marți, 29 aprilie 2014

UN TRIUNGHI DE SOARE , ÎN PLAFONUL CAMEREI MELE !

                              10  Martie  2005, ora  22,40 !

Eram singura în camera mea, si mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU şi la MAICA  DOMNULUI. 
Brusc, ochii mi se închid fără voia mea, şi astfel văd UN CER de noapte albastră tarnsparentă, un Cer albastru violet şi catifelat. 
Apoi văd în camera mea, care este luminată doar de Sfânta Candelă , văd în întuneric plafonul, şi sub plafon a apărut ca prin MINUNE  ,UN  TRIUNGHI mare, cu vârful în sus, UN  TRIUNGHI auriu, rupt ca din Soare şi orbitor de strălucitor.
Aşa preum străluceşete Soarele pe Bolta Cerească ,tot aşa strălucea TRIUNGHIUL de sub plafonul camerei mele, dar si mai tare stralucea.
Şi-mi aud propriul glas dragilor , care imploră pe PREA  SFÂNTUL  DUH , aşa :

               " SFINTE  DUH , DAR  NU  LUA  DE  LA  MINE  TOT!                           SFINTE  DUH , BINE  ESTE ÎMPĂRĂŢIA  TA ,
                 FACĂ-SE  VOIA  TA.. "!
                 NĂDEJDEA - MI ESTE LA TINE  DUMNEZEULE , ŞI  LA  SFÂNTUL  DUH !
                 PREA  SFINTE  DUH, PREA  SFINTE  DUH "!

Şi văd o siluetă într-o bucătărie, ce ţine în mâna sa o cană , şi se îndreaptă spre robinet. Deschide robinetul şi umple cana cu apă, timp în care se aude un glas cântând aşa :

                   "Serialul  nostru, IISUS  HRISTOS "!

Apa dragii mei, înseamnă VIAŢĂ ! Iar VIAŢA ,este IISUS  HRISTOS !
Şi văd acum ca şi dincolo  de plafon,  UN  CERC  AURIU ,în noapte ,UN CERC  mare, şi în mijlocul CERCULUI  lat, văd  un vas de sticlă îngust la partea de sus si lung  ca un cilindru ,iar la partea de jos era mare, ca o cupă .
Aici, în CUPA împrejmuită cu fir ca din aur,  a apărut UN  PORUMBEL  alb pufos şi a rămas în CUPĂ !
Spre vârf  CUPA  se îngusta luând formă cilindrică. PORUMBELUL  alb, pufos şi imaculat stătea acolo cu aripile i îninse. Prin interiorul CUPEI, se formase UN CERC  auriu de parcă voia să ocrotească PORUMBELUL  alb, ca să nu se atingă de sticlă. Şi in mijlocul CERCULUI  AURIU din Cupă, stralucea PORUMBELUL  ALB de LUMINĂ !
Dragii mei, să nu vă îndoiţi niciodată de EXISTENŢA  LUI  DUMNEZEU. Să vă rugaţi cu toată inima si din tot sufletul la BUNUL  DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI, şi mare Ajutor Divin veţi afla.
                                     Cu dragoste , Maria.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu