bucura cu mainile intinse lateral, cu faţa vesela,pentru ca i-a reusit ceea ce si-a propus.
Ce anume? Sau cine era acest barbat,nu stiu a va spune. Dar din păcate,vom afla si despre acest EPISOD extrem de trist care va urma in viata noastra,posibil si prin SPITALELE Romaniei sau in alta Tara. 
Chiar daca i-am vazut chipul pentru o fractiune de secunda,nu-l pot asemana cu al altcuiva,deoarece,nu pot invinui pe nimeni de ceva ce nu s-a intamplat inca.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului,ca nu cumva aceasta posibila TRAGEDIE sa se intample in SPITALE, unde numarul victimelor ar fi enorm de mare.
Eu doar am tras un Semnal de alarma, restul depinde de AUTORITATI !
                          Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. Dezinfectantii sint otravuri,multi contin arsenic,deodorantii au aluminiu care dau Alzeimehier,sint periculoase si cele folosite la spalarea hainelor vinovate pentru alergi dar si cancerigene-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru descoperirile stiintelor se plateste un pret-este usor pentru viata trepidanta dar repercursiunile le vedem

    RăspundețiȘtergere