joi, 10 aprilie 2014

DOVEZI !!! DUMNEZEU ÎMI PORUNCEŞTE !!! MISIUNEA MEA , PE ACEST PĂMÂNT !

     xx                       24  Noiembrie  2001 ora 5,40  zori de zi !

Dormeam, dar ca întotdeauna  LUMINA albă stralucitoare a Lui DUMNEZEU, ma trezeşte , ma cutremură în patul meu , şi astfel îmi aud propriul glas, care spune cu uimire ,fără ca eu să deschid gura mea.  Citez :

                      "Aud , dar nu le văd !
                       Nu se face Lumină "!

Moment în care, GLAS din Cerul Sfânt , îmi spune pe un ton poruncitor :
                    "NUMAI  TU , POŢI  SĂ  FACI  LUMINĂ "!

Clipă în care , văd cu ochii închişi spre răsărit ca si pe o platformă înaltă, nenumărate TURLE  aurii si foarte stralucitoare.
Dar nu erau TURLE obişnuite ,ci erau formate din multe Triunghiuri ascuţite ,ce formau partea exterioară a TURLEI.
UN  TRIUNGHI mare ascuţit ,ce adăpostea în el, multe alte TRIUNGHIURI ascuţite ,dar mai mici si asezate sub forma de TURLĂ a BISERICII .
Brusc, în mijlocul acestor nenumărate TURLE aurii, sub formă triunghiulară ,apare instantaneu  O  SFÂNTĂ  MARE  BISERICĂ .
Sfânta Biserică din mijlocul Turlelor ca de soare, nu era deloc, dar absolut deloc luminată. 
Numai la exterior Sfânta Biserică este luminată; iar la interior este un negru întuneric.
Uşile SFINTEI  BISERICI ,înconjurată de TURLE ca din Soare rupte, erau deschise larg, dar lumina de afară nu intra în interior.
Lumea intra în interior, dar nu mai ieşea nimenea afară. 
Cerul de ziuă ,senin stralucitor, TURLELE ca de Soare, uşile larg deschise, nimic din toate acestea nu făcea ca să pătrundă, măcar o rază de Lumină în interiorul Sfintei Biserici.
Oamenii intrau pe uşile deschise, direct în întunericul negru, dar nu mai ieşeau din Sfanta Biserică .
La îndemnul unui Glas, intru şi eu,şi aud glasul celor care au tot intrat, dar nu vedeam pe nimenea.
Şi-atunci spun tare ,dar fără să deschid gura mea :

                    "LE  AUD , DAR  NU  LE  VĂD !
                      NU  SE  FACE  LUMINĂ "!

Şi aud din nou Glas poruncitor :

                   "NUMAI  TU , POŢI  SĂ  FACI  LUMINĂ "!

Clipă în care, în mijlocul negrului întuneric ,coboară ca şi din Cerul Sfânt ,O  Lumină alb-galbena , foarte stralucitoare şi mare cât palma unui om.
Şi ca la o explozie, Lumina alb - galbena, mare cât o palmă doar, luminează totul în jur; sparge întunericul negru , şi totul se luminează.
Precum suflăm într- balon şi se tot măreşte, se tot măreşte şi la final face bum, toat aşa s-a întâmplat şi cu LUMINA apărută în mijlocul întunericului. S-a mărit ,s-a mărit şi a făcut Bum, iar întunericul din Sfânta Biserică a dispărut.
Vedeam acum ,în mijlocul mulţimii de credincioşi fiind eu, vedeam cum strălucea dumnezeiesc de frumos interiorul SFINTEI  BISERICI, precum şi chipurile fericite ale credincioşilor, care intraseră în negru întuneric şi s-au trezit în mijlocul luminii şi cu mine în mijlocul lor.
Dragii mei, fraţi şi surori întru Domnul, credeţi-mă că am plâns când am recitit aceste rânduri şi când mi-am dat seama de însemnătatea lor.
DUMNEZEU voieşte, ca eu să respect întru totul PORUNCA  SA, şi să luminez sufletul semenilor noştri cu LUMINA  SA. Cu LUMINA  ÎNVIERII  MÂNTUITORULUI  IISUS  HRISTOS !
Cum ??? Aducând , MĂRTURII  ADEVĂRATE  de EXISTENŢA  SA ! 
Şi aşa voi face dragilor ! La nevoie , îmi voi da şi viaţa cu mare 
bucurie ,numai ca să împlinesc PORUNCA  DOMNULUI.
Cu toţii dragilor ,trebuie să împlinim PORUNCILE  DOMNULUI ! Dar nu din frică, ci numai din DRAGOSTE !
                           Şi tot cu dragoste, Maria. 

P.S.  Şi iată dragii mei că , în timp ce scriam aici la acest articol aud Glas din Cer, care zice :
                    "CE  ESTE  ACESTA ? (şi glasul răspunde ):
                 "ACESTA , CITIŢI-L !
                  ACESTA  CUNOAŞTE - L !
                  CITIŢI - L  ŞI  VĂ  VA  ÎNCLINA  ÎN FAŢA  VOASTRĂ "!
Dragii mei, ce as mai putea spune eu în faţa acestor CUVINTE  DUMNEZEIESTI ? Nimic ! Absolut nimic ! Decît....din nou cu dragoste , Maria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu