miercuri, 2 aprilie 2014

PORUNCILE TALE DOAMNE , SUNT GÂNDIREA MEA !

                                 23  Septembrie 2009 ,ora 6,18 dimineaţa !

Eram trează, dar mai stăteam în pat cu ochii închişi.
Cînd brusc, îmi aud propriul glas, care se roagă aşa :

                 "Scoală-mă  Doamne !
                   Poruncile  Tale, sunt gândirea mea .
                   Slavă Înălţimii Tale !
                   Slavă Înălţimii  Tale !
                   Doamne, Slavă Ţie '!

Dragii mei, cu adevărat PORUNCILE  DOMNULUI, sunt a mea gândire, zi de zi şi ceas de ceas.
Viaţa mea, nu mai este a mea ! Ci cu dragoste totală, am dăruit-o MÂNTUITORULUI  nostru  IISUS  HRISTOS, ca să facă ce voieşte EL cu viaţa mea ! 
Puţin mai târziu aud un Glas, care spune aşa :

                   "Patimile, aşezământul lui Ştefan...
                     S-a dizolvat în Mormântul Lui Hristos.
                    Aşezământul, Noul Blestem !
                    Afară de mine, nu mai este Noul Blestem !
                    I-o lăsat din faptele mele, mi-o dăruit după rânduire, pe                                                                       Hristos "!
Dragilor, multe sunt Căile  Domnului şi necunoscute nouă oamenilor. Când scriu toate câte am adunat de-a lungul anilor, e ca şi cum le-aş mai trăi încă o dată.
Mă emoţionează, mă copleşesc cu totul şi -mi zic într-una că , nu meritam eu nevrednica şi păcătoasa de mine ,un asemenea DAR şi HAR,de la BUNUL  DUMNEZEU.
Şi iată că,din nou un alt Glas, spune :

                 "CORT,  FĂ  TATĂLUI  TĂU .
                   BISERICII  TALE , PRILETENŢI "! 
                    DUMNEZEUL  MEU, 
                   TATĂL , DUMNEZEUL MEU '!

Fraţilor, să facem şi noi în sufletul nostru, sălaş  LUI  DUMNEZEU, să ne închinăm LUI şi să - I aducem LAUDE  LUI  DUMNEZEU şi MAICII  DOMNULUI, precum CORUL  de ÎNGERI , care cânta aşa: 
                 "Lăudaţi pe Domnul că este Bun !
                  Uite aşa lăudaţi pe Domnul !
                  Lăudaţi cât se poate.
                  Lăudaţi pe Acela şi mâncarea de păcate "!

Să lăudăm pe Domnul, şi să-i dăruim inima noastră şi toată dragostea noastra sufletească !
                          Cu dragoste, MARIA. 

              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu