sâmbătă, 5 aprilie 2014

IATĂ , EU SUNT SCLAVA TA ! FĂ DIN MINE , UNEALTA MÂINILOR TALE !

                                  4  Aprilie 2014 ora 1,15 noaptea !

În timp ce scriam la calculator, brusc imi aud propriul Glas fără ca eu sa deschid gura mea, şi care strigă la DUMNEZEU aşa :

                " Iată, eu sunt sclava  TA !
                  Fă din mine, sclava  TA şi unealta Mâinilor TALE !

Moment în care , aud Glas din Cer, care spune rasunător ,ca un ecou, aşa :
                  "Când ÎL  primeşti  pe HRISTOS...
                    L-ai primit şi a doua  oară "!

Şi aud glasuri multe care cântau aşa :

                  "Pentru toţi cei cu...Sus pe Cruce Rastignit,
                    Lângă doi tâlhari ai fost....
                  Ai murit "!

Dragii mei, cu adevărat în Rugăciunile mele, Îl rog pe  BUNUL  DUMNEZEU ca să facă din mine păcătoasa, sclava SA şi unealta Mâinilor Sale.
Să facă din mine, preşul de sub preşul PICIOARELOR  SALE, PREA  SFINTE  şi PREA  CURATE !
Şi I-am promis LUI  DUMNEZEU şi MAICII  DOMNULUI că voi face, tot ce -mi va PORUNCI, şi voi apăra CUVÂNTUL  SĂU , cu preţul vieţii mele.
Pentru mine a trăi , înseamnă a implini cu Dragoste şi din Dragoste PORUNCILE  DOMNULUI !
Dragilor, nu stim nici ziua ,nici ceasul cand va veni sfarsitul, aşa că, sa nu amânăm de pe o zi pe alta, mersul la SFANTA  BISERICĂ, RUGACIUNEA şi POSTUL, Sfânta  Spovedanie ,împlinirea faptelor bune, iertarea...,ci sa le facem in acea zi, in acel ceas, in acea clipă !
                              Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu