sâmbătă, 5 aprilie 2014

AUZI - MĂ DOAMNE ! APĂ DIN IUBIREA LUI DUMNEZEU !

                     5 Aprilie  2014, ora 16,45 !

Astăzi dragilor, am avut o zi ,cu mare bucurie spun, am avut o zi cum de mult nu am mai avut.
DUMNEZEU şi-a revărsat asupra mea,DAR din DARUL  SĂU nesfârşit , din izvorul Său nesecat.
Am auzit multe TAINE şi am văzut multe TAINE, pe care mi le-a descoperit BUNUL  DUMNEZEU, mie roabei SALE şi păcătoasei de mine.
Iată ce am auzit ,în timp ce scriam aici pe Blog. Mi-am auzit propriul glas, care implora pe DUMNEZEU aşa : 

                        "Dimineţi întregi, am cugetat la TINE, cu zâmbetul                                                                          Tău  DOAMNE !
                        Răsună  DOAMNE , somnul în pace !
                        Întru Numele  Tău !
                        Auzi-mă DOAMNE !
                        Că ŢIE - ŢI  aducem de toate.
                        DOMNUL  DUMNEZEUL  MEU, ŞI                                                                                  STRĂLUCITORUL !
                        Slavă întru Cei de Sus Lui DUMNEZEU , 
                       Şi pe Pământ pace, între oameni bunăvoire.
                       Apă, din iubirea Lui  DUMNEZEU ,faţă de oameni "!

Am tresărit puternic, m-am oprit din scrisul de pe Blog, şi mi-am notat iute ,toate câte le auzeam chiar si in timpul când notam cele auzite, veneau altele şi altele; nu mai dovedeam sa le scriu repede, ca sa nu le uit.
Şi în acest moment fraţilor, aud Glas, care îmi dezvăluie O MARE  TAINĂ . Citez :

                        "Dau răspunsurile , explicările !
                          Dau răspunsurile Dumnezeişti , după Candelă !
                         După  CANDELĂ "!

Candela  mea, este aprinsă zi şi noapte fără întrerupere, deasupra patului meu, între Sfintele Icoane.
Cu Sfanta Candelă adorm , cu Sfanta Candelă mă trezesc !
Dar niciodată nu mi-am putut închipui , că răspunsurile şi explicările Dumnezeiesti ,vin de după CANDELA  APRINSĂ în permanenţă.
Mulţumesc BUNULUI  DUMNEZEU şi MAICII  DOMNULUI, pentru câte mi-a descoperit şi astăzi 5 aprilie 2014 , mie roabei SALE şi păcătoasei de mine.
Dragilor, oricât de mult am fi încercaţi de necazuri şi suferinţe, să nu uitaţi că, DUMNEZEU ne pune la încercare CREDINŢA  noastră şi răbdarea.
Sa nu cârtim împotriva LUI  DUMNEZEU ! Ci să primim toate câte ne trimite nouă şi să-I mulţumim cu dragoste ,cu mare căinţă şi semerenie, pentru toate cele bune, şi pentru toate cele mai puţin bune.                                   Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu