marți, 1 aprilie 2014

NU MAI EXISTĂ CER !!! VORBESTE ! VORBESTE S - AUD CUVÂNTUL !

                                                      10  Ianuarie 2009 ora 3 ,15  zori de zi  !

Dormeam  când Lumina  albă, orbitor de strălucitoare, ma trezeşte şi aud Glas, care spune foarte ferm aşa :

                       "Nu mai există  Cer !
                         Ci  numai ziduri groase  aşezate circular "!
                        Din zori şi până seara ,se vor auzi glasul tunetului "!
                        Ceea ce urmează  acum...
                        Cerul urmează  a răsări în sânul lui Avraam "!

Dragii mei, eu nu stiu a talmaci aceste Cuvinte, dar datoria mea în faţa LUI  DUMNEZEU şi a MĂICUŢEI  DOMNULUI, este de a scrie tot ce vad si tot ce aud cu numai cu VOIA  SA !
Dragii mei, in timp ce scriam aici ,in acest minut, aud Glas care imi spune pe un ton poruncitor :
                       "AŞA  ESTE !
                        VORBESTE  !
                       VORBESTE , S -AUD  CUVÂNTUL !
                       MARE  MILĂ  ŞI  BUNĂ  ESTE  MĂRTURIA "!
Şi după cum vedeţi dragilor, vorbesc ! Vorbesc în scris, pentru a face cunoscut semenilor  noştri CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU !
Pentru că eu , nu scriu de la mine nimic ! Ci numai cu PUTEREA  şi cu VOIA  DUHULUI  CELUI  PREA  SFÂNT, scriu !
Dragii  mei, DUMNEZEU a promis oamenilor, un alt CER şi un alt Soare !
Când va fi aceasta ?Numai Bunul  Dumnezeu  ştie !
Noi însă, sa avem mai multa grija de suflet, decât de trup ! Ce luăm cu noi, când vom pleca din astă lume ? Nimic ! Doar Sufletul  nostru iese din trupul de carne şi ia cu el ,ia în el, faptele toate, bune sau mai putin bune.
Nimeni nu stie când îi va veni sfârşitul, fie tânăr sau bătrân ! Şi atunci, de ce nu am începe chiar din această clipă, să schimbăm ceva in viaţa noastră?
Să fim buni, sa fim milostivi şi credinciosi, sa miluim pe cel sarman, sa îmbracam pe cel gol, sa mergem la SFANTA  BISERICĂ., şi cu smerenie şi Credinţă sa ne marturisim la Preot si sa ne învrednicim a primi SFANTA şI dumnezeiasca  Împărtăşanie.
Şi astfel ne vom clădi SCARA  sufletului, spre ÎMPĂRĂŢIA  LUI  DUMNEZEU.
                                     Cu dragoste şi preţuire, Maria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu